Ævl



Re: Ævl

Indlægaf Henrik_sdk » 28. jun 2017, 22:13

Henrik_sdk

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 2384
Tilmeldt: 1. apr 2011, 23:46
Geografisk sted: Ringsted

Re: Ævl

Indlægaf Henrik_sdk » 30. jul 2017, 02:34

Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner. Jeg har ikke brug for flere hovedtelefoner.
Henrik_sdk

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 2384
Tilmeldt: 1. apr 2011, 23:46
Geografisk sted: Ringsted

Re: Ævl

Indlægaf Claus-DK » 4. aug 2017, 08:46

tråden hedder ævl, så det er meget velplaceret..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Ævl

Indlægaf Peter Jensen » 4. aug 2017, 09:40

Det er jo en gang fis og pjat, den tror du vel ikke selv på? Self. har du brug for flere hovedtelefoner! 8musik
Peter Jensen

 
Indlæg: 894
Tilmeldt: 23. maj 2016, 12:31
Geografisk sted: København

Re: Ævl

Indlægaf Claus-DK » 4. aug 2017, 10:43

Vi må finde en af de der kølle nogen som siger Yes Yes, tror det kunne gavne salget..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Ævl

Indlægaf kvik » 7. aug 2017, 23:44

IMG_0637.PNG
IMG_0637.PNG (850.79 KiB) Vist 12189 gange
kvik

Brugeravatar
 
Indlæg: 4718
Tilmeldt: 28. jul 2011, 01:27
Geografisk sted: Norge

Re: Ævl

Indlægaf Mortenhoe » 8. aug 2017, 09:53

kvik skrev:
IMG_0637.PNG

Kommer om 20 dage??? :lol:
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2048
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens

Re: Ævl

Indlægaf kvik » 8. aug 2017, 10:50

Medfølger gratis gave, 1 stk motorsav :?
kvik

Brugeravatar
 
Indlæg: 4718
Tilmeldt: 28. jul 2011, 01:27
Geografisk sted: Norge

Re: Ævl

Indlægaf Claus-DK » 10. aug 2017, 12:49

kvik skrev:
IMG_0637.PNG


Jeg har bestilt en tester, det kan være fremtiden..

Og en motorsav, kan man jo altid bruge.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Ævl

Indlægaf Mortenhoe » 10. aug 2017, 12:52

Mener du det, Claus?
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2048
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens

Re: Ævl

Indlægaf Claus-DK » 11. aug 2017, 23:19

Ja man kan altid bruge en motorsav.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Ævl

Indlægaf Mataugust » 8. nov 2017, 10:01

Min kone udstiller billeder i Røde Tårn i Slagelse fra på lørdag
Det originale billed kan ses, og købes, der.
se mere på Slagelse Kunstforening
Vedhæftede filer
dag32837.jpeg
dag32837.jpeg (56.96 KiB) Vist 11601 gange
Audioquest Diamond-->
Denafrips Ares -->
Cambridge CXC --> Luxman LV-107u --> HL Adapterboks--> AKG K701/Grado GS100/Philips A5pro
Thorens TD320 -->Trichord Dino -->
Mataugust

Brugeravatar
 
Indlæg: 2748
Tilmeldt: 25. sep 2011, 22:37
Geografisk sted: Slagelse

Re: Ævl

Indlægaf telum » 8. nov 2017, 13:48

nice, er det Takstar der har stået model? rulle2
telum

Brugeravatar
Ridder af Hoved-fi
 
Indlæg: 1727
Tilmeldt: 12. apr 2011, 12:32
Geografisk sted: Dronninglund

Re: Ævl

Indlægaf Mataugust » 8. nov 2017, 20:36

telum skrev:nice, er det Takstar der har stået model? rulle2
Shure 1540


Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Audioquest Diamond-->
Denafrips Ares -->
Cambridge CXC --> Luxman LV-107u --> HL Adapterboks--> AKG K701/Grado GS100/Philips A5pro
Thorens TD320 -->Trichord Dino -->
Mataugust

Brugeravatar
 
Indlæg: 2748
Tilmeldt: 25. sep 2011, 22:37
Geografisk sted: Slagelse

Re: Ævl

Indlægaf Claus-DK » 9. nov 2017, 10:16

Hun gør det godt, smukt billede
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Ævl

Indlægaf telum » 9. nov 2017, 16:27

telum

Brugeravatar
Ridder af Hoved-fi
 
Indlæg: 1727
Tilmeldt: 12. apr 2011, 12:32
Geografisk sted: Dronninglund

Re: Ævl

Indlægaf Henrik_sdk » 9. nov 2017, 21:31

Jeg kan se er der er flere fra trolde hæren her..
Henrik_sdk

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 2384
Tilmeldt: 1. apr 2011, 23:46
Geografisk sted: Ringsted

Re: Ævl

Indlægaf Mortenhoe » 9. nov 2017, 21:45

Claus. Kom din maske hovedtelefon nogensinde?
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2048
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens

Re: Ævl

Indlægaf Claus-DK » 10. nov 2017, 00:29

Mortenhoe skrev:Claus. Kom din maske hovedtelefon nogensinde?


Øhhhh ???
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Ævl

Indlægaf telum » 10. nov 2017, 09:36

Henrik_sdk skrev:Jeg kan se er der er flere fra trolde hæren her..


Jeg vil så gerne være medlem, men jeg kan ikke finde ud af at dele artiklerne? Det er første gang jeg har lyst til at dele nyheder på facebook, og så kan jeg ikke musik10 musik13
telum

Brugeravatar
Ridder af Hoved-fi
 
Indlæg: 1727
Tilmeldt: 12. apr 2011, 12:32
Geografisk sted: Dronninglund

ForegåendeNæste

Tilbage til Bla Bla bla

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 15 gæster

cron