Odyssey Audio

Odyssey Audio

Indlægaf headnørd » 8. aug 2012, 21:42

Der bliver skrevet lidt pĂĄ AVT:

http://www.avtainment.dk/forum/odysseya ... c1480.html

Måske overtager du Claus de pågældende mærker , når nu Brian er lukket?
headnørd

Re: Odyssey Audio

Indlægaf Rappo » 8. aug 2012, 21:58

Aner ikke om Brian har/eller er ved at lukket biksen, men det ville da helt klart være ærgerligt hvis det var tilfældet! :-(

Han har været fraværende af flere omgange her på hoved-fi.dk. odysseyaudio.dk er deaktiveret hos dk-hostmaster, men det er jo ikke ensbetydende med, at han er på vej til at dreje nøglen om.

Han har selv skrevet lidt om hans fravær i denne tråd. Det er nu over en måned siden, at han har været logget på hoved-fi.dk.

Edit: cvr.dk melder heller ikke noget om, at der skulle være en opløsning undervejs. Lad os nu lige klappe hesten inden vi drager forhastede konklusioner... :-)
Senest rettet af Rappo 8. aug 2012, 22:01, rettet i alt 1 gang.
Mit grej <--
I need my 1987 DG-20 Casio electric guitar, set to mandolin, yeah. Drop the drums!
Rappo

Brugeravatar

Geografisk sted: Odense

Indlægaf headnørd » 8. aug 2012, 22:00

Jo men hvis Claus overtager alle Brian´s mærker så gør det vel ikke så meget?
headnørd

Indlægaf Kaps » 8. aug 2012, 22:06

Det ville være god stil at afvente før vi gætter på det ene eller andet, Brian er trods alt medlem her på siden.
I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Kaps

Brugeravatar

Geografisk sted: Herning

Indlægaf headnørd » 8. aug 2012, 22:19

Måske har Brian givet folk for alt gode tilbud herinde på hoved-fi, så han er nødt til at lukke....jeg synes det er rystende så lave priser, jeg har set på Beyer T1 og Burson....
Men bare folk fĂĄr billigt grej sĂĄ er I glade rulle6
headnørd

Indlægaf vaskebjørnen » 8. aug 2012, 22:53

headnørd skrev:Måske har Brian givet folk for alt gode tilbud herinde på hoved-fi, så han er nødt til at lukke....jeg synes det er rystende så lave priser, jeg har set på Beyer T1 og Burson....

Jeg ønsker ikke at gisne om Odyssey Audio's fremtid.

Men specielt en linie rammer mig lidt over tærene det kan godt være jeg er pernitten lige nu (22.50 uden kaffe)..

headnørd skrev:Men bare folk får billigt grej så er I glade rulle6

Det lyder som om vi skulle være ligeglade med Brian og hans forretning, dette synes jeg er dårlig stil at udmelde, samt en ret kraftig generalisering og synes ikke helt det er fair. billigt grej kommer sgu ikke før brugerne i min bog..

men ret mig endelig hvis det er mig der læser det forkert
WARNING:DO NOT ATTEMPT TO DRIVE OR OPERATE HEAVY MACHINERY WHILE PLAYING YOUR AIR GUITAR

[GEAR] On the go: Ipod 160GB : Qusp LOD : Alo RX : Future Sonics Atrio
vaskebjørnen

Brugeravatar
Kabelsnedker

Geografisk sted: Næstved

Indlægaf mcfrede » 8. aug 2012, 23:20

vaskebjørnen skrev:
headnørd skrev:Måske har Brian givet folk for alt gode tilbud herinde på hoved-fi, så han er nødt til at lukke....jeg synes det er rystende så lave priser, jeg har set på Beyer T1 og Burson....

Jeg ønsker ikke at gisne om Odyssey Audio's fremtid.

Men specielt en linie rammer mig lidt over tærene det kan godt være jeg er pernitten lige nu (22.50 uden kaffe)..

headnørd skrev:Men bare folk får billigt grej så er I glade rulle6

Det lyder som om vi skulle være ligeglade med Brian og hans forretning, dette synes jeg er dårlig stil at udmelde, samt en ret kraftig generalisering og synes ikke helt det er fair. billigt grej kommer sgu ikke før brugerne i min bog..

men ret mig endelig hvis det er mig der læser det forkert

+1 herfra

Jeg tror det er de auktioner han afholdt der hentydes til, og det var jo "one-off" auktioner med mindstepris og ikke "tilbud". Jeg tror nok mindsteprisen har dækket en del af omkostningerne, og resten er så nok taget fra "PR-kontoen" hvis der da har været tale om salg med tab. Det skabte en masse omtale han ikke havde fået uden disse "happenings".

Nuvel, det var jo også mig der løb med de T1'ere, og som Vaskebjørnen er den sidste kaffe også hér ved at være ude af systemet, så jeg kan tænkes at være en anelse pernitten/nærtagende...
McFrede --> :cry: :lol: <-- Verden
mcfrede

Brugeravatar
DIY god

Geografisk sted: Vestsjælland, Danmark

Indlægaf Claus-DK » 9. aug 2012, 02:07

Brian har squtte knækket nakken på at sælge billigt grej, jeg tror vi kan være ganske forvisset om at hans særtilbud ikke er til under hans kostpris..

