Donationer



Donationer

Indlægaf Claus-DK » 13. jun 2011, 20:07

Jeg har et par steder opfordret til at medlemmer her donere en lille skilling til sidens drift, men jeg synes at en "sticky" måske kunne hjælpe lidt..

Som udgangspunkt er det jo ikke formuer det koster at have en side som denne og lige så snart de udgifter er dækket vil ALT overskud gå til at forkæle os alle sammen med forskellige præmier i konkurrencer..

Jeg vil ikke begynde at skrive hvem der har doneret hvad, eller give folk der giver lidt en særlig titel for det vil bare opdele os i 1. og 2. rangs medlemmer og vi har kun 1. klasses medlemmer her, så at begynde at gøre sådan noget synes jeg er lidt tåbeligt..

Hvad i får for donationerne er:
1. Et pænt takkebrev fra mig..
2. Øhhh der er vist ikke rigtigt mere, udover at I sæføllig vil være med til at siden kan bestå og båndbredden eventuelt udvides, hvis der bliver behov for det, vi er på ca 5 ud af 30GB, men jeg ville Ælske at være nød til at opgradere til 50 GB, det er sådan en lille drøm jeg har..

Jeg vil lægge screenshots op af paypalbalancen jævnligt så alle kan se at pengene ikke bare havner i mine lommer, for det er slet ikke meningen, om jeg så vil gøre det hver den 1. eller når der kommer lidt ind er stadig lidt i støbeskeen, for det er meget vigtigt for mig at jeres penge i sidste ende kommer jer selv til gode..

Sidens Paypaladresse er:

WebmasterSNABELAhoved-fi.dk

På forhånd tak..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Donationer

Indlægaf Claus-DK » 19. jun 2011, 18:29

Så har den kære Ostebaron hjulpet os lidt igen, så nu er der en donation og en subscribe knap, subscribe er at man kan vælge at sende et beløb hver måned..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Donationer

Indlægaf Ostebaronen » 19. jun 2011, 19:32

Husk lige at clear cache, min Chrome lavede lidt ged i det, men virker igen efter at clear cache :)
Mmm... Ost...
Ostebaronen

Brugeravatar
Code Poet
 
Indlæg: 2481
Tilmeldt: 17. maj 2011, 10:00
Geografisk sted: Søllerød

Re: Donationer

Indlægaf Loevhagen » 19. jun 2011, 21:55

Har da logget inn via PayPal og donert til hoved-fi.dk. :) Oppfordrer andre å gjøre det samme.
Loevhagen

Brugeravatar
 
Indlæg: 272
Tilmeldt: 28. maj 2011, 14:57
Geografisk sted: Norge

Re: Donationer

Indlægaf Larry » 1. jul 2011, 13:33

Arbejder på sagen, bøvl med min Paypal
Harmony Design Ear 909 + Auralic Vega DAC + HiFiMan HE-500 XLR
Larry

Brugeravatar
 
Indlæg: 613
Tilmeldt: 20. jun 2011, 16:21
Geografisk sted: København N

Re: Donationer

Indlægaf librarian » 1. jul 2011, 13:37

det er sjovt, at man får meget mere lyst til det, når det er frivilligt, end hvis det havde været et krav for at bruge siden...
Stationært: Sansui SR-222 MK-V|Ontech Monsterdac V3>Luxman C/M 02
Transportabelt: Zstella usb dac
Hovedtelefoner:
AKG K240 DF / AKG K400 / ER4S
AKG K340 / Hovedgrej No. 1 / ikko oh1
Stax SRD7 MK2 > Stax Lambda Pro
librarian

 
Indlæg: 2518
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:36
Geografisk sted: København

Re: Donationer

Indlægaf Burning777 » 1. jul 2011, 19:45

librarian skrev:det er sjovt, at man får meget mere lyst til det, når det er frivilligt, end hvis det havde været et krav for at bruge siden...


Ja... Ligesom med grænsekontrol - det får den modsatte virkning. Sådan er det med alt.
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 3909
Tilmeldt: 2. apr 2011, 07:58
Geografisk sted: Herning

Re: Donationer

Indlægaf Aquila » 1. jul 2011, 19:51

Omvendt psykologi ftw!
WESTONE ES5!!!!
Aquila

Brugeravatar
 
Indlæg: 907
Tilmeldt: 1. apr 2011, 18:30
Geografisk sted: Kolding.

