DAPen skal fyldes med musik!



DAPen skal fyldes med musik!

Indlægaf truebuie| » 9. jan 2020, 10:10

Eftersom jeg har besluttet mig for at fange en Fiio m11 med 2x400GB SD kort, sĂĄ skal jeg jo ogsĂĄ gerne have tanket noget musik pĂĄ dyret thumbs
Sidder pt. med noget der ligner 250gb i alt fra dødsmetal til 80'er pop, dansktop, klassisk og acapella. Så der er rimeligt med variation.

Tænkte dog om der var noget musik man bare måtte have som lyd enthusiast. Er glad for det meste, men vil gerne bare have noget mere musik lokalt ruller1 Og så kan det jo også være at der gemmer sig nogle guldklumper derude, som jeg ender med at blive helt vilde med rulle2
Skrivebord - Gustard X16 -> Singxer SA-1 -> Hifiman Arya
Portable - Fiio BTR5 -> Dunu SA6 Ultra / Airpods Pro
https://Kabelsnedker.dk
truebuie|

Brugeravatar
 
Indlæg: 546
Tilmeldt: 29. jun 2017, 19:31
Geografisk sted: Svenstrup

Re: DAPen skal fyldes med musik!

Indlægaf Claus-DK » 9. jan 2020, 10:18

Jeg har sådan et SDkort med 13.000 sange på og det er da dejligt at have alt sin musik med sig, problemet er så bare lidt at jeg hører altid random/shuffle hvilket nu bider mig lidt i måsen, for der er godt nok meget musik man ikke lige gider at hører, når der er så mange sange på en afspiller..

På en eller anden måde savner jeg lidt at have plads til 100 eller 500 sange, så er man presset ud i at vælge musik man holder af og gerne vil høre, i stedet for bare at tanke op med alt hvad man nu har liggende..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev


Tilbage til Bla Bla bla

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 23 gæster

cron