Konkurrence 4



Re: Konkurrence 4

Indlægaf vaskebjørnen » 31. dec 2011, 17:12

Det ser lidt sløjt ud
WARNING:DO NOT ATTEMPT TO DRIVE OR OPERATE HEAVY MACHINERY WHILE PLAYING YOUR AIR GUITAR

[GEAR] On the go: Ipod 160GB : Qusp LOD : Alo RX : Future Sonics Atrio
vaskebjørnen

Brugeravatar
Kabelsnedker
 
Indlæg: 2165
Tilmeldt: 19. nov 2011, 15:13
Geografisk sted: Næstved

Konkurrence 4

Indlægaf Burning777 » 1. jan 2012, 12:31

nc8000 skrev:Nu ligger det slet ikke til mig at være skadefro men .....

Dette er essencen af aktivitetsniveauet i head-fi sektionen i december pĂĄ et andet dansk forum

31-12-2011 16-01-37.jpg


Ja. Det var synd alt det, der skete i foråret. Ikke kun for head-fi delen men også hifi delen led stor skade. Men jeg vil ikke bytte med det vi har nu. Jeg håber bare vi kan fortsætte den gode ro og orden og fine tone vi har fået her så kan jeg sagtens forestille mig at dette forum bliver et skelsættende bidrag til High end hovedtelefon hobbyen i Danmark og norden i mange år fremover.
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 3909
Tilmeldt: 2. apr 2011, 07:58
Geografisk sted: Herning

Re: Konkurrence 4

Indlægaf Claus-DK » 1. jan 2012, 17:08

nc8000 skrev:Nu ligger det slet ikke til mig at være skadefro men .....

Dette er essencen af aktivitetsniveauet i head-fi sektionen i december pĂĄ et andet dansk forum

31-12-2011 16-01-37.jpg


Det er egentligt lidt trist, jeg tror mange af os herinde kan blive enige om at vi havde da 4-5 gode ĂĄr pĂĄ hejfej, jeg var jo kun i head-fi delen sĂĄ jeg fulgte slet ikke med i hvad der ellers skete pĂĄ siden, men da du blev smidt ud for at ville starte en lĂĄnetur, gik det jo lidt op for mig at der var nogle ting der havde forandret sig, det blev sĂĄ ogsĂĄ startskudet for siden her..

Jeg har det sidste ½e års tid læst lidt i deres ris/ros forum og jeg er da lidt overrasket over hvordan de tråde udvikler sig, også interessant at se at næsten alle der ytre sig i det forum er bannet, lidt sjovt for medlemmer der stiller forslag kommer med ris og ros er vel medlemmer der ønsker at tingene bliver bedre og udvikler sig..

Jeg har da været lidt ude med riven og brokket mig i årets løb og der er da også nogle der har brokket sig og været sure på mig, men vi har fået løst hvad der var at løse og kommet videre og sådan skal det være, jeg er IKKE blevet uvenner med nogen og jeg har heller ikke indtryk af at flertallet er blevet uvenner med mig.. rulle4

Jeg har da ogsĂĄ slettet en masse brugere, men kun spambotter, hĂĄber jeg...

Jeg synes (naturligvis) at dette forum er det bedste forum i verden.

Det der er det særlige ved hoved-fi for mig er at når Niels skal have sin forstærker transporteret fra den ene ende af landet til den anden, springer der straks to op og tilbyder hjælp...Verdensklasse

Når et nyt medlem skriver om at de har problemer med dette eller hint er der altid et medlem i nærheden klar til at hjælpe..

Det er sådan nogle tråde der gør mig stolt af hvad jeg har startet..

Det at hoved-fi er med til at gøre verden bare en lille smule bedre end den er i forvejen, er jo alt hvad man kan ønske sig..

Det sjove er jo så bare at det faktisk var den tone vi havde i "vores" afdeling på hejfej, inden det blev forbudt at være gode ved hinanden..

Nå pyt med det, nu skal vi bare runde 500.000 medlemmer så sælger jeg til google og flytter til Bahamas... ruller1 ruller1 ruller1 ruller1
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

ForegĂĄende

Tilbage til Bla Bla bla

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 10 gæster