Glædestråden!



Re: Glædestråden!

Indlægaf Gerner » 15. maj 2017, 14:23

Har lige haft møde med min underviser, så nu har jeg fået lov at komme i iværksætterpraktik efter sommerferien!
Det skal nok blive spændende. 3musik
Gerner

 
Indlæg: 1164
Tilmeldt: 8. maj 2014, 20:36

Re: Glædestråden!

Indlægaf Claus-DK » 11. jun 2017, 22:56

Jacob Fuglsang.. thumbs thumbs thumbs musik15 musik15 musik17 musik17
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Glædestråden!

Indlægaf Claus-DK » 2. jul 2017, 14:04

Jeg har været på arbejde Fredag aften OG min hud ser fin ud....

Jeg er bare så lykkelig lige nu, det er så stor en lettelse for mig (og mine omgivelser), at det ser ud til at være overstået med mine udslæt, det har været drøjt og har ædt en hulens masse tid, ikke at jeg har lavet noget som helst, det har jeg ikke rigtigt gidet..
Eller det har været mere projekter som at grave i haven og fange lidt fisk, det sociale arbejde jeg laver her på siden, har jeg ikke haft den store lyst til, hvis jeg render og poster en masse indlæg og er i dårligt humør, vil lortet brede sig i ringe over hele forumet og det ønsker jeg ikke, så derfor har jeg holdt mig lidt væk de sidste par måneder, en 4 måneders gnaven admin, ville kunne ødelægge alt alt for meget..

Det har ikke rigtigt været et bevidst valg, mere noget jeg havde brug for i mit liv og bare har gjort, sådan nærmest på autopilot..

Nu må folk ikke tro at jeg har gået og været ulykkelig fordi jeg ikke har haft det store online overskud, sådan er det slet slet ikke, det har under omstændighederne, været en dejlig sygemelding, jeg har en meget sød chef, som har en forbilledelig personalepleje, det betyder meget inde i hovedet at man, i det mindste er relativ tryg i sin ansættelse..

Nu krydser jeg sĂĄ bare alt hvad krydses kan og hĂĄber mit hudmareridt er overstĂĄet...
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Glædestråden!

Indlægaf wildstyle » 3. jul 2017, 10:00

Det er godt at høre Claus. Jeg krydser fingre for at hudproblemerne forbliver fortid. thumbs
OTG: iPhone 11 Pro 256 GB, Sony WH-1000XM3
wildstyle

Brugeravatar
 
Indlæg: 181
Tilmeldt: 16. dec 2012, 21:47
Geografisk sted: København

Re: Glædestråden!

Indlægaf Henrik_sdk » 22. jul 2017, 23:30

90% TrĂĄdfri installeret.
Nemt at bruge, faldt for deres toner..
Billede


Billede
Henrik_sdk

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 2384
Tilmeldt: 1. apr 2011, 23:46
Geografisk sted: Ringsted

Re: Glædestråden!

Indlægaf Henrik_sdk » 5. aug 2017, 13:10

Godt vejr og solskinBillede
Henrik_sdk

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 2384
Tilmeldt: 1. apr 2011, 23:46
Geografisk sted: Ringsted

Re: Glædestråden!

Indlægaf Mortenhoe » 11. aug 2017, 00:43

Stødte lige på Rød Fugl i lufthavnen
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2048
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens

Re: Glædestråden!

Indlægaf Claus-DK » 14. aug 2017, 10:06

Min Printer har netop udskrevet dokument nr 100, med TOM printerpratron...
Det er forunderligt, den printer nu trofast på 4. år og de sidste 100 er så udskrevet uden blæk, jeg ved ikke hvordan og jeg er også kold..

Printere har været en svøbe for alle PCejere igennem alle tider, men min lille printer er noget helt særligt og jeg holder meget af den..
thumbs 9musik
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Glædestråden!

Indlægaf telum » 14. aug 2017, 10:17

fantastisk! Mange printere er ellers programmeret til at nægte at printe, hvis den selv mener patronen er tom mod alle gængse fakta...
telum

Brugeravatar
Ridder af Hoved-fi
 
Indlæg: 1727
Tilmeldt: 12. apr 2011, 12:32
Geografisk sted: Dronninglund

Re: Glædestråden!

Indlægaf Mortenhoe » 14. aug 2017, 12:26

Jeg købte en laser printer. Så slap man for det pjat konstant.
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2048
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens

Re: Glædestråden!

Indlægaf telum » 14. aug 2017, 12:36

gjorde jeg ogsĂĄ - tror det er mere end 2 ĂĄr siden jeg printede noget sidst...
telum

Brugeravatar
Ridder af Hoved-fi
 
Indlæg: 1727
Tilmeldt: 12. apr 2011, 12:32
Geografisk sted: Dronninglund

Re: Glædestråden!

Indlægaf Claus-DK » 14. aug 2017, 17:44

Min er ogsĂĄ en laserprinter..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Glædestråden!

Indlægaf Mortenhoe » 14. aug 2017, 21:19

Ah. Troede det var en inkjet. Det eneste jeg husker fra mine inkjet printere, var tomme patroner. Nogle gange selvom patronen var helt ny.
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2048
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens

Re: Glædestråden!

Indlægaf Claus-DK » 15. aug 2017, 14:06

Nej jeg er færdig med blæksprutter, de virker aldrig..
Hun er 3½ år gammel og løb tør for blæk omkring Jul..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Glædestråden!

