Bare rolig jeg har intet slettet, men jeg vil gerne at i lader være med at skrive noget i de forum afdelinger der endnu ikke er blevet brugt, så jeg kan få styr på det her uden at skulle redigere og flytte alt for meget, Jeg kan ikke rigtig forliges med den opbygning siden har fået, jeg vil af med de der kategorier og have alle forums "ud i det åbne" ...
Men når jeg opretter et forum, udnen overforum forsvinder de bare når de er oprettet, med mindre der er indlæg i, mystisk men det skal jeg lige have fundet ud af, jeg er lidt rundt på gulvet og det er sent..
Jeg skal "bare" lige finde ud af den her software for den er lidt anderledes end det andet at bruge..
Jeg kan godt se fordelene ved at have kategorier, men jeg synes ikke det er nødvendigt for forumets navn vil sige hvad det er, sammen med beskrivelsen hvilket gør at kategorien bliver noget overflødig og bare er med at forstyrre..
Jeg synes til at begynde med er det bedre med få forums med flere indlæg, end mange forums med få indlæg...
Så kan vi oprette nye afdelinger efterhånden som trangen melder sig, så derfor vil jeg også gerne tilbage til samme forumstruktur som før..For jeg tror den vil være holdbar i laaang tid, vi har trods alt klaret os med en kategori i mange år og det er da gået OK
Jeg synes ogsĂĄ det bliverer mere behageligt at se pĂĄ, mindre indviklet..