Audio GD SA1.32 DAC - Lytteindtryk fra touren



Re: Audio GD SA1.32 DAC - Lytteindtryk fra touren

Indlægaf davidsh » 19. jul 2013, 18:26

Jeg slukkede den i det tidsrum hvor jeg genstartede min computer. Det er cirka et par minutter. Vil prøve at skrive til Audio GD.
Hovedtelefoner: B&O H6, Hifiman HE-500, Hifiman HE-5LE, Koss KSC75, Sennheiser HD800, Sennheiser Momentum, Stax Sigma (NB), Stax SR-307, Stax Lambda Signature
Forstærkere: Musical Fidelity X-can V8P, Stax SRM-T1, Emotiva Mini-X
DAC's: Danish Audio Design DAC 05
Kilde:Fiio X3, PC
davidsh

Brugeravatar
 
Indlæg: 1799
Tilmeldt: 26. nov 2012, 14:16
Geografisk sted: Århus, Danmark

Re: Audio GD SA1.32 DAC - Lytteindtryk fra touren

Indlægaf Buyer no 1 » 19. jul 2013, 20:53

Mens vi forhåbentlig får David op at køre via usb, bryder jeg lige denne lidt længere supporttråd, ved nedenfor at poste mine indtryk af dac'en.

Håber Claus kan finde rundt i det, hvis han på et tidspunkt splitter tråden :-)
Buyer no 1

Brugeravatar
 
Indlæg: 3685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:40
Geografisk sted: Region Hovedstaden

Re: Audio GD SA1.32 DAC - Lytteindtryk fra touren

Indlægaf Buyer no 1 » 19. jul 2013, 20:54

Audio-gd SA 1.32

Opsætning og andre praktiske ting
Tilkobling via coax er helt problemfrit. Via usb havde jeg derimod lidt flere udfordringer, men efter at have fået den rigtige driver, gik det relativt smertefrit. I forhold til andre usb-dacs jeg har anvendt, er Windows 7 lidt længere tid om at genkende enheden når man tænder den. Det er først efter et par minutter, at enheden er genkendt, og Foobar dermed kan benytte den. Men derudover kører det smertefrit.

SA 1.32 bliver ganske varm, af en dac uden rør at være, og har også lidt af den karakteristiske ”varm elektronik”-duft :-) Men den fungerer uden nogen former for mislyde eller andre unoder, også ved længere tids drift selv her i sommervarmen.

Billede

Lyden via coax
Ved allerførste lyt vis Grado RS1noterer jeg, at lyden er lidt til den varme side. Måske lidt mere i bunden end i topppen, men under alle omstændigheder er vi ikke ovre i samme stil som fx oDac. Men der er godt med detaljer, og en ganske god opløsning.

Generelt en meget behagelig gengivelse, der synes at supplere Grados måde at gøre tingene letmodtagelige på. Stort set alt musik bliver gengivet flot og uden deciderede svage punkter. Virkelig en fornøjelse med denne kombination. C.V. Jørgensen er blevet et genfundet hit her i huset. Det passer perfekt til SA 1.32.

Med T1 bliver det lidt mere hørbart, at toppen på alt musik ikke er lige god. Men SA 1.32 gengiver det faktisk rimelig ærligt, og T1 er jo bare så kræsen lige på dette område. Med den rette kvalitet i indspilningen er det en ganske flot gengivelse.


Lyden via USB
Efter at have fået gang i dyret via usb-indgangen, anvendte jeg stort set kun denne. Et par hurtige skift mellem coax og usb overbeviste mig om, at usb-indgangen gav den klart bedste oplevelse. Og så var det kun via usb at jeg havde mulighed for at anvende filer med højere opløsning end 24/96.

Efter at jeg erhvervede Grado RS1, har jeg oplevet at den med mange dac/amp kombinationer er et bedre match end Beyerdynamic T1. Det er min opfattelse at dette skyldes at RS1 spiller mere ”pleasende”, mens T1er mere kræsen og afslørende. Via USB bliver det dog klart, at T1 er den rigtige makker til denne dac. Gode indspilninger adskiller sig klart fra dårlige ditto. Dermed ikke sagt at de dårlige indspilninger bliver ulidelige at høre på. Slet ikke. Men forskellen er ikke til at tage fejl af. Med RS1 bliver det lidt for laid back.

Med Lehmann BCL må jeg op på H-level på dac’en, når jeg spiller på T1. Det er ikke den voldsomme forskel der synes at være på H og L, men det giver da en lille smule ekstra.

Generelt oplever jeg en rigtig god dybde i musikken, samtidig med en meget uanstrengt gengivelse. Fx på Bonnie Prince Billys A King At Night, hvor lydbilledet står med en meget sort baggrund og en fantastisk ro på musikken. Det er som om der fjernet noget støj, noget uvedkommende, og det får de enkelte instrumenter til at fremstå mere klart og tydeligt.

Gengivelsen er præget af meget luft og god separation mellem instrumenterne. Ikke unaturlig separation, eller en overdreven afstand mellem instrumenterne. Men bare netop det der skal til for at jeg oplever at instrumenterne ikke står lige oven i hinanden, men ved siden af eller lige bag ved hinanden. Rigtig flot! Jeg fornemmer virkelig lagene i muskken på en helt anden måde, netop fordi de træder meget mere tydeligt frem, og illustrerer at musik ikke blot behøver at lyde som den berømte wall of sound.

SA 1.32 spiller med et flot stort rum med masser af dybde. Ja, den dybde fortjener at blive fremhævet, for det er et område hvor jeg synes SA 1.32 gør det virkelig virkelig godt. Jeg har ikke hørt alle dacs i verden, men blandt dem jeg har hørt, er SA 1.32 i den øverste klasse når det kommer til lige netop dybdeperspektivet.

Dog vokser træerne heller ikke her ind i himlen, for lige så fascinerende det kan virke på nogle optagelser, lige så forkert kan det virke på andre optagelser. Fx på Stevie Wonders Cash in Your Face fra Hotter Than July, hvor det nærmest lyder som om musikerne sidder i hvert sit hjørne af en en stor hal. (Måske det er et bevidst trick fra Stevies side, for at underbygge sangens tema omkring den store afstand mellem sorte og hvide..? :-) )

Men på langt de fleste indspilninger er det meget imponerende at lytte til hvordan de enkelte instrumenter har hver sin plads i orkestret, både i forhold til hinanden, og i forhold til det rum de spiller i.

Bassen er generelt god, der er en del af den, og den er nok lidt mere til den fyldige side end til den stramme side. I direkte sammenligning med dac’en i min Slimdevices Transporter, er det Transporteren der har den stramme og kontrollerede bas, mens det er SA 1.32 der har den mere volumiøse bas, der kan give indtryk af ”mere bas”. Den synes at gå lige knap så dybt som på Transporteren, men der er masser af punch og og hurtige anslag gengives ganske ”snappy”.

SA 1.32 har en flot transientgengivelse, god snert i trommerne, og generelt en god tør og meget gennemsigtig mellemtone. Der er en rigtig flot klang og krop på strygere og blæsere, og jeg fornemmer virkelig hvor melankolsk en cello kan lyde. Vokaler står flot, med en ”feel good”-agtig gengivelse, der synes at pudse de værste kanter af inden lyden slippes løs.

Med noget musik kan der være en lille tendens til at det hele bliver en smule for blødt og lækkert. Lidt som at ligge under dynen med lommelygten og læse Anders And, efter lyset er blevet slukket. Der bliver en form for hyggelig ”hulestemning” over det. Ganske intimt og rart, men uden de store armbevægelser.

Diskanten er ikke helt så velopløst som fx på Transporteren, men det opleves ikke som en mangel når man lytter til SA 1.32 over længere tid. Det er først ved en direkte sammenligning man opdager at der er noget mere potentiale i kildematerialet. Men sådan er det selvfølgelig med så mange andre parametre også :-)

Billede
Nå ja, det er ikke en lille dac....

Billede
Men det er jo heller ikke sådan en rigtig stor dac :lol:

Sammenfatning
Jeg har været meget imponeret over gengivelsen fra SA 1.32. Den har en ”all over” virkelig god gengivelse, og jeg har måttet søge langt ud i hjørnerne, for at finde ud af hvor dens begrænsninger trods alt var. Jeg er ikke inde i hvad man kan forvente i dens prisklasse, men i forhold til de dacs jeg har hørt i +-2000 kr. prisklassen, er der for mig ingen tvivl om at dette er en helt anden klasse.
Den gengiver engagerende og dragende, og samtidig med en stor gennemsigtighed og et flot perspektiv. Så det kunne det være let bare at stoppe her, og sige: That’s it. Go buy musik15

Meeen... der er jo noget om, at Audio GD også har en mere ”neutral” produktlinje, i forhold til den ”musikalske” produktlinje, som SA 1.32 tilhører. Med baggrund i det jeg har hørt fra SA 1.32, kunne det være rigtig interessant at høre en af de ”neutrale” topmodeller.

Tak til Claus for at lade denne dac komme efter mig :grin:
Buyer no 1

Brugeravatar
 
Indlæg: 3685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:40
Geografisk sted: Region Hovedstaden

Re: Audio GD SA1.32 DAC - Lytteindtryk fra touren

Indlægaf davidsh » 21. jul 2013, 14:45

Stadigvæk support/lytteindtrykstråd. Jeg vil lige spørge, hvornår bestilte du denne enhed, Claus? (før eller efter 14. maj?). Kingwa er umiddelbart ikke til nogen hjælp, emailudvekslingen går i hvert fald uhyre langsomt.

Jeg prøver nemlig at finde ud af om der er andre drivere jeg kan bruge...

Jeg har fundet ud af at DAC'en godt kan godtage 92/24 optisk (virkede ikke med 192/24 som den egentlig skulle ifølge specs). Jeg vil lige prøve at installere drivere igen og fodre den med 44.1/16 bit via usb sådan bare for at prøve det...

Status er, at DAC'en virker med optisk fra min pc (fremskridt) dog ikke USB.
Hovedtelefoner: B&O H6, Hifiman HE-500, Hifiman HE-5LE, Koss KSC75, Sennheiser HD800, Sennheiser Momentum, Stax Sigma (NB), Stax SR-307, Stax Lambda Signature
Forstærkere: Musical Fidelity X-can V8P, Stax SRM-T1, Emotiva Mini-X
DAC's: Danish Audio Design DAC 05
Kilde:Fiio X3, PC
davidsh

Brugeravatar
 
Indlæg: 1799
Tilmeldt: 26. nov 2012, 14:16
Geografisk sted: Århus, Danmark

Re: Audio GD SA1.32 DAC - Lytteindtryk fra touren

Indlægaf Claus-DK » 21. jul 2013, 16:32

AHA det var så en fejl 40 ruller1 ruller1 rulle4

Den driver der passer til den er den der er linket til i denne tråd, den anden kan du også bruge, men du kan ikke installere den uden en maskine med den chip i, så der er vist ikke alternative drivere..

Jeg har jo af og til kontakt til King-wa og det er af og til opad bakke i stiv modvind, du vil i øvrigt ikke få andre svar på dine spørgsmål hos ham end dem du får af mig..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Audio GD SA1.32 DAC - Lytteindtryk fra touren

Indlægaf Anda » 21. jul 2013, 17:11

DIR9001 som tager imod coax og toslink er begrænset til max 24/96.
HiFiMAN HE-6 | Yamaha M-4 | Palmer Monicon | Audio-GD SA-1.32 | Gustard U10
Grejliste
Anda

Brugeravatar
 
Indlæg: 2239
Tilmeldt: 15. nov 2011, 00:46
Geografisk sted: København V

Re: Audio GD SA1.32 DAC - Lytteindtryk fra touren

Indlægaf Claus-DK » 21. jul 2013, 17:33

Hvad Anda siger..

Den kan kun gå til de høje opløsninger via USB.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

SA1.32

Indlægaf Anda » 21. jul 2013, 23:52

En anden ting: Så vidt jeg ved er den optiske udgang på Macbooks også begrænset til 96 KHz.
Kan du ikke bruge USB på din Mac? Det burde fungere uden drivere.
HiFiMAN HE-6 | Yamaha M-4 | Palmer Monicon | Audio-GD SA-1.32 | Gustard U10
Grejliste
Anda

Brugeravatar
 
Indlæg: 2239
Tilmeldt: 15. nov 2011, 00:46
Geografisk sted: København V

Re: Audio GD SA1.32 DAC - Lytteindtryk fra touren

Indlægaf davidsh » 22. jul 2013, 01:36

Det var da ikke min opfattelse. Hvis jeg kan, kan jeg rent faktisk sammenligne DAC's en del bedre.

EDIT: I første omgang vil jeg nøjes med at lytte med sa1.32 og vænne mig til signaturen. Sammenligning efter bedste evne må komme bagefter.
Hovedtelefoner: B&O H6, Hifiman HE-500, Hifiman HE-5LE, Koss KSC75, Sennheiser HD800, Sennheiser Momentum, Stax Sigma (NB), Stax SR-307, Stax Lambda Signature
Forstærkere: Musical Fidelity X-can V8P, Stax SRM-T1, Emotiva Mini-X
DAC's: Danish Audio Design DAC 05
Kilde:Fiio X3, PC
davidsh

Brugeravatar
 
Indlæg: 1799
Tilmeldt: 26. nov 2012, 14:16
Geografisk sted: Århus, Danmark

Re: Audio GD SA1.32 DAC - Lytteindtryk fra touren

Indlægaf toppe » 23. jul 2013, 00:47

@ Buyer no 1:
Flot review, tak for det!

davidsh skrev:Det var da ikke min opfattelse. Hvis jeg kan, kan jeg rent faktisk sammenligne DAC's en del bedre.

EDIT: I første omgang vil jeg nøjes med at lytte med sa1.32 og vænne mig til signaturen. Sammenligning efter bedste evne må komme bagefter.


Gør endelig dig selv den tjeneste at lytte til den både via toslink og usb. Jeg mener, at det var den Dac Anda og jeg lyttede til hos Stollesen for nogen tid siden, og som jeg husker det, var der en forskel mellem de to. Jeg er ret sikker på at jeg brugte min mac til lytningen. Du burde sagtens kunne bruge usb - det var kun med audiogd xxx.2 (og ikke .32) at der er problemer med usb og mac.
toppe

Brugeravatar
Redaktør
 
Indlæg: 2037
Tilmeldt: 13. aug 2011, 16:46
Geografisk sted: Nørrebro

Re: Audio GD SA1.32 DAC - Lytteindtryk fra touren

Indlægaf Claus-DK » 23. jul 2013, 01:06

Dejligt at høre lidt fra dig igen Toppe, jeg har savnet dig...
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Audio GD SA1.32 DAC - Lytteindtryk fra touren

Indlægaf davidsh » 23. jul 2013, 03:29

Denne post kommer vel til at indeholde min tanker om DAC'en.

Men indtil da: Jeg har købt et Creative SB Live! lydkort til 75 kroner samt en lille adapter til 10 kroner for at få coaxialt ud af min pc. Så nu kan jeg skifte mellem de to DAC's uden forsinkelse!
Hovedtelefoner: B