Re: Donationer

Indlægaf Claus-DK » 4. sep 2011, 19:57

Jeg har en lille bøn til de dejlige mennesker der vælge at give en skærv, hvis det er muligt så skriv jeres brugerID i Paypal, for det er lidt svært at vide hvem i skønne personer er når jeg kun har en paypaladresse, men jeg sender da en hilsen til den, hvis jeg ikke har andre muligheder...

Men med en brugerID er det meget lettere at sende en tak til det sted det bør sendes..

Hvis det ikke betyder noget for jer at jeg ved hvem i er, så kan jeg nemt leve med det, jeg bliver bare så glad hver gang der er gået lidt penge ind at jeg meget gerne vil sende en venlig hilsen til vedkommende..

Til orientering er vi på nuværende tidspunkt oppe på 827,04 kroner !!! rullw3 rullw3 rullw3 rullw3 rullw3 rullw3 rullw3 musik17 musik17 musik17 musik17 musik17

En stor tak til alle der har sendt pæng, i ved godt hvem i er og i skal vide at i alle har en særlig plads i mit hjerte 4musik

Claus
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Donationer

Indlægaf Dr-Ludvig » 6. sep 2011, 16:06

Er der andre måder at donere end paypal? Min konto er åbenbart blevet låst (i løbet af en periode hvor jeg slet ikke har brugt den?!) og jeg gider ikke til at gå igennem alt det bøvl med at få den låst op igen.. I hvert fald ikke lige nu (:
iP4 -> FiiO L9 LOD -> Mini^3 HP amp -> Audio-Technica ESW9A
Backup IEM's - Brainwavz M3
Højtaler: Rega Planar 3 -> Rotel RC-972 -> RB-971 MKII -> B&W 685
Dr-Ludvig

Brugeravatar
 
Indlæg: 54
Tilmeldt: 14. jun 2011, 23:04
Geografisk sted: Vejle

Re: Donationer

Indlægaf Claus-DK » 7. sep 2011, 01:08

Øhhh nej, det bliver bare bøvlet, jeg vil holde sidens økonomi og min egen adskilt, så det bliver noget omstændigt noget, det er heller ikke noget der er vigtigt, det er meget mere vigtigt at du bidrage med gode indlæg og dine erfaringer, så kan du jo altid donere når du åbner en ny Paypalkonto, hvis du stadig har lyst til det på det tidspunkt..

Ellers kan du kigge forbi næste gang du skal til Pølseland og give en øl, det er meget bedre end pæng..

Jeg var lidt inde over med Googlepay, men de skal have mit kontonummer (og min sjæl), så det droppede jeg igen..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Donationer

Indlægaf Pearsondk » 31. jan 2013, 23:29

Subscribede med en femmer om måneden :-) Håber det går.. Behøves til gengæld ikke noget takke brev..

Jeg er blot taknemlig for at sådan et sted med så meget brugbar information.
Headphones: Sennheiser Momentum,, AiAiAi TMA-1 DJ, Nuforce HP-800, Denon Ah-D7100
Amp/DAC: Marantz HD-DAC1
Mobil: Sansa Clip+ @ Rockbox, Nuforce NE-600X, BrainWavz S3,Sony MDR EX650AP
Pearsondk

Brugeravatar
 
Indlæg: 86
Tilmeldt: 25. nov 2012, 10:39
Geografisk sted: 6818 Ã…rre

Re: Donationer

Indlægaf Claus-DK » 1. feb 2013, 01:26

Hmmmmm
Jeg skriver ellers nogle meget pæne takkebreve, men jeg skal nok lade dig slippe denne gang..
Men tak skal du nu alligevel have..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Donationer

Indlægaf Claus-DK » 14. feb 2014, 15:14

Jeg er en klovn til at modtage donationer..

Jeg tjekker stort set aldrig den mail der hører til vores donations konto og når jeg så kigger på den er det svært at vide hvem der har sendt penge for brugernavn og mail er ofte to meget forskellige ting..
Jeg har dog en god idé om hvem folk er..

Jeg SER alle donationer og glæder mig over hver en øre der bliver doneret, jeg er alle vores sponsorer dybt taknemmelig, det er et meget målbart bevis på at jeg/hoved-fi ikke er helt ad helvede til..

Så selvom jeg ikke er god til at reagerer på donationer er jeg utroligt glad når de kommer og jeg kan huske jer alle sammen i hovedet, jeg behøver ikke en liste over hvem der har givet hvad de sidste 3 år, det ved jeg..

jeg kan glemme venners telefonnumre, at få tømt skraldespanden, knægtens madpakke, min mors fødselsdag, men vores sponsorer glemmer jeg ALDRIG...

