Jeres pinligste (musik) hemmeligheder



Jeres pinligste (musik) hemmeligheder

Indlægaf Sorensiim » 6. aug 2011, 13:39

Vi har vel alle vores små "guilty pleasures", små ting vi ikke rigtigt vil indrømme at være glade for? Betjente der kan lide at køre for stærkt i fritiden, vegetarer der elsker bacon, min kones onkel fra Jordan der nyder rødvin til flæskestegen mens han siger "Jaja, man ar væl ægge fundamentalist!"... Lad os få de beskidte musikhemmeligheder på bordet - jeg tror det har en terapeutisk værdi at få det ud! Det er også helt okay at skrive hvis man nu kender en der har noget der skal ud ;-)

Jeg lægger ud:
1) Lige nu hører jeg "Bad Romance" med Lady Gaga. Det er kraftedme et godt popnummer.
2) Abba Gold står på vores cd-hylde. Det er ikke min kones.
3) Linkin Park er i mine øjne Take That stylet som slemme drenge, men "Bleed it out" er et monsterfedt nummer, ikke mindst at køre bil til :oops:
4) Jeg synes stadig at et par Skullcandy Titan til 250 kroner i Stereo Studio er et godt køb.

Det hører med til ovenstående at jeg er 1.93, vejer knap 100 kilo og er karseklippet med fuldskæg. Jeg går til Rammstein koncerter og er bedre til at løfte tunge ting end jeg er til atomfysik.

Sådan, så er det ude.
The best things in life are free. The second best are very, very expensive.
All the gear but no idea | Komfort-mod til Ultrasone & Beyerdynamic | Mine faste testnumre
Sorensiim

Brugeravatar
 
Indlæg: 4908
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:42
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Jeres pinligste (musik) hemmeligheder

Indlægaf aparthia » 6. aug 2011, 13:56

1)Da jeg stadig var grøn kunne jeg ikke høre forskel på min vens Sennheiser HD 555 og mine egne Skullcandy Hesh.

2)Halvdelen af mit musikbibliotek ligger stadig i V2 VBR mp3 fordi jeg er for doven til at rerippe mine cder(det ville tage forfærdeligt lang tid) eller at hente en FLAC kopi af det musik, jeg har købt online(er det overhovedet lovligt?).

3) Har flere numre af Miley Cyrus og Justin Bieber i mine playlists

4) Kan ikke høre megen forskel på V0 mp3 og FLAC filer
aparthia

Brugeravatar
 
Indlæg: 215
Tilmeldt: 27. jul 2011, 16:04

Re: Jeres pinligste (musik) hemmeligheder

Indlægaf Aquila » 6. aug 2011, 14:38

Here goes...

1. Jeg kan synge med på Miley Cyrus - Party in the USA - jeg har ingen mindre søskende.

2. Jeg hører ind i mellem Katy Perry...
WESTONE ES5!!!!
Aquila

Brugeravatar
 
Indlæg: 907
Tilmeldt: 1. apr 2011, 18:30
Geografisk sted: Kolding.

Re: Jeres pinligste (musik) hemmeligheder

Indlægaf edge » 6. aug 2011, 18:43

Jeg har ALT med Michael Bolton, incl hans Secret Passion album hvor han synger klassiske arier.....

I kan siger hvad i vil, men gutten kan sgu synge!
Husk! det er musikken der bærer det!
Kander: Audio Technica ATH-AD700X - AKG Q701 - Beyerdynamic T70 - Beyerdynamic DT 990 PRO - Hoved-grej No1 - (Vintage) Pioneer Monitor 10. Grej: S.M.S.L AD18.
edge

Brugeravatar
 
Indlæg: 64
Tilmeldt: 14. jul 2011, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Jeres pinligste (musik) hemmeligheder

Indlægaf Claus-DK » 6. aug 2011, 20:42

Jeg synes Milli vanilli var/er fede.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12677
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Jeres pinligste (musik) hemmeligheder

Indlægaf Brandborg » 8. aug 2011, 01:43

Jeg hører nogen gange Taylor Swift i smug på Youtube, men kunne aldrig finde på at hente det ned til iTunes, da mine kammerater nødig skulle se det.


SÃ¥ er det ude!




musik12
Apple
iMac 21,5" | MacBook Pro 13,3" | iPhone 3GS 16gb | iPad 2 32gb WiFi | Airport Express | AppleTV2

Øvrigt
Panasonic 42PX80 | Onkyo 507 | XTZ 93 WMT | XTZ 93 Shielded | HarboSat10 | B&O Earphones | SuperLux HD681

Vh
Nichlas Brandborg
Twitter
Brandborg

Brugeravatar
 
Indlæg: 197
Tilmeldt: 27. maj 2011, 23:55
Geografisk sted: Spjald

Re: Jeres pinligste (musik) hemmeligheder

Indlægaf Mathias Bak » 8. aug 2011, 08:29

Brandborg skrev:Jeg hører nogen gange Taylor Swift i smug på Youtube, men kunne aldrig finde på at hente det ned til iTunes, da mine kammerater nødig skulle se det.


