Lidt over 6K, måtte bestikke kæresten med 1K, men så fik jeg lov at byde på Beyerdynamic T1 auktionen. :smile:
Sendt fra mobilen.
Ostebaronen skrev:Jeg forstĂĄr ikke fascinationen af at fĂĄ skat tilbage, det er bare penge I har betalt for meget i skat som I alligevel ville have fĂĄet, hvis I ikke ville have betalt for meget i skat. Penge som kunne have tjent renter pĂĄ en konto i banken i stedet for at ligge hos Skat. Eller er det mig der har misforstĂĄet noget her?
Anda skrev:De fleste herinde havde nok ogsĂĄ brugt dem, hvis de alligevel stod pĂĄ kontoen
mcfrede skrev:Anda skrev:De fleste herinde havde nok ogsĂĄ brugt dem, hvis de alligevel stod pĂĄ kontoen
Skyldig!
mcfrede skrev:Lidt over 6K, måtte bestikke kæresten med 1K, men så fik jeg lov at byde på Beyerdynamic T1 auktionen. :smile:
Sendt fra mobilen.
Ostebaronen skrev:Jeg forstĂĄr ikke fascinationen af at fĂĄ skat tilbage, det er bare penge I har betalt for meget i skat som I alligevel ville have fĂĄet, hvis I ikke ville have betalt for meget i skat. Penge som kunne have tjent renter pĂĄ en konto i banken i stedet for at ligge hos Skat. Eller er det mig der har misforstĂĄet noget her?
Claus-DK skrev:Jeg har lige bestilt 150 par hovedtelefoner, så mine skattepenge har fået et hurtigt ben at gå på, heldigvis skal jeg ikke betale det hele endnu, man lægger åbenbart 30% ved bestilling og resten når de skal afskibes..
mage skrev:Tror postmand Petra har en AKG 701 til mig i dag......
Mage
Det tror jeg godt du kan regne med.mage skrev:Tror postmand Petra har en AKG 701 til mig i dag......
Mage
mage skrev:Tror postmand Petra har en AKG 701 til mig i dag......
Mage
telum skrev:http://heltnormalt.dk/rydforsiden/2012/03/05
@Claus: Er du ude på at bygge en højtaler med 75 drivere i hver??
nc8000 skrev:Ostebaronen skrev:Jeg forstĂĄr ikke fascinationen af at fĂĄ skat tilbage, det er bare penge I har betalt for meget i skat som I alligevel ville have fĂĄet, hvis I ikke ville have betalt for meget i skat. Penge som kunne have tjent renter pĂĄ en konto i banken i stedet for at ligge hos Skat. Eller er det mig der har misforstĂĄet noget her?
Med de rentesatser bankerne betaler havde man ikke fĂĄet meget. Jeg betragter det som en ubevist opsparing der kommer til udbetaling en gang om ĂĄret.
toppe skrev:
Boy, dem kunne jeg godt tænke mig at lytte til... Håber at kæresten fik købt sig nogle fede sko
mage skrev:mage skrev:Tror postmand Petra har en AKG 701 til mig i dag......
Mage
For Silvan nu mĂĄ hun sq da godt ta' at komme i gear.....
Mage
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 5 gæster