Bare rolig



Bare rolig

Indlægaf Claus-DK » 2. apr 2011, 03:51

Bare rolig jeg har intet slettet, men jeg vil gerne at i lader være med at skrive noget i de forum afdelinger der endnu ikke er blevet brugt, så jeg kan få styr på det her uden at skulle redigere og flytte alt for meget, Jeg kan ikke rigtig forliges med den opbygning siden har fået, jeg vil af med de der kategorier og have alle forums "ud i det åbne" ...
Men når jeg opretter et forum, udnen overforum forsvinder de bare når de er oprettet, med mindre der er indlæg i, mystisk men det skal jeg lige have fundet ud af, jeg er lidt rundt på gulvet og det er sent..

Jeg skal "bare" lige finde ud af den her software for den er lidt anderledes end det andet :oops: :oops: at bruge..

Jeg kan godt se fordelene ved at have kategorier, men jeg synes ikke det er nødvendigt for forumets navn vil sige hvad det er, sammen med beskrivelsen hvilket gør at kategorien bliver noget overflødig og bare er med at forstyrre..

Jeg synes til at begynde med er det bedre med få forums med flere indlæg, end mange forums med få indlæg...

Så kan vi oprette nye afdelinger efterhånden som trangen melder sig, så derfor vil jeg også gerne tilbage til samme forumstruktur som før..For jeg tror den vil være holdbar i laaang tid, vi har trods alt klaret os med en kategori i mange år og det er da gået OK

Jeg synes ogsĂĄ det bliverer mere behageligt at se pĂĄ, mindre indviklet..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Bare rolig

Indlægaf Claus-DK » 2. apr 2011, 04:20

Som eksempel:
Et forum med anmeldelser burde være nok til at indeholde alle anmeldelser..

Jeg ved godt at man kunne dele dem op og det var også min oprindelige plan og selvom jeg håber på rigtigt mange indlæg på lige netop det område, er jeg også bevidst om at hvis vi bliver bare 50 aktive brugere, sådan på regulær basis vil det være stort, altså folk der komme dagligt og skriver jævnligt...

Head-fi og de andre sider har tusinde af aktive skribenter og vil derfor få mange flere indlæg end vi nogen sinde kan drømme om og derfor har de brug for den ekstra opdeling, men hvis vi bare får en 10 del af de anmeldelser de har i bare en af deres afdelinger vil jeg marchere nøgen til Paris og se om jeg kan komme på skærmen på en Bjergetape med "brugerne på Hoved-fi.dk er de sejeste i verden" malet med rød maling på min bare overkrop....

SĂĄ hvis i vil se det sĂĄ mĂĄ i jo hellere se at fĂĄ lyttet til noget grej..

Og klippe klistre, fra egne indlæg, måske oversættelser sæføllig også egne indlæg ikke noget med at hugge noget.. :shock:
Det er vel i orden hvis de folk som er blevet smidt ud et eller andet sted, giver andre lov til at klippe og klistre deres indlæg ??

Det er vel heller ikke at tage fra en side nĂĄr man har det liggende som et worddokument pĂĄ sin egen PC :P :P det er vel ikke forbudt at skrive det samme to steder..?..??

DET har været en fuldstændig afsindig uge det her, hundetravlt på jobbet og resten af tiden på nettet eller gå og spekulere på hvad og hvordan, det her skal laves...

Men det er nu meget sjovt og jeg fryder mig hver gang jeg ser der er kommet et nyt medlem, specielt når det er nogen jeg kender og har mødt i virkeligheden..

Jeg har ikke så mage ting på checklisten eller joblisten mere, så jeg regner med at jeg fremover primært skal være aktivt forum medlem, i stedet for Admin på fuld tid...

NĂĄ jeg vil i seng..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Bare rolig

Indlægaf Sandrenseren » 2. apr 2011, 09:36

Claus-DK skrev:Head-fi og de andre sider har tusinde af aktive skribenter og vil derfor få mange flere indlæg end vi nogen sinde kan drømme om og derfor har de brug for den ekstra opdeling, men hvis vi bare får en 10 del af de anmeldelser de har i bare en af deres afdelinger vil jeg marchere nøgen til Paris og se om jeg kan komme på skærmen på en Bjergetape med "brugerne på Hoved-fi.dk er de sejeste i verden" malet med rød maling på min bare overkrop....


Ha, det er da en opfordring til at skrive der er til at få øje på.. :D
Sandrenseren

 
Indlæg: 210
Tilmeldt: 1. apr 2011, 22:48
Geografisk sted: Hedehusene


Tilbage til Bla Bla bla

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 20 gæster