1 indlæg så rammer vi 100.000 indlæg på siden.
Jeg håber at alle i skønne medlemmer på siden er stolte af jeres bedrift, for i er den undehylme seje. Jeg er meget stolt af at have stillet rammerne til rådighed..
Det er jo helt vildt 100.000 indlag ingen indlæg under 8 tegn, så det er et godt stykker over 800.000 taste tryk her på siden og med mine marathon-indlæg er gennemsnittet noget højere end 8 tegn mindst 25 hvilket giver 2.500.000 tryk, hvordan har vi fået tid til det ??
Jeg har slidt et tastatur op her på siden, men dejlige Packard Bell jeg købte nogenlunde samtidigt har et tastatur, hvor flere bogstaver ikke længere er muligt..
Hvor har jeg mødt mange vidunderlige mennesker her, mange af jer betragter jeg som værende venner også selvom vi ikke ligefrem sidder lårene af hinanden og mange af jer har været her fra start og hjulpet og bistået mig når jeg er rendt ind i bøvl..
Jeg har fået hjælp på alle mulige måder, specielt teknisk har jeg fået en masse hjælp, man også på det sådan mere overordnede plan, hvordan gør jeg nu det ?? hvad synes du om ?? og så videre og så videre, der er altid en eller anden jeg kan få fat i når det er nødvendigt..
Min Hall of fame her er lang og jeg har uden tvivl glemt en masse af jer, men here goes:
HenrikSDK, det var sammen med dig vi i protest startede et forum for at provokere en anden forumejer (laaaaaang historie), du har også altid været der, når jeg havde brug for eller lyst til at tjatte..
NC8000, Uden dig var vi aldrig blevet til noget, jeg er ked af at vi ikke fungerer sammen her mere, men det kunne desværre ikke være anderledes, tak Jan.
Kolind, Du var den der hjalp da jeg slet ikke kunne finde ud af at lægge et forum på en server, jeg havde faktisk opgivet, da du kom som, en frelsende engel.
Librarian, Du læste en hulens masse korektur og hjalp til med de ting, dejligt
Byrning777, Du er bare en dejlig mand.
Mage, Du var meget hjælpsom i starten til at vi fandt vores design, vores humor, jeg savner dine sjove indlæg og så giver du god skygge..
Bjoernhagen, Du har lavet det smukke foto der er vores logo..
Postkurt/Niels, Du var vores første tourdeltager og har været en god ven på mange måder, dig savner jeg også..
SørenSiim, Du råbte meget højt og var utroligt aktiv, du var også en god makker at sparre med, trist du blev så sur..
Vaskebjørnen, en af vores første redaktører og en jeg skrev en del med.
IanCraigMarsh, du er mit teenageidol og jeg er så glad og stolt af at have lært dig at kende ved et tilfælde, (vi har faktisk et medlem der har solgt millioner af plader..)
Kaps, Du lavede det første logo til min butik..
KetilB/kvik, du er et af de dejligste mennesker jeg har mødt, tak for din altid flittige indsats på siden.
Hififreaks, Tak for lån af lokaler og et fantastisk værtsskab ved flere af vores træf.
Telum, du har også været her hele tiden og har givet mig mange mange smil på læben.
Buyer No 1, Hvad skal jeg sige ? en god ven som gør et stort arbejde med vores anmeldelser.
Mortenhoe, du lavede mit nye logo og har altid været en sød dreng
Stollesen, Altid sød og rar og jeg er stolt over at have fået dig til at skrive mere.
Walbum, du har så flot et skæg og passer på vores lille pige..
Gerner, du er en god sparringspartner med meget anderledes vinkel end jeg, det er godt.
Ostebaronen, Det var aldrig gået uden dig, jeg er dig evigt taknemmelig for din utrættelige hjælp og dit venskab..
Der er med garanti mange jeg har glemt, for vi har været rigtig mange der har været med til at bygge og præge hoved-fi, men inden jeg falder helt i hullet med nostalgi og tilbagesyn, vil jeg lige minde om at vi mangler altså stadig mindst 720 indtastninger før vi når de 100.000 og det hele bliver brændt og jeg spreder asken i havet..
Nej det bliver først når vi runder en million indlæg
Så bare kom igang og sidder der nogle gæster og læser her, så meld jer ind og kom i hall of fame, det er ikke nemt, men det er sejt at blive rost offentligt, så der er en feeed gevinst at hente
TAK
Claus-dk