af kvik » 6. apr 2014, 13:46
Aner ikke om det er samme problematik, men måske kan det hjælpe i din fejlsøgning (med mikro-udslag forestiller jeg mig små klikke-lyde/digital glitches(?) )..
Med QNKTC fik jeg små klikke-lyde med UAC1 og BitPerfect/Audirvana+, der forsvandt ved at bruge UAC2. Med Varna II fik jeg det samme, når jeg prøvede at upsample, og de forsvandt ved at bruge CoreAudio eller fravælge upsampling i BitPerfect/Audirvana+.
I mit tilfælde er der således snak om 3 forskellige Sample Rate Converters, hvor problemet hovedsagligt er med de to ‘fremmede’. Yderligere er den gamle MacBook ikke 100% 64-bit kompatibel, og glitch-problemet synes ikke at være der med min nyere MacBook Pro.
Selv om dit system (Raspberry>Dagmagic) er anderledes, kan det jo godt være, at du deler ‘konflikter’ med mit. Måske har Raspberry UAC1/UAC2 problemer, eller problemer med den SRC der anvendes.
Har alt for lidt forståelse af virkemåde og potentielle faldgruber, så dette er blot nogle tanker jeg har gjort mig omkring mit eget ‘problem’. Det behøver ikke at have noget som helst med dit at gøre.