Jeg tror jeg har fundet en ny favoritserie



Jeg tror jeg har fundet en ny favoritserie

Indlægaf Claus-DK » 14. mar 2022, 20:52

Jeg sad her den anden dag og zappede rundt og så ramte jeg ramasjang som sendte "John Dillermand", der har været lidt forargede indlæg i aviserne over at en serie for børn handler om en mand med en usandsynlig lang dillertjavs. Så jeg tænkte jeg ville lige se hvad det var for noget..

Det var bare så sjovt og skørt og sjældent har konen og jeg grint så meget over et TVprogram..

Den ligner slet ikke en P.. bare en lang stribet slange der er under en vis kontrol, så forargelsen forstår jeg slet ikke, det er bare sjovt og ret uskyldigt, det er jo ikke sådan at John bruger sin enorme diller til noget der er forbudt for børn, han kan f.eks. tæmme løver med den og mange andre spøjse ting.

Jeg kan på det varmeste anbefale den serie, hvis man har en lidt barnlig sjæl og gerne vil se noget der er knap så alvorligt og det trænger jeg godt nok til for tiden.
Efter over to år med Corona skræk nyheder som nu er afløst af krigens rædsler i Ukraine, må jeg overfor mig selv indrømme at jeg kan simpelthen ikke rumme mere elendighed og pessimisme. Så jeg er helt stået af på Corona og prøver at skifte kanal når krigen bliver omtalt på TV..

SĂĄ John Dillermand er bare herligt og energigivende..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12669
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Jeg tror jeg har fundet en ny favoritserie

Indlægaf telum » 15. mar 2022, 10:09

Ja den er ganske underholdende, der er ikke noget den dillermand ikke kan!
telum

Brugeravatar
Ridder af Hoved-fi
 
Indlæg: 1729
Tilmeldt: 12. apr 2011, 12:32
Geografisk sted: Dronninglund


Tilbage til Bla Bla bla

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 8 gæster

cron