Billigt grej til masserne er et fint slogan, væsentligt bedre end "vi vil have flere grådige forhandlere og betale så meget som muligt" , jeg tror det er ment på den måde..

Jeg har på det sidste haft lidt blandede følelser omkring Brian, jeg er vældig glad for at han har taget eksotiske og spændende ting hjem og givet vores medlemmer gode tilbud, han har også tilført liv på forumet, så det har jeg været glad for..
Men det har irriteret mig med hans nedetider, det har været en plage for mig, for der har været en del der har troet jeg vidste noget, så det har til tider været lidt træls at skulle sidde og undskylde på hans vegne..
Det har også gået mig på at han ikke svarer folk og man ikke komme i kontakt med ham fordi det på et eller andet niveau også er med til at give en dårlig stemning på siden og jeg har det også lidt sådan, at jeg har det lidt svært ved at have en forhandler på det forum jeg ejer, som ikke rigtigt lever op til de krav og forventninger jeg selv stiller til en butik jeg handler med, går der over 48 timer inden svar, kunne jeg ikke drømme om at lægge mine penge sådan et sted...

Jeg har flere gange overvejet om det underforum skulle lukkes om ikke andet midlertidigt, men det er sq svært for jeg vil jo gerne hjælpe Brian, hvilket også er grunden til at forhandler delen er gratis for deltagerene, planen var/er jo at betalingen for at være med var de gode tilbud (som ikke på nogen måde er påtvunget), således alle vores medlemmer fik glæde og gavn af et samarbejde..

Det er nogen gange svært at være forumejer og jeg vil gerne hører hvad i synes om dette emne, vi skal ikke ud og svine hinanden til, vi skal gå efter bolden...
Jeg kan mægtigt godt lide Brian, vil jeg lige sige og jeg er glad for at have ham her, men jeg er ikke glad for at have en forhandler som ikke er her (Hisounds og hifiDIYs dele vil nok forsvinde, da de ikke er her overhovedet) så det er meget svært for mig det her...

Jeg vil allerhelst have at Brian loggede ind og opdaterede os pĂĄ hvad der foregĂĄr...
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator

Geografisk sted: Kliplev

Indlægaf telum » 9. aug 2012, 09:36

Jeg synes det er helt fair midlertidigt at lukke/låse hans forum indtil han dukker op til overfladen igen. På den måde er der ikke nogen der kan bebrejde hoved-fi.dk hvis der er manglende respons. Brian har jo tidligere været en rigtig god forhandler, så det vil være ærgerligt at miste ham, fordi han i en periode har nogle (ukendte) problemer.

hoved-fi.dk står jo på en måde indenfor de forhandlere der er på siden, men jeg føler på den anden side ikke, at nogen herinde klandrer dig eller forumet generelt, folk er gode til at indse hvor skylden ligger.
telum

Brugeravatar
Ridder af Hoved-fi

Geografisk sted: Dronninglund

Indlægaf mcfrede » 9. aug 2012, 22:47

Nu er det jo officielt og kan læses i linket i første tråd, så jeg tillader mig at skrive her igen...

headnørd skrev:Måske overtager du Claus de pågældende mærker , når nu Brian er lukket?

En hurtig mail til Brian i gĂĄr aftes blev besvaret tidligere i dag og der er ikke hold i ovenstĂĄende postulat (mere skulle der ikke til).

headnørd skrev:Jo men hvis Claus overtager alle Brian´s mærker så gør det vel ikke så meget?

vaskebjørnen skrev:Det lyder som om vi skulle være ligeglade med Brian og hans forretning, dette synes jeg er dårlig stil at udmelde, samt en ret kraftig generalisering og synes ikke helt det er fair. billigt grej kommer sgu ikke før brugerne i min bog..

...Jeg synes nu kun det lyder til at Ă©n her i trĂĄden er ligeglad med Brian og hans forretning (undskyld, jeg kunne ikke dy mig)... rulle4
McFrede --> :cry: :lol: <-- Verden
mcfrede

Brugeravatar
DIY god

Geografisk sted: Vestsjælland, Danmark

Indlægaf vaskebjørnen » 9. aug 2012, 22:57

headnørd skrev:Der bliver skrevet lidt på AVT:

http://www.avtainment.dk/forum/odysseya ... c1480.html

Måske overtager du Claus de pågældende mærker , når nu Brian er lukket?

Ja sĂĄ er det da manet i jorden..
WARNING:DO NOT ATTEMPT TO DRIVE OR OPERATE HEAVY MACHINERY WHILE PLAYING YOUR AIR GUITAR

[GEAR] On the go: Ipod 160GB : Qusp LOD : Alo RX : Future Sonics Atrio
vaskebjørnen

Brugeravatar
Kabelsnedker

Geografisk sted: Næstved

Indlægaf headnørd » 11. aug 2012, 03:04

Jeg er bestemt ikke ligeglad med Brian, men jeg tror at tråden her og på AVT. var medvirkende til at der kom en klar melding fra Brian - det er bestemt godt at høre han stadig er aktiv:-)
headnørd

Tilbage til Bla Bla bla