SĂĄ er det den tid pĂĄ ĂĄret igen, hvor Spotify viser en hvor meget tid man egentligt har brugt med musikken.. AltsĂĄ med dem. Her er ejet/offline musik ikke taget med jo
Synes nu det er sjovt at se hvert år, hvordan statistikken er på en. Kan se at jeg har brugt Spotify omkring ~80 timer mindre end sidste år, men det har nok meget med at, jeg er gået meget portable i 2020. Foobar/Fiio music app har været brugt flittigt på min M11, dog er Spotify stadig brugt i ~370 timer
Som de sidste 4-5ish år, så har det mest populære genre været noget med metal at gøre. Alternativ Metal vandt så i år.
~80 forskellige bands er blevet fundet. ikke helt dĂĄrligt, hvis jeg selv skal sige det
Blev meget glad for Sabaton i starten af ĂĄret og det ku' nemt ses pĂĄ mine musik vaner Har ĂĄbenbart brug noget der ligner 130 timer kun med dem. Er sĂĄ ogsĂĄ i deres top 0.5% lyttere
Fandt så også ud af jeg har været på Spotify premium i 67 måneder nu.. det var dælme lang tid alligevel.
Andre som har opdaget noget spændende med deres musik vaner?. Om ikke andet med eller uden hjælp fra Spotify
Og til den som skulle være interesseret i min top 100, så er der en playlist her:
https://open.spotify.com/playlist/37i9d ... is5MiwQD3w