SÃ¥ er det ude!

musik12


Haha, jeg har faktisk købt CD'en :oops:
Mathias Bak

Brugeravatar
 
Indlæg: 655
Tilmeldt: 30. maj 2011, 22:59

Re: Jeres pinligste (musik) hemmeligheder

Indlægaf Sorensiim » 8. aug 2011, 20:24

Et af mine faste testnumre til nyt grej er fra soundtracket til Bridget Jones 2.
The best things in life are free. The second best are very, very expensive.
All the gear but no idea | Komfort-mod til Ultrasone & Beyerdynamic | Mine faste testnumre
Sorensiim

Brugeravatar
 
Indlæg: 4908
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:42
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Jeres pinligste (musik) hemmeligheder

Indlægaf mage » 8. aug 2011, 21:40

Har en ukuelig svaghed for Maria Montell..... Én dans var nok...

Lytter tit til kærestens (yeah right!) Kato - Discolized 2.0

Mage
Bundgas! Bundgas! Bundgas!
mage

Brugeravatar
Danmarks største hoved-fier
 
Indlæg: 976
Tilmeldt: 1. apr 2011, 18:04
Geografisk sted: 6818 Ã…rre

Re: Jeres pinligste (musik) hemmeligheder

Indlægaf Buyer no 1 » 9. aug 2011, 19:29

Jeg har tre album med Madonna :oops: :oops: :oops:

Oprindeligt er de selvfølgelig ikke købt til mig selv, men til en af mine venner, der ikke selv turde.......
Buyer no 1

Brugeravatar
 
Indlæg: 3685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:40
Geografisk sted: Region Hovedstaden

Re: Jeres pinligste (musik) hemmeligheder

Indlægaf Brandborg » 9. aug 2011, 21:38

Det kan godt være der er mange slemme i mellem, men det er meget berorligende ingen har sagt Justin Bieber.
Og hvis én havde det, så ville jeg nok også holde det for mig selv :grin:
Apple
iMac 21,5" | MacBook Pro 13,3" | iPhone 3GS 16gb | iPad 2 32gb WiFi | Airport Express | AppleTV2

Øvrigt
Panasonic 42PX80 | Onkyo 507 | XTZ 93 WMT | XTZ 93 Shielded | HarboSat10 | B&O Earphones | SuperLux HD681

Vh
Nichlas Brandborg
Twitter
Brandborg

Brugeravatar
 
Indlæg: 197
Tilmeldt: 27. maj 2011, 23:55
Geografisk sted: Spjald

Re: Re: Jeres pinligste (musik) hemmeligheder

Indlægaf Kane » 9. aug 2011, 22:08

Brandborg skrev:Det kan godt være der er mange slemme i mellem, men det er meget berorligende ingen har sagt Justin Bieber.
Og hvis én havde det, så ville jeg nok også holde det for mig selv :grin:


Læs igen. Bieber er nævnt.

Forøvrigt mener jeg at et af de bedste pop numre nogensinde er Britney Spears' "Toxic".
Kane

Brugeravatar
 
Indlæg: 183
Tilmeldt: 4. apr 2011, 21:43
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Jeres pinligste (musik) hemmeligheder

Indlægaf Burning777 » 9. aug 2011, 23:00

Jeg ved ikke om det kandiderer til denne kategori og om man skal være stolt eller flov over at kunne sidde og være fuldstændig væk i en 4 timers Wagner-opera. Men jeg må indrømme at jeg var fuldstændig bjergtaget af Wagner-operaen "Tannhäuser" og jeg har set(og lyttet) den i dens fulde længde samt læst partitur indtil flere gange siden.
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 3909
Tilmeldt: 2. apr 2011, 07:58
Geografisk sted: Herning

Jeres pinligste (musik) hemmeligheder

Indlægaf nc8000 » 9. aug 2011, 23:22

Wagners operaer er noget af det største der findes i alle betydninger af ordet. Jeg har haft ståplads på Operaen til hele Niebelungens Ring. Lytter netop til Parsifal som var den første Wagner opera jeg så på det kongelige da jeg var omkring 14
nc8000

 

Re: Re: Jeres pinligste (musik) hemmeligheder

Indlægaf Brandborg » 10. aug 2011, 04:00

Kane skrev:
Brandborg skrev:Det kan godt være der er mange slemme i mellem, men det er meget berorligende ingen har sagt Justin Bieber.
Og hvis én havde det, så ville jeg nok også holde det for mig selv :grin:


Læs igen. Bieber er nævnt.


