Jeg skulle lige til at påpege at de IKKE shipper til Danmark, for det gjorde de ikke sidst jeg tjekkede, men det gør de tilsyneladende nu. Hmm... Jeg er fristet!Sorensiim skrev:Anda skrev:Hvor køber I Clip+ henne?
http://www.amazon.co.uk/SanDisk-Sansa-P ... 414&sr=8-1
Claus-DK skrev:Hej Niels tusind tak for tilbudet, jeg har en D2, men den er lidt stor og I7 ser ud til at være en smule mindre, så det kan da godt være du har fat i noget, har du adressen ?? og meget vigtigt kan den spille DRMfiler i WMA, jeg gnaver 5-8 lydbøger om måneden så det kan ikke undværes..
Sådan en S9 ser nu også lækker ud...
Postkurt skrev:Jeg ved ikke om den takler DRM-filer.
Såfremt du vil forsøge, så giv et prej.
Jeg vil ikke sælge den, du kan altid gi´ mig den tilbage på træf, eller når det passer.
Claus-DK skrev:J3 der også lækker ud men den har touchskærm..
Måske skal jeg bare se at blive voksen og følge med.
Mertodinlo skrev:Er en iPod Classic for stor? Jeg har en og bruger den rigtig rigtig meget. Masser af plads og batteriet holder da rimeligt. Min har fået lige så mange tæsk som Brian Nielsen, men modsat ham så er lyden der kommer ud stadig fantastisk
Den bliver brugt i firmabilen og ryger i lommen på arbedstrusserne med skruer og hvad der ellers er.. Den er ikke køn men funker. Jeg ved ikke med DRM.. Mr. Siim u know info?
Mertodinlo skrev:Den bliver brugt i firmabilen og ryger i lommen på arbedstrusserne med skruer og hvad der ellers er.. Den er ikke køn men funker. Jeg ved ikke med DRM.. Mr. Siim u know info?
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 21 gæster