Søren skrev:Hej Claus
Jeg så lige at du skriver en blog med din kommende WebShop - det vil jeg da lige ind at læse engang
Gør det, det ville da være fantastisk hvis vi kunne udveksle erfaringer der, når vi nu begge er helt nye i dette webshops ballade..
Har du et webhotel, behøver dine udgifter ikke at være store, mine ambitioner er at det skal koste gratis, men man kommer til at betale for dankort betalingen uanset om man vil eller ej, hvilket piner mig i svær grad..
På den anden side så kan de penge jeg sparer ved at være nærig i svær grad jo betale for det, ved dandomain som jeg har leget lidt med koster det 200 spir om måneden for histing/software/support, skal du have en betalingsdel koste det ekstra oveni hos dandomain, det kræver noget der hedder en betalingsgateway og det koster pæng, dertil kommer udgifter til NETS så en kort løsning som jeg/vi nok må se i øjnene er et MUST kommer totalt til at koste omkring de 300/måneden incl moms, dertil kommer et startgebyr til NETS på omkring en tusse dertil..
Men det er også de eneste omkostninger jeg får så omkring 4000 vil mine udgifter ligge på det første år..
Dertil kommer så bestikkelse til venner og bekendte som jælper mig når jeg går lidt i baglås og en masse tid..
Men synes det ville være bedst hvis vi fortsætter dette i min blog, for så får vi ikke to ens tråde og vi sparer begge lidt tid..