Tillykke til Kim



Tillykke til Kim

Indlægaf Claus-DK » 10. jan 2019, 21:22

Min kære hund har fødselsdag, hun bliver 5 og har været og er stadig den bedste og dejligste hund nogensinde..
Vedhæftede filer
kimsen.jpg
kimsen.jpg (125.01 KiB) Vist 2933 gange
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Tillykke til Kim

Indlægaf telum » 10. jan 2019, 21:43

Det er der ikke noget at sige til, det er en flot fødselsdaggave han har fået der!
telum

Brugeravatar
Ridder af Hoved-fi
 
Indlæg: 1727
Tilmeldt: 12. apr 2011, 12:32
Geografisk sted: Dronninglund

Re: Tillykke til Kim

Indlægaf Claus-DK » 10. jan 2019, 22:06

At få en hund til at have en hovedtelefon på og sidde stille er ikke let, deres hoveder passer ikke så godt og de falder ned og sidder forkert, så de hænger fra en krog i loftet og så skal hunden sidde i på det rigtige sted..

Kim er en pige, jeg ved det god, men det startede i 1982 da mine forældre fik den første Kim, jeg fik lov til at bestemme navnet, så hun blev opkaldt efter Kim Wilde som var ret stor på det tidspunkt, hun er stadig stor bare på en mere fysisk måde i dag..

Da vi så fik vores første hund, som også var en tæve, blev hun så opkaldt efter den hund mine forældre havde..

Så det korrekte navn ville være Kim den 3.
min hund hedder Kim, sĂĄdan er det.
Da vi fik hvalpe og beholdte en af dem var det et problem, hun måtte ikke hedde Kim, så hun blev opkaldt efter min kære mormor, som desværre kun blev 100 år, alt for ung en alder at dø i og så tænkte jeg, man skal have en Carla i sit liv altid, så det blev navnet på den brune hund vi har..

Når Kim engang er død og borte vil jeg et par uger efter have en ny Kim, jeg er lidt som grisehandleren på det punkt..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Tillykke til Kim

Indlægaf telum » 10. jan 2019, 22:10

Min kære mormor er kun 93 og sprællevende, men hvis vi engang skal have en hund skal det være en han og hedde Ragna! Mon ikke også det er kønsneutralt og nemt bliver accepteret af familien? rulle4
telum

Brugeravatar
Ridder af Hoved-fi
 
Indlæg: 1727
Tilmeldt: 12. apr 2011, 12:32
Geografisk sted: Dronninglund

Re: Tillykke til Kim

Indlægaf Claus-DK » 10. jan 2019, 22:18

Ellers må vi hejse regnbue flaget og kæmpe for LBGTVHJMKH personer´s rettigheder..
Jeg stĂĄr til hver en tid klar ved din side.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Tillykke til Kim

Indlægaf telum » 10. jan 2019, 22:29

Billede
telum

Brugeravatar
Ridder af Hoved-fi
 
Indlæg: 1727
Tilmeldt: 12. apr 2011, 12:32
Geografisk sted: Dronninglund


Tilbage til Bla Bla bla

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 15 gæster