En levende legende siger farvel..



En levende legende siger farvel..

Indlægaf Claus-DK » 5. apr 2017, 16:00

I søndags var der Wrestlemania nummer 33, dem af jer der ser wrestling ved hvad det er, til i andre er det et årligt show, men cirka dobbelt så stor tilskuerantal som Superbowl, det er STORT..

I 1990 dukkede "The undertaker" som hemmelig deltager på The million dollar man´s hold i "survivor series"..
Og året efter deltog han i sit første wrestlemania, det blev til 21 !!! sejre inden Brock Lesnar tog ham i WM 31, sidste år kom endnu en på listen og i år blev han så besejret for anden gang af Roman Reigns", hvorefter han tog afsked med publikum og sine utallige fans verden over..

Undertaker er kendt for at være den absolut sødeste og bedste kollega er findes, hvor underligt det så lige lyder..

Som "næsten" fan siger jeg farvel og tak for mange mange timers god underholdning, at jeg så synes det var en fejl at give ham to nederlag og han burde være stoppet ved 21 sejre og have trukket sig ubesejret tilbage, det havde han fortjent..


!990
Billede
2017
Billede
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: En levende legende siger farvel..

Indlægaf telum » 5. apr 2017, 20:45

har ikke fulgt med de sidste ĂĄr, sĂĄ er ked af at een af mine helte har tabt til wrestlemania...Hvem kan dog klare en tombstone piledriver eller en walk-of-death? ruller1



Undertaker er/var klart en af mine favoritter, er hans "bror" i showet egentlig stadig med, han var dælme skør?
telum

Brugeravatar
Ridder af Hoved-fi
 
Indlæg: 1727
Tilmeldt: 12. apr 2011, 12:32
Geografisk sted: Dronninglund

Re: En levende legende siger farvel..

Indlægaf Claus-DK » 5. apr 2017, 20:59

Kane stod ved hans side i forrige ĂĄrs survivor series, the brothers of destruction, the twin towers, sĂĄ Kane er stadig aktiv, dog ikke ret meget i ringen mere, mere som en bodyguard/enforcer.

Manden er 52, det er godt han stopper, de ødelægger sig selv i den branche.

'''

Ikke mange af legenderne fra 80erne bliver 60, de dør som fluer af hjerteslag, grundet alt alt for meget smertestillende medicin, det kan kroppe ikke klare i det lange løb, vores helte ender nærmest som narkomaner på ordineret medicin.
Macho man, Ultimate warrior, MR Perfect, Chyna, Ravishing Rik Rude, Superfly, Rowdy Roddy Piper, The british Bulledog Davyboy Smith man kan næsten blive ved og det er lidt trist, at de dør for at underholde blandt andet mig..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: En levende legende siger farvel..

Indlægaf Claus-DK » 5. apr 2017, 21:00

Der er en måneds gratis prøvetid på WWEnetwork, der er ALT i deres arkiver, jeg har haft et abbo i 4-5 år efterhånden, bedre end Netflix, hvis du spørger mig..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: En levende legende siger farvel..

Indlægaf telum » 5. apr 2017, 21:31

helt enig og de kan nok heller ikke sige sig helt fri for steroider og andet alle sammen i hvert fald. Ham gutten der dræbte sin familie og hængte sig i et træningsredskab i kælderen....

Skal helt klart tjekke WWE-network ud, har ellers typisk downloadet det fordi der ikke rigtigt var andre muligheder i gamle dage rulle4
telum

Brugeravatar
Ridder af Hoved-fi
 
Indlæg: 1727
Tilmeldt: 12. apr 2011, 12:32
Geografisk sted: Dronninglund

Re: En levende legende siger farvel..

Indlægaf Claus-DK » 5. apr 2017, 21:34

Chris Renoir, men det var så vidt jeg husker et steroidrage, der fik det hele til at brænde sammen i hovedet på ham..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev


Tilbage til Bla Bla bla

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 9 gæster

cron