Hjælp



Hjælp

Indlægaf Claus-DK » 2. apr 2011, 13:06

Jeg kan ikke rigtigt finde ud af at uploade templates til min hjemmeside, når jeg er inde i filhånteringsafdelingen og trykker upload, så skal jeg uploade file for fil og der er dælme mange filer i sådan en mappe, hvorfor kan jeg ikke bare uploade hele mappen ??
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12677
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hjælp

Indlægaf Claus-DK » 2. apr 2011, 13:34

Så fandt jeg ud af det, dette er ikke det endelige format, eller måske er det ??
hvis jeg ser nogle rigtigt flotte nogle de næste par ugers til i tråden, vil jeg da også prøve at lægge dem op på serveren..

Hvad synes i ??
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12677
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hjælp

Indlægaf Buyer no 1 » 2. apr 2011, 13:40

Det er ....meget sort :)

Når man er i min alder, er det svært at læse de røde tekster på knapperne/fanerne ;)

Men ellers ser det bare godt ud. Jeg synes det er flot du vil bruge så meget tid på det 8-) (Mangler vi en "thumbs Up" smiley?)
Buyer no 1

Brugeravatar
 
Indlæg: 3685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:40
Geografisk sted: Region Hovedstaden

Re: Hjælp

Indlægaf Aquila » 2. apr 2011, 13:48

Jeg kan godt lide farverne, men jeg syntes ikke at templatet er specielt godt "organiseret". Alt sidder underligt synes jeg. MÃ¥ske bare en vanesag?
WESTONE ES5!!!!
Aquila

Brugeravatar
 
Indlæg: 907
Tilmeldt: 1. apr 2011, 18:30
Geografisk sted: Kolding.

Re: Hjælp

Indlægaf Claus-DK » 2. apr 2011, 13:50

Det har du ret i...

Det må da kunne laves om....hmmmmmm

NÃ¥ jeg har alligevel ikke noget liv...

Som nævnt var det ikke det færdige farve skema, men jeg synes den mørkere baggrund gør det meget mere lækkert at se på, jeg ønsker heller ikke vi ligner de andre tekniske forums for de er så kolde og sterile, jeg vil hellere udstråle varme og gæstfrihed.. 8-)

Hvis du har tid så find selv nogle forslag, jeg er frisk på at skifte, det er let nok når man lige har knækket koden ;)

En lang collage af små billeder af lækkert udstyr ville være flot i stedet for det røde i toppen, kan nogen bakse sådan noget sammen ??
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12677
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hjælp

Indlægaf Claus-DK » 2. apr 2011, 13:53

Jeg tror det der med hvor tingene sidder er noget man vænner sig til..
Men som nævnt tidligere, find noget der er bedre/pænere/smartere, så prøver vi det..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12677
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hjælp

Indlægaf Burning777 » 2. apr 2011, 21:04

Tjaaa... Jeg er ikke så vild med det sorte. Den der var på i morges var lettere at læse.
Jeg synes også hellere jeg ville have profilinformationer i en af siderne og ikke over hver post.

Men det er jo gså bare mig. Det sorte her er for mørkt til mig det er ligesom de der JVC?? (er det JVC) hovedtelefoner Claus har. Jeg vil hellere have det lyst som SR325 8-)
Men uanset hvilken farve i vælger slipper i ikke for mine sure kommentarer en gang imellem ;) :shock:
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 3909
Tilmeldt: 2. apr 2011, 07:58
Geografisk sted: Herning

Re: Hjælp

Indlægaf mage » 2. apr 2011, 23:33

Vil give Rasmus (Burning777) ret i at det er ret så mørkt.... Nu hvor solen er gået ned og mørket har lagt sig er det fint nok - og ret så hyggeligt må jeg medgive - men det er ret så "besværligt" atr læse i dagslys!!

BTW - Hvor er den der "Quote" knap???

Mage
Bundgas! Bundgas! Bundgas!
mage

Brugeravatar
Danmarks største hoved-fier
 
Indlæg: 976
Tilmeldt: 1. apr 2011, 18:04
Geografisk sted: 6818 Ã…rre

Re: Hjælp

Indlægaf Claus-DK » 3. apr 2011, 00:33

Så hjælp med at finde et forum template, med de funktioner du/i vil have, så skal vi nok finde noget der bliver godt..

Jeg vil ikke have et der er hvidt

bruger info i venstre side

nem adgang til PB
citer knap

rediger knap

afdæmpede og rolige farver

hellere knapper end links til at føre en videre

Musik tema på en eller anden måde

god jagt


BTW - Hvor er den der "Quote" knap???


søg og du skal finde
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12677
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hjælp

Indlægaf Buyer no 1 » 3. apr 2011, 13:57

En lang collage af små billeder af lækkert udstyr ville være flot i stedet for det røde i toppen, kan nogen bakse sådan noget sammen ??


I Picasa kan man oprette en billedcollage baseret på billeder i et album. Det er meget nemt at bruge.

