Vinder Caroline i dag ?



Vinder Caroline i dag ?

Indlægaf Claus-DK » 27. jan 2018, 12:18

Sidder og ser Tennis.
Caroline er i finalen i Australien open og de er ved at gøre klar til 3 sæt..
Det sendes live pĂĄ kanal 5
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Vinder Caroline i dag ?

Indlægaf Sweppesfetterlein » 15. jun 2018, 17:43

Det vrimler med tennisfans pĂĄ hoved fi ruller1

Men helt seriøst, og det siger jeg som en eks-tennisspiler, man kan sgu ikke holde med en 'skubber'. Uanset om hun så spiller for Danmark. Skubberen er tennis svar på Italiensk fodbold fra 80erne: vær så defensiv som overhovedet muligt og lad din modspiller lave alle fejlene.
Effektivt ja...men fuldstændig berøvet for sjæl.
Smør til folket!
Sweppesfetterlein

 
Indlæg: 745
Tilmeldt: 4. jul 2017, 23:18
Geografisk sted: Aalborg

Re: Vinder Caroline i dag ?

Indlægaf Claus-DK » 17. jun 2018, 09:10

Jeg holder med hende fordi det danske flag er ved siden af navnet, jeg er helt enig med dig, hun spiller ret kedeligt.
Jeg sĂĄ en del tennis da jeg var yngre, men jeg synes at de serve kanoner der kom startende med boom boom Becker, gjorde det alt for kedeligt at se pĂĄ..

Bedste kamp Ian Lendl Vs Michael Chang, French open, den er nok pĂĄ youtube..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Vinder Caroline i dag ?

Indlægaf Sweppesfetterlein » 17. jun 2018, 10:43

Helt enig ifm serveidioterne. Specielt ham det lange rær Ivanicevic irriterede mig grænseløst.

Mine forældre holder også med Caroline pga flaget...normalt ville jeg også holde med Danmark, men når man nu selv har spillet en del og yderligere har spillet mod en del skubbere, ja så bliver det noget nær umuligt at holde med hende. Jeg kan simpelthen ikke fordrage den spllestil. Kan ikke gøre for det.

Michael Chang. Hah! Det er satme længe siden jeg har tænkt på ham. Den amerikanske kineser, der lignede et løssluppent videnskabeligt eksperiment, hvor man tilsyneladende havde splejset en tynd kinesisk menneskeoverkrop på en hests bagben. Det var direkte grotesk at se på.
Smør til folket!
Sweppesfetterlein

 
Indlæg: 745
Tilmeldt: 4. jul 2017, 23:18
Geografisk sted: Aalborg

Re: Vinder Caroline i dag ?

Indlægaf Claus-DK » 17. jun 2018, 14:38

Det var nu stadig en rigtig spændende og medrivende kamp, de havde..

Jeg forstår til fulde dine følelser med spillestilen, men noget helt andet er at der så ligger en god forklaring, sikkert sjov bag, dit brugernavn..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Vinder Caroline i dag ?

Indlægaf telum » 18. jun 2018, 11:18

Chang - den evige to'er der vandt et hav af mindre titler og deraf holdt en høj placering - han vandt dog sjældent over de rigtigt gode modstandere og hans taktik var vel nærmest at løbe solen sort og spille ballonbolde :-) Mit første tv-tennis minde er Chang som 17-18 årig i french open finalen mod Edberg hvor han, fordi han krampede begyndte at serve underhånd så vidt jeg husker.

Min favorit var Agassi og hans rivalisering med Sampras. Nogle af de bedste kampe jeg husker er dog Sampras vs. Becker først i US open finalen i 5 sæt og igen i super-8 finalen i 5 sæt kort efter, det var underholdning for alle pengene.
telum

Brugeravatar
Ridder af Hoved-fi
 
Indlæg: 1727
Tilmeldt: 12. apr 2011, 12:32
Geografisk sted: Dronninglund

Re: Vinder Caroline i dag ?

Indlægaf Sweppesfetterlein » 18. jun 2018, 12:05

Mit kaldenavn her kommer nok fra min kærlighed til Monty Python/Mandrilaftalen/Malk de Koijn humor. Kan ikke huske om Sweppesfetterlein rent faktisk bliver brugt i et Mandrilafsnit, men det kan ligeså godt være resultatet af en ord-jammer jeg engang har haft med mig selv. Det er under alle omstændigheder et "udtryk" der er blevet i mit ordforråd.

Min absolut yndlingsspiller var Henri Leconte. Han mindede utrolig meget om mig selv på godt og ondt: store armbevægelser, teknisk dygtig, fantasifuld og mere hjerte end hjerne på banen. Det var en fornøjelse at se ham spille...selvom han ikke var den mest vindende.
Mest...erm...interessante tennisspilere nogensinde? Easy: Anna Kournikova og Gabriella Sabatini rulle2
Smør til folket!
Sweppesfetterlein

 
Indlæg: 745
Tilmeldt: 4. jul 2017, 23:18
Geografisk sted: Aalborg


Tilbage til Bla Bla bla

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 16 gæster

cron