Undskyld, det er min skyld at vi ikke er nået de 200.000. Har opholdt mig for meget i en Thailansk taxi her på det sidste, eftersom at jeg fandt ud af at chaufføren er meget hi-fi interesseret. Han snakker super dårligt engelsk, men da jeg gik ham på klingen fandt jeg ud af at kabinen ikke er foret med højtalere fra top til tå for at kunne buldre, men at vinklen på hver enhed var nøje afstemt til at give den bedste oplevelse med størst rum og seperation når han høre klassiske koncerter. Så måtte jeg naturligvis betale ham for at køre mig en 3-4 gange rundt om Koh Chang så vi kunne høre de største klassikere fra Mozart, Beethoven og Vagner igennem.
I en A/B sammenligning med mit portable CIEM setup var den forede kabine da ogsĂĄ en klar vinder mĂĄ jeg erkende... fik et par skud af bilen, men de viser ikke rigtigt hvor voldsomt der var gĂĄet til den i den bil
Edit: Dette indlæg er skrevet fra en anden Thailansk taxi hvor chaufføren bære sine fancy earbuds med hooks “over the ear style”. Igen dårligt engelsk, men må nødvendigvis være pga lydkvaliteten.
Sent from my iPhone using Tapatalk