MP3 vs FLAC



Re: MP3 vs FLAC

Indlægaf kvik » 17. dec 2019, 01:29

_.jpg
_.jpg (89.55 KiB) Vist 1859 gange
kvik

Brugeravatar
 
Indlæg: 4718
Tilmeldt: 28. jul 2011, 01:27
Geografisk sted: Norge

Re: MP3 vs FLAC

Indlægaf Moonhead » 17. dec 2019, 08:28

Det undre mig altid, at så mange hopper i med begge ben, i stedet for en stille spørgsmålstegn og undersøge om der er evidens for noget så fjollet som strømskinner, kabler, afkobling og andet voodoo.
Moonhead

 

Re: MP3 vs FLAC

Indlægaf Kolind » 17. dec 2019, 09:26

Moonhead skrev:Det undre mig altid, at så mange hopper i med begge ben, i stedet for en stille spørgsmålstegn og undersøge om der er evidens for noget så fjollet som strømskinner, kabler, afkobling og andet voodoo.


Når man løber tør for andre steder at opgradere, er det vel typisk der man kan fortsætte. For de med tilstrækkeligt dybe lommer, er det jo et spørgsmål om at simpelthen optimere alle steder det er muligt. Hvis jeg havde anlæg for en million, ville jeg nok også smide et par tusser på strømkabler mm. der helt sikkert ikke satte en flaskehals foran resten på nogen måde. Better safe than sorry-agtigt tænker jeg.

Strømkabler til 10K osv, er nok primært til det segment som går all in og køber 'historien' om de fantastiske egenskaber det har (uagtet at det andet er godt 'nok'). Det er næppet ment til mig med et 'mid-fi' setup med en samlet værdi på mindre end selve kablet.
Grej
- Indsæt i dine tanker her en sej sætning efter eget valg..
Kolind

Brugeravatar
 
Indlæg: 1643
Tilmeldt: 1. apr 2011, 13:02
Geografisk sted: Holbæk

Re: MP3 vs FLAC

Indlægaf Claus-DK » 17. dec 2019, 15:58

Moonhead skrev:Det undre mig altid, at så mange hopper i med begge ben, i stedet for en stille spørgsmålstegn og undersøge om der er evidens for noget så fjollet som strømskinner, kabler, afkobling og andet voodoo.


Hopper i hvad ?
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Foregående

Tilbage til Bla Bla bla

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 8 gæster