Indlægaf Krellef » 1. okt 2017, 12:19

Jeg er super glad, fordi jeg lige har fået købt mig et par Hoved-grej No1 af en bruger her på siden, som jeg glæder mig meget til at modtage rulle2 rulle2 rulle2
Focusrite Solo Gen 3 --> ZS10 Pro
Krellef

 
Indlæg: 792
Tilmeldt: 29. mar 2017, 19:13
Geografisk sted: 8900 Randers

Re: Glædestråden!

Indlægaf renefrh » 22. okt 2017, 01:25

Jeg har (gen)fundet glæden ved fiskeri med multihjul

Ikke til tungt fiskeri på kyst, eller efter gedder. Nej til at jagte havørreder i små lokale vandløb

Startede sæsonen med at købe en 7’ Shimano med trigger og et curado 71hg, den var lige kort nok, og herefter kom der en savagear 9’2” 10-30 gram i stalden, den var lige kraftig nok, så kom der en Daiwa Dxs 9’6” 3-14 gram hjem fra USA. Den er sådan set super fed, men baghåndtaget lidt for langt, og længden tager altså noget af præcisionen

Så vinteren skal bruges på at søge Amerikanske og andre udenlandske sider tomt for tilbud på noget omkring 8’ og 4-14 grams kastevægt

Jeg vil gerne fiske med flue, men de vande jeg fisker er det ikke muligt og gøre det effektivt på de stræk jeg fisker. Så multihjul lader mig nyde kastet, og følelsen af når alt bare går op i en højere enhed, kombineret med spinnefiskeriet effektivitet

Billede

Billede

Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
renefrh

Brugeravatar
 
Indlæg: 36
Tilmeldt: 2. jan 2017, 21:35
Geografisk sted: Frederikshavn

Re: Glædestråden!

Indlægaf Claus-DK » 25. okt 2017, 11:24

Jeg får snart nogle spændende ting i biksen som passer ret godt til dit fiskeri og grej, jeg er lige ved at bulke op med alt muligt testgrej, så skyd mig en PB, så finder vi noget skrammel til dig til nogenlunde porto pris..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Glædestråden!

Indlægaf Claus-DK » 25. okt 2017, 11:50

Der er meget at være glad for:
Min printer skriver stadig, det er over et år siden den officielt løb tør for toner.

PostNord, giver mig også stor glæde, intet bliver kontrolleret eller fortoldet og alt fiser lige gennem tolden, ikke at det betyder noget økonnomisk med mine registreringer, men det er nu dejligt at sparer tiden og bøvlet..

Mine hudproblemer ser også ud til at være en saga blot og jeg har det på alle måder bedre, efter jeg mistede mit job, jeg må have været kørt i sænk af stress, for jeg kan også se jeg nærmest har været helt fraværende her, det sidste 1½ år, det er ikke så godt, når jeg nu elsker jer og forumet så højt, jeg er ved at være tilbage ved mit normale selv igen, om det så er en fest eller tragedie, må andre vurdere..

Jeg har to skønne hunde, de kan være lidt besværlige med deres OCD, OCB, DAMP, ADHD, meget lydige hunde, men med en frygtelig hukommelse LOL..

For 2 dage siden gik min blærbare kold, kunne ikke lade, fåååååårk tænkte jeg det bliver dyrt, fik afleveret den hos en meget lokal fyr og dagen efter var den klar pris 100 Kr !! yes baby

Har købt en gave til min kone, en ny telefon fra Kina, 800 kroner, det er helt vildt så gode telefoner man kan få til under en tusse.

Selv er jeg lykkelig for min One+5, men den er jo ikke sådan billig billig, nej det er den ikke men den er godt nok en dejlig telefon, det tager ikke mere end 20-25 minutter at lade den,lige sæt den i mens man gnaver sine cornflakes, så er den klar til resten af dagen.

Jeg har også solgt mit første fiskegrej, det var en stor fest, da jeg startede med butikken, havde jeg jo allerede flere dejlige kunder her, så det har aldrig været et problem, at finde nogle der måske ville købe noget, det var bare at tænde sin PC groft sagt, at sælge er så andet trin og det er ikke altid let, men jeg har en meget god og sund base her, sådan en har jeg ikke med fiskegrej og det gør ting lidt mere kompliceret for mig, men det er sjovt og jeg får testet en masse sjovt og spændende grej..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Glædestråden!

Indlægaf Krellef » 25. okt 2017, 16:52

Jeg er over-lykkelig i disse dage; jeg har fået tilkendt 3 måneders midlertidigt lønnet fleksjob, med mulighed for fastansættelse, hvis de 3 måneder forløber godt 3musik

musik17
Focusrite Solo Gen 3 --> ZS10 Pro
Krellef

 
Indlæg: 792
Tilmeldt: 29. mar 2017, 19:13
Geografisk sted: 8900 Randers

Re: Glædestråden!

Indlægaf Bender » 26. okt 2017, 06:48

Rigtig dejligt at høre det glider derud af Claus, det giver en god mavefornemmelse og smitter af på os andre :)

Jeg har også efter en del år kæmpet på jobfronten og nu har jeg endenlig fundet noget der passer mig rigtig godt,
hvor man rent faktisk ser frem til at komme på arbejde, den følelse har jeg ikke haft i en del år.
Bender

 

ForegåendeNæste

Tilbage til Bla Bla bla

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 9 gæster