Impulskøb Zune



Re: Impulskøb Zune

Indlægaf toppe » 9. jan 2012, 00:26

Tak Claus, for en kort og præcis besvarelse :) (Jeg er nok for forvent i mit simple integrerede macunivers :-) )

Tilbage til Zune...
toppe

Brugeravatar
Redaktør
 
Indlæg: 2037
Tilmeldt: 13. aug 2011, 16:46
Geografisk sted: Nørrebro

Impulskøb Zune

Indlægaf nc8000 » 9. jan 2012, 00:34

Du har også tags i aac filer i iTunes.

Hver enkel information om et stykke musik kaldes et tag deraf tagging og er noget der er tilknyttet eller hængt på musikfilen (deraf det engelske ord tag som betyder vedhæng). Tilsammen kaldes alle disse tags metadat (data om data).
nc8000

 

Re: Impulskøb Zune

Indlægaf Burning777 » 9. jan 2012, 08:31

Tom-Erik skrev:Har selv sådan en 30GB Zune.
Udover dette kan de ikke afspille noget lossless format, så ingen FLAC eller Apple Lossless.


OK. SÃ¥ tror jeg at jeg holder mig til min Hisoundaudio Studio-1 som alternativ til iPhonen.
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 3909
Tilmeldt: 2. apr 2011, 07:58
Geografisk sted: Herning

Re: Impulskøb Zune

Indlægaf Tom-Erik » 9. jan 2012, 14:26

Burning777 skrev:
Tom-Erik skrev:Har selv sådan en 30GB Zune.
Udover dette kan de ikke afspille noget lossless format, så ingen FLAC eller Apple Lossless.


OK. SÃ¥ tror jeg at jeg holder mig til min Hisoundaudio Studio-1 som alternativ til iPhonen.


Har fundet ud af at Zunen godt kan afspille lossless, men det er kun med WMA Lossless formatet.
Så det kræver jo stadig at man konverterer sit bibliotek.

Jeg ville personligt foretrække en iPod med Rockbox på fremfor Zunen. Desværre er Zunen alt for begrænset af Microsoft.
Tom-Erik

 
Indlæg: 60
Tilmeldt: 27. sep 2011, 17:03
Geografisk sted: Aalborg

Foregående

Tilbage til Lydkilder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 5 gæster

cron