Morten K skrev:@CHIbsen : Sjovt du også er herinde på hoved-fi.dk men det kunne jeg måske have sagt mig selv, når du også er enthusiast, ellers har man sikkert ikke en Shanling M6! Må jeg spørge hvad du er gået over til?
librarian skrev:Hvordan går det med at drive akg's ældre modeller, f. Eks. K400 og DF med den der earman?
CHIbsen skrev:Det var det jeg forsøgte at skrive I den semi-transportable udgave er det Earman TR-amp.
Ellers er jeg glad for Sabbat E12 ultra -men det er jeg vist den eneste der er...
Daf skrev:Brug din iphone som afspiller.
Køb en lightning til usb konverter, også kaldet "kamera stik" (https://www.apple.com/dk/shop/product/M ... mellemstik).
Og køb en Audioquest Dragonfly Red dac og hovedtelefonforstærker. Den lyder forbavsende godt og kan bruges sammen med din iphone eller en computer med usb udgang
Peter Jensen skrev:Mit bud er altså at købe en transportable DAC/Amp og tage den derfra :)
Daf skrev:Jeg bruger selv en iphone som afspiller.
Jeg kan ikke registrere nogen forringelse af nogen art, i forhold til en computer.
Og en iphone har ingen problemer med at afspille lossless- eller 24bit 192kHz hi-res-formater, hvis du bruger sĂĄdan noget.
NĂĄr man sender digitalt via usb pĂĄ den her mĂĄde, er den eksterne dac altid master clock.
Det betyder det er ligegyldigt om din afspiller ikke er super fantastisk ren i sin clock, den eksterne dac re-clocker signalet til det bedst mulige, og alle nyere re-clocks er fantastisk præcise nu om dage.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 26 gæster