af SkurkeFinn » 15. okt 2012, 21:02
Nu er jeg rimelig ny inde for hovedtelefoner, men jeg har lidt erfaring med lyd fra højtalere. jeg vil sige at dragon flyen gør det super fint med mine hd650. lyden er meget skarp og præcis og jeg synes ikke at den går ind og farver lydbilledet. ang lydstyrke klare den sig også super godt, jeg plejer kun at bevæge mig op til de 70-75 procent før jeg synes det bliver alt for højt. Det eneste problem jeg har haft er at jeg ikke har haft held i at ændre bit rate output på min Macbook. Problemet er ikke dragenflyen, fordi hvis jeg sætter den til min pc så virker det ikke noget problem at ændre på bit raten.
jeg er rigtig glad for mit køb, lyden er super god og den er super nem at benytte. det skal dog tages i betragtning at det er min første hovedtelefon DAC/forstærker så jeg har ikke alt verden at sammenligne med, men som nybegynder er m rigtig tilfreds med den og der lykkes at få en smule rabat i butikken hvor den blev købt :)
hvis du har nogle spørgsmål, skal du være mere end velkommen til at sende en pm, så må jeg prøve at svare så godt jeg kan.