Av, den var værre. :oops:

Jeg er sikker på aparthia har en rigtig god forklaring. ;-)
Ej, jeg vil da også godt indrømme, jeg har et enkelt, hvor han er featuring på et Chris Brown nummer. :oops:
Apple
iMac 21,5" | MacBook Pro 13,3" | iPhone 3GS 16gb | iPad 2 32gb WiFi | Airport Express | AppleTV2

Øvrigt
Panasonic 42PX80 | Onkyo 507 | XTZ 93 WMT | XTZ 93 Shielded | HarboSat10 | B&O Earphones | SuperLux HD681

Vh
Nichlas Brandborg
Twitter
Brandborg

Brugeravatar
 
Indlæg: 197
Tilmeldt: 27. maj 2011, 23:55
Geografisk sted: Spjald

Re: Jeres pinligste (musik) hemmeligheder

Indlægaf Mathias Bak » 10. aug 2011, 10:14

Apropos pinlige medieoplevelser, havde jeg sidste sommer fremlejet en lejlighed i København en måneds tid, da jeg havde noget arbejde derovre. Personen jeg havde lejet lejligheden af, havde de første to sæsoner af "Sex and the city". Den fik jeg set, men det var faktisk udemærket, så jeg blev jo nødt til at få fat i de sidste fire sæsoner.

Mathias kommer op til kassen i blockbuster med fire sæsoner af sex and the city.
Kvindelig ekspedient: "Er det til dig selv eller er det en gave?"
Mathias: "Det er da en gave, selvfølgelig :grin: "
Mathias Bak

Brugeravatar
 
Indlæg: 655
Tilmeldt: 30. maj 2011, 22:59

Re: Jeres pinligste (musik) hemmeligheder

Indlægaf Burning777 » 10. aug 2011, 10:46

...og så blev der pinlig tavshed herinde..... :oops: :oops: :oops: :oops:

Mathias....tsk tsk tsk.... :roll:
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 3909
Tilmeldt: 2. apr 2011, 07:58
Geografisk sted: Herning

Re: Jeres pinligste (musik) hemmeligheder

Indlægaf aparthia » 10. aug 2011, 10:55

Før Rebecca Blacks video blev fjernet fra YouTube kunne jeg og et par venner lyrics udenad og sang den gerne som et (mislykket) kor.
aparthia

Brugeravatar
 
Indlæg: 215
Tilmeldt: 27. jul 2011, 16:04

Re: Jeres pinligste (musik) hemmeligheder

Indlægaf Sorensiim » 10. aug 2011, 12:54

Mathias Bak skrev:Apropos pinlige medieoplevelser, havde jeg sidste sommer fremlejet en lejlighed i København en måneds tid, da jeg havde noget arbejde derovre. Personen jeg havde lejet lejligheden af, havde de første to sæsoner af "Sex and the city". Den fik jeg set, men det var faktisk udemærket, så jeg blev jo nødt til at få fat i de sidste fire sæsoner.

Mathias kommer op til kassen i blockbuster med fire sæsoner af sex and the city.
Kvindelig ekspedient: "Er det til dig selv eller er det en gave?"
Mathias: "Det er da en gave, selvfølgelig :grin: "


Den første Sex & The City film er klart bedre end 2'eren.
The best things in life are free. The second best are very, very expensive.
All the gear but no idea | Komfort-mod til Ultrasone & Beyerdynamic | Mine faste testnumre
Sorensiim

Brugeravatar
 
Indlæg: 4908
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:42
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Jeres pinligste (musik) hemmeligheder

Indlægaf Sorensiim » 10. aug 2011, 12:59

Burning777 skrev:...og så blev der pinlig tavshed herinde..... :oops: :oops: :oops: :oops:

Mathias....tsk tsk tsk.... :roll:

Hele ideen med denne tråd var at det var helt legalt at poste det værste skrammel man følte sig lidt skyldig over at nyde, uden at der blev peget fingre :)

Din egen hang til opera synes jeg da også er noget at være stolt over. Der er noget mere substans i det end 99% af alt det andet vi ellers hører....
The best things in life are free. The second best are very, very expensive.
All the gear but no idea | Komfort-mod til Ultrasone & Beyerdynamic | Mine faste testnumre
Sorensiim

Brugeravatar
 
Indlæg: 4908
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:42
Geografisk sted: Skanderborg

Næste

Tilbage til Bla Bla bla

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 7 gæster