Audiophiledk skrev:telum skrev:Loudness War er efter min mening det største problem i dag - de fleste DAC/Amp's i dag kan lave glimrende lyd, men shit in = shit out..
Det er desværre ik helt rigtig da du der med mener der ikke er forskel på udstyr jo ?
Kom nu ned og tag jeres udstyr med sĂĄ den kan blive lukket pĂĄ meget kort tid.
Man for hvad man betaler for længere er den ik.
telum skrev:Ærgerligt, det er en "farlig" diskussion, men indtil videre synes jeg det har været meget lødigt uden mudderkast og sort/hvide holdninger. Jeg håber ikke mit indlæg blev tolket alt for hårdt, for grundlæggende er vi nok alle enige langt hen ad vejen, at både kilden og udstyret har indflydelse, hvilket og hvor meget kan jo diskuteres og er nok også en ret subjektiv ting...
telum skrev:Ærgerligt, det er en "farlig" diskussion, men indtil videre synes jeg det har været meget lødigt uden mudderkast og sort/hvide holdninger. Jeg håber ikke mit indlæg blev tolket alt for hårdt, for grundlæggende er vi nok alle enige langt hen ad vejen, at både kilden og udstyret har indflydelse, hvilket og hvor meget kan jo diskuteres og er nok også en ret subjektiv ting...
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 13 gæster