Jeg kan evt. prøve at lave et eksempel?
Buyer no 1

Brugeravatar
 
Indlæg: 3685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:40
Geografisk sted: Region Hovedstaden

Re: Hjælp

Indlægaf Claus-DK » 3. apr 2011, 14:24

Alle er meget må hellere end gerne lave collager flotte billeder og hvad vi ellers kan bruge til baggrund logo osv, det er mest Henrik der nørder i det, men jo mere han har at arbejde med ses bedre, så læg endelig billeder og så vi har noget at bruge....
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12677
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hjælp

Indlægaf Burning777 » 3. apr 2011, 14:28

Nu ser det bedre ud... hyggeligt at følge med i processen.

jeg har selv travlt med at skrive det review af HM-601 som jeg har lovet... så jeg poster ikke lige så meget i disse dage men jeg lytter og skriver.
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 3909
Tilmeldt: 2. apr 2011, 07:58
Geografisk sted: Herning

Re: Hjælp

Indlægaf Burning777 » 3. apr 2011, 15:24

Jeg kan se inden i indstillinger at man på sin profil har en valgmulighed mellem hvilket SKIN forumet skal have??? Vil det sige at hver bruge kan vælge sin egen farve-kombi???

I så fald kan vi jo bare have 2-3 forskellige skins, lys, mørk, blå eller lignende så kan man jo vælge skin alt efter om der skal være mørk aften hygge eller lyse farver. Kan man mon det...
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 3909
Tilmeldt: 2. apr 2011, 07:58
Geografisk sted: Herning

Re: Hjælp

Indlægaf Buyer no 1 » 3. apr 2011, 17:12

Nå, ja, det var selvfølgelig ikke bare sådan lige så nemt som jeg troede, at lave sådan noget collage-fidus...

Men her er resultatet af at slippe en glad amatør løs med noget han nok ikke helt har styr på :oops: Til inspiration eller som afskrækkende eksempel :D

Billede
Buyer no 1

Brugeravatar
 
Indlæg: 3685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:40
Geografisk sted: Region Hovedstaden

Re: Hjælp

Indlægaf Claus-DK » 3. apr 2011, 17:46

Jeg synes det ser fint ud..

Med hensyn til personlige skins så ser det ud til at vi kan have to aktive på en gang, jeg har ingen problemer med at have to temaer, i stedet for et, men vi tilretter først den officielle, hvilket er Rock and roll,.......indtil videre
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12677
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hjælp

Indlægaf mage » 3. apr 2011, 21:08

af Buyer no 1 » 3. apr 2011, 17:12

Nå, ja, det var selvfølgelig ikke bare sådan lige så nemt som jeg troede, at lave sådan noget collage-fidus...

Men her er resultatet af at slippe en glad amatør løs med noget han nok ikke helt har styr på Til inspiration eller som afskrækkende eksempel


Det ser da alletiders ud! BRAVO!!

Mage
Bundgas! Bundgas! Bundgas!
mage

Brugeravatar
Danmarks største hoved-fier
 
Indlæg: 976
Tilmeldt: 1. apr 2011, 18:04
Geografisk sted: 6818 Ã…rre

Re: Hjælp

Indlægaf Claus-DK » 3. apr 2011, 22:32

Nu er jeg jo nok den der ved mindst om sådan noget men ser den ikke lidt kort ud ??
eller er det bare min uendelige uvidenhed der skinner igennem, kan Henrik mon flå den direkte herfra og sætte den op ??

for det kan da kun gå for langsomt med at få den op..

Nu er det vel nogle fotos vi må bruge ?? Jeg kender ikke rigtigt reglerne andet end jeg er sikker på man må bruge billeder man selv har taget eller har fået lov af fotografen...
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12677
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hjælp

Indlægaf Buyer no 1 » 3. apr 2011, 22:47

Billederne er "kraftigt inspireret" af billeder fra hhv. TapeConnection og Headaudio (læs: Hentet fra) :oops: Oprindeligt er det formentlig en del af "standard" markedsføringsmaterialet for de enkelte producenter, så jeg tænker de kun kan være interesseret i så stor eksponering som muligt.

Men den slags skal selvfølgelig være formelt i orden, og jeg ved ikke lige hvordan lovgivningen er skruet sammen her.

På sigt skal det jo være billeder som vi selv har taget af vores udstyr.
Buyer no 1

Brugeravatar
 
Indlæg: 3685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:40
Geografisk sted: Region Hovedstaden

Re: Hjælp

Indlægaf Claus-DK » 3. apr 2011, 23:47

jeg tror nu ikke nogle vil brokke sig, det var bare nogle tanker jeg gjorde mig, hvis TC kunne give dig grønt lys og Headaudio gjorde det samme er det jo OK, det er bare lige en mail med to modtagere, så er den i vinkel ...
Sig endelig hvor de skal være og giv dem et link...
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12677
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hjælp

Indlægaf Henrik_sdk » 4. apr 2011, 00:41

Test
Henrik_sdk

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 2386
Tilmeldt: 1. apr 2011, 23:46
Geografisk sted: Ringsted

Næste

Tilbage til Bla Bla bla

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 9 gæster

cron