brian skrev:Til lykke
Brian
mange tak
det bliver spændene at prøve dem og se hvor meget bedre de er end dem jeg har nu
brian skrev:Til lykke
Brian
Claus-DK skrev:Det ville jo være dejligt med et lille review...
Claus-DK skrev:Ja da jeg har også skrevet til JAYS, så de dukker nok op i løbet af denne uge, måske den næste
Claus-DK skrev:Så har jeg fået at vide at dine t-JAYS skulle være på vej til dig, håber du bliver glad for dem og vil skrive lidt om dem her, når du har lyttet til dem..
Claus-DK skrev:Jeg har ikke et track nummer, men dukker de ikke op inden for en rimelig tid så giv mig lige et praj, giv det en god uge..
Claus-DK skrev:Jeg har ikke et track nummer, men dukker de ikke op inden for en rimelig tid så giv mig lige et praj, giv det en god uge..
hks777 skrev:Claus-DK skrev:Jeg har ikke et track nummer, men dukker de ikke op inden for en rimelig tid så giv mig lige et praj, giv det en god uge..
så er de kommet
de spiller rimelig godt men der er næsten ingen bas og de skal sidde meget præcist for at lyde godt
Brandborg skrev:hks777 skrev:Claus-DK skrev:Jeg har ikke et track nummer, men dukker de ikke op inden for en rimelig tid så giv mig lige et praj, giv det en god uge..
så er de kommet
de spiller rimelig godt men der er næsten ingen bas og de skal sidde meget præcist for at lyde godt
Selvom jeg haaaaaaaaaaaaaader at tabe, så må du have god fornøjelse med dem.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 21 gæster