Jeg har et par steder opfordret til at medlemmer her donere en lille skilling til sidens drift, men jeg synes at en "sticky" måske kunne hjælpe lidt..
Som udgangspunkt er det jo ikke formuer det koster at have en side som denne og lige så snart de udgifter er dækket vil ALT overskud gå til at forkæle os alle sammen med forskellige præmier i konkurrencer..
Jeg vil ikke begynde at skrive hvem der har doneret hvad, eller give folk der giver lidt en særlig titel for det vil bare opdele os i 1. og 2. rangs medlemmer og vi har kun 1. klasses medlemmer her, så at begynde at gøre sådan noget synes jeg er lidt tåbeligt..
Hvad i får for donationerne er:
1. Et pænt takkebrev fra mig..
2. Øhhh der er vist ikke rigtigt mere, udover at I sæføllig vil være med til at siden kan bestå og båndbredden eventuelt udvides, hvis der bliver behov for det, vi er på ca 5 ud af 30GB, men jeg ville Ælske at være nød til at opgradere til 50 GB, det er sådan en lille drøm jeg har..
Jeg vil lægge screenshots op af paypalbalancen jævnligt så alle kan se at pengene ikke bare havner i mine lommer, for det er slet ikke meningen, om jeg så vil gøre det hver den 1. eller når der kommer lidt ind er stadig lidt i støbeskeen, for det er meget vigtigt for mig at jeres penge i sidste ende kommer jer selv til gode..
Sidens Paypaladresse er:
WebmasterSNABELAhoved-fi.dk
På forhånd tak..