David Grundy - kender i ham?



David Grundy - kender i ham?

Indlægaf Burning777 » 23. maj 2011, 17:13

Jeg har to gange haft hovedtelefoner til salg på DBA og er begge gange blevet kontaktet af en person, der kalder sig "David Grundy". Den første gang aftalte vi at han skulle afhente hovedtelefonen i lufthavnen og betale kontant. Manden udeblev og senere gav han besked om at hans bil var brændt sammen og andre undskyldninger. Ok det kan jo ske.

Nu har han så henvendt sig igen på en annonce og det er ikke muligt at gennemføre handelen på normal vis. Han er tilsyneladende interesseret i hovedtelefoner så jeg tænkte om der er andre her der har handlet med ham og som kan sige om det er en ærlig og reel interesseret køber?
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 3909
Tilmeldt: 2. apr 2011, 07:58
Geografisk sted: Herning

Re: David Grundy - kender i ham?

Indlægaf mage » 23. maj 2011, 17:57

Kan ikke sige at jeg kender navnet... Men det lyder desværre lidt suspekt :? ... Vorsicht!!!

Har du "Googlet" ham?

Mage
Bundgas! Bundgas! Bundgas!
mage

Brugeravatar
Danmarks største hoved-fier
 
Indlæg: 976
Tilmeldt: 1. apr 2011, 18:04
Geografisk sted: 6818 Ã…rre

Re: David Grundy - kender i ham?

Indlægaf Alpha » 23. maj 2011, 18:30

Jeg kender heller ikke manden,men hvis han allerede har brændt dig af én gang, er det vel ham der må gøre en indsats den her gang. Dvs. betaling i forvejen eller afhentning.
Alpha

 
Indlæg: 541
Tilmeldt: 16. apr 2011, 13:50
Geografisk sted: midtjylland

Re: David Grundy - kender i ham?

Indlægaf Claus-DK » 24. maj 2011, 23:43

Jeg synes at have hørt navnet før, men jeg er så gammel og senil jeg ikke kan huske i hvilken sammenhæng...
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev


Tilbage til Bla Bla bla

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 16 gæster

cron