Audioquest Dragonfly



Re: Audioquest Dragonfly

Indlægaf Buyer no 1 » 9. dec 2013, 20:51

librarian skrev:Jeg melder mig hermed ind i klubben af tilfredse Dragonfly-ejere! Jeg har kun lyttet ca. 20 minutter, men ingen tvivl om at dette lyder godt. Tzar350 ville nok allerede have afsløret det, hvis der var underlige ting i lydsignaturen. Tror der er noget mere bas end med min Colorfly C4. Og lyden ikke nær så blød i toppen. Men meget velopløst og stadig rar at lytte til. Den trækker mine 350 ohms in-ears med lethed, og dét er imponerende af sådan en lille dims.

OgsĂĄ thumbs-up herfra thumbs


Er det den nye version 1.2 du har købt?

Eller den er mĂĄske slet ikke kommet til salg endnu ...
Buyer no 1

Brugeravatar
 
Indlæg: 3685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:40
Geografisk sted: Region Hovedstaden

Re: Audioquest Dragonfly

Indlægaf librarian » 9. dec 2013, 21:03

Jeg tog den gamle. Regner ikke med at der er særlig stor forskel på dem, og de gamle kan fås til rimelige priser i eu nu. Den nye har jeg set til 150$, hvilket er 100$ mindre end den pris, den gamle blev lanceret til. Jeg har ikke læst til købmand, men måske er den lavere pris udtryk for, at der i tiden mellem lanceringen af de to versioner er opstået konkurrence på produktet...
Stationært: Sansui SR-222 MK-V|Ontech Monsterdac V3>Luxman C/M 02
Transportabelt: Zstella usb dac
Hovedtelefoner:
AKG K240 DF / AKG K400 / ER4S
AKG K340 / Hovedgrej No. 1 / ikko oh1
Stax SRD7 MK2 > Stax Lambda Pro
librarian

 
Indlæg: 2518
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:36
Geografisk sted: København

Re: Audioquest Dragonfly

Indlægaf librarian » 10. dec 2013, 12:20

har lige set at vejledende pris pĂĄ den nye version er 1200 dkk. sĂĄ det er jo heller ikke sĂĄ galt, hvis man skulle have de lyster :-)
Stationært: Sansui SR-222 MK-V|Ontech Monsterdac V3>Luxman C/M 02
Transportabelt: Zstella usb dac
Hovedtelefoner:
AKG K240 DF / AKG K400 / ER4S
AKG K340 / Hovedgrej No. 1 / ikko oh1
Stax SRD7 MK2 > Stax Lambda Pro
librarian

 
Indlæg: 2518
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:36
Geografisk sted: København

Re: Audioquest Dragonfly

Indlægaf Niels » 3. aug 2014, 09:57

librarian skrev:Jeg melder mig hermed ind i klubben af tilfredse Dragonfly-ejere! Jeg har kun lyttet ca. 20 minutter, men ingen tvivl om at dette lyder godt. Tzar350 ville nok allerede have afsløret det, hvis der var underlige ting i lydsignaturen. Tror der er noget mere bas end med min Colorfly C4. Og lyden ikke nær så blød i toppen. Men meget velopløst og stadig rar at lytte til. Den trækker mine 350 ohms in-ears med lethed, og dét er imponerende af sådan en lille dims.

OgsĂĄ thumbs-up herfra thumbs


Hvorledes fungerer den med dine T70?
Niels

 

ForegĂĄende

Tilbage til Lydkilder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 10 gæster