Et andet aspekt i donationer er også at det ikke skal bruges til at dele medlemmer op, de skal bruges til at samle medlemmer, derfor vil jeg aldrig offentliggøre navne på sponsorer give dem en titel eller hvad man ellers kunne finde på.

Jeg tror ikke på man donerer for at komme i en særlig gruppe, få et rødt æble eller gøre mig glad man giver en skilling fordi man ønsker vores forum består og udvikler sig positivt i en god retning..
Det skal være glæden ved at give der skal drive vores side, ikke ønsket om at få en særlig placering eller status på siden...

Nu har jeg så ikke flere undskyldninger for ikke at have sagt tak til jer, så nu vil jeg gøre det..

Billede

Billede

Billede

Billede

9musik 9musik 9musik 9musik 9musik 9musik

Hoved-fi er intet uden jer, det er jer ikke mig der får stedet til at eksistere det er jer, vi skylder alle jer så meget vi aldrig kan betale tilbage, i er nogle fantastiske mennesker .. .. . . .. . bla bla bla bla bla bla
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Donationer

Indlægaf Claus-DK » 22. feb 2017, 20:19

Så skal der betales server og der mangler 300 kroner, jeg arrangerer at det kommer under min butik, så kan den få lov at betale for vores forum, der vil blive lukket for donationer, håber det sker når vi morfer til nyt look om, jeg ved ikke hvornår..

Tak til jer der har givet, der er desværre ikke nok af jer, det er nok meget naturligt at der kommer væsentligt mere ind de første år et forum lever, hvad ved jeg, de barske realiteter er at, der er nød til at ske ændringer, nogle ændringer jeg havde taget de første skridt imod, det bliver dog fremrykket et år, men pyt med det..

I fremtiden vil min butik dele server med forumet, så kan jeg spare lidt på de udgifter, så der vil også åbne en "næsten" ny butik om, det ved jeg heller ikke, det er et hyggeprojekt med knægten og er ikke planlagt at skulle i luften før næste år, så der er ikke så travlt..

At selve regningen sendes et andet sted vil intet ændrer her, de fleste af mine kunder kommer herfra og så er det bare en eller anden form for overskudsdeling..Eller der vil nok komme et lille diskret skilt med butikkens logo, men det er jeg stadig i tænkeboks omkring, det er lidt i strid med mine hippieidealer, men det falder i god tråd med mine kapitalistidealer, sådan er der så meget..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Donationer

Indlægaf Krellef » 2. apr 2017, 08:10

Jeg har meldt mig til at give en 10'er om måneden - det virker til at være rigtigt godt givet ud
Focusrite Solo Gen 3 --> ZS10 Pro
Krellef

 
Indlæg: 792
Tilmeldt: 29. mar 2017, 19:13
Geografisk sted: 8900 Randers

Re: Donationer

Indlægaf Claus-DK » 2. apr 2017, 10:06

Skynd dig at slette det igen, det meste går lige i paypals lommer..

Jeg har også omlagt tingene lidt så det nu er min butik der betaler festen, det giver fuldt fradrag, så det er nærmest faldet til det halve i pris, det kan jeg som butik nemt bære..

Jeg skal også svare skat af jeres donationer i fremtiden og det er jo ikke spor godt, så i princippet får jeg 3-4 gange mere for de samme penge hvis jeg betaler som butik end som hvis det er en forening der betaler,oveni det kommer paypal som gerne vil have deres pund flæsk og det får de..
Summa sumarum skal der doneres omkring 5000 for at jeg kan betale de 1500.
fremfor de 800-900 det koster efter skat nu..

Jeg er naturligvis stolt og glad for at vi har levet af donationer i 6 år, det virker bare så meget mere fornuftigt at gøre det andet.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Donationer

Indlægaf Krellef » 2. apr 2017, 10:19

Det er da ikke optimalt med de gebyrer - skal man så bare give engangsdonationer, hvis man vil donere?
Focusrite Solo Gen 3 --> ZS10 Pro
Krellef

 
Indlæg: 792
Tilmeldt: 29. mar 2017, 19:13
Geografisk sted: 8900 Randers

Re: Donationer

Indlægaf Claus-DK » 2. apr 2017, 10:51

Jeg synes du skal spare dine penge og deltage aktivt på vores forum, det har meget større værdi end penge, dem kan man altid finde..

Se forumet som en reklame for min butik.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev


Tilbage til Bla Bla bla

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 26 gæster