Colorfly C3



Colorfly C3

Indlægaf Platfod » 7. jun 2013, 15:54

Hej alle.
Jeg har lige modtaget en af disse små vidundere. Til den fyrstelige sum af 684kr. Og hold kæft den lyder godt 4musik
Jeg har hidtil brugt en, nu 3 år gammel Cowon D2+ (for sammenligningens skyld kan jeg informere om at den kostede lige godt 1300kr. ved en dansk forhandler), som stadig spiller rigtig godt, men jeg følte at tiden var inde til forandring og så faldt jeg over Colorfly'en på e-bugten. Efter at have læst nogle anmeldelser på nettet faldt valget på den. Den blev bestilt den d.23/5 og ankom i går, uden told og moms musik13 .
Hverken mine lytteevne eller mine skrivefærdigheder evner sig til en fyldest gørende anmeldelse, men i for lige mine tanker om den alligevel da jeg syntes at den er et fund til pengene.
Den føles overordentlig solid på trods at den har samme størrelse som min cowon, vurderer jeg den til at veje det tredobbelte. Den har modsat den gængse trend blandt mp3 afspiller kun en meget lille skærm med det nødvendige info, så ingen videoafspiller, billedfremviser eller anden gøgl der koster ekstra, det er en musik afspiller i sin reneste essens.
Lyden skal jeg nok prøve at beskrive senere når jeg får lyttet lidt mere til den.
Og her er lige et link med forhandleren:
http://www.ebay.com/itm/COLORFLY-C3-24b ... 588e427e1f
Platfod

 
Indlæg: 17
Tilmeldt: 16. sep 2011, 22:57

Re: Colorfly C3

Indlægaf telum » 7. jun 2013, 17:11

Fedt og der følger endda et sæt paa-1 med!

Kan man smide et MicroSD?

TAk for indtryk!
telum

Brugeravatar
Ridder af Hoved-fi
 
Indlæg: 1735
Tilmeldt: 12. apr 2011, 12:32
Geografisk sted: Dronninglund


Tilbage til Lydkilder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster