**** bang for the buck trĂĄden ****



**** bang for the buck trĂĄden ****

Indlægaf Henrik_sdk » 11. jul 2022, 21:10

Jeg savner lidt Superlux dagene, og det at gøre en god handel(inden det stikker prismæssigt)
Det kan osse være gode tilbud, brugt, modifikationer og billige kombinationer.
Billede
Ostebaronens Superlux
149 kr. 8-) https://www.thomann.de/dk/superlux_hd681.htm
Henrik_sdk

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 2385
Tilmeldt: 1. apr 2011, 23:46
Geografisk sted: Ringsted

Re: **** bang for the buck trĂĄden ****

Indlægaf Claus-DK » 11. jul 2022, 21:18

Åhhh det vækker minder, de der endeskiver skaffede jeg fra Mick, der var helikopterpilot under Falklandskrigen og jeg skriver stadig med ham, han hedder i øvrigt Arthur til mellemnavn, det hedder min dreng jo til fornavn...

Tror endda stadig jeg har mine røde læderpuder liggende et eller andet sted på museet, Frans var ham der skaffede de AKGpuder til nedsat pris og jeg købte læderjakke i genbrugsbutikken og lavede hovedbånd af dem, jeg har stadig skabelonen til dem stående et eller andet sted i rodet..

Hele Hoved-fi er nærmest bygget på Superlux 681..

Ă…hhh disse minder, tak for at du lige kastede lidt ekstra lys over dagen for mig Henrik 9musik
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12674
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: **** bang for the buck trĂĄden ****

Indlægaf Krellef » 14. jul 2022, 08:41

Jeg synes - og det er jo subjektivt - at Fostex T20RP med et par vinklede 90 mm lammeskindspuder fra Hoved-Grej er en af de bedste bang-for-the-buck kombi'er jeg har prøvet. Ikke nok med at det ikke koster urimeligt meget, så lyder de fantastisk - vel at mærke skal man nok være lidt (meget) af et bas-hoved for rigtigt at kunne værdsætte det. musik12

Jeg savner dem thumbs
Krellef

 
Indlæg: 792
Tilmeldt: 29. mar 2017, 19:13
Geografisk sted: 8900 Randers

Re: **** bang for the buck trĂĄden ****

Indlægaf Kolind » 4. okt 2022, 17:49

Bang for the buck - Jeg er bestemt en sucker for bang for the buck. Jeg har også et sæt Superlux moddet til ukendelighed i skabet. De gør det godt - Især til prisen som jo er noget nær umulig at slå.
Andet bang for the buck i min optik er vintage AKG bøffer. De kan fåes til ret små penge til tider og har altså bare et eller andet særligt, foruden det teknisk udemærkede aspekt. Det kræver dog en habil forstærker.

Andet bang for the buck som jeg vil fremhæve, dog i den lidt dyrere kategori, er Beyerdynamics DT880 Edition i 600ohm udgaven. De er dæleme gode. Faktisk fortrækker jeg dem generelt personligt fremfor T1 gen2. https://www.thomann.de/dk/beyerdynamic_dt_880_edition_600_ohm.htm Prisen er i en anden kategori, men lyden også bedre. De fåes brugt til skarpe priser nogle gange. Ulempen igen - Den kræver en god spandfuld forstærker at drive.
Grej
- Indsæt i dine tanker her en sej sætning efter eget valg..
Kolind

Brugeravatar
 
Indlæg: 1643
Tilmeldt: 1. apr 2011, 13:02
Geografisk sted: Holbæk


Tilbage til Bla Bla bla

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 12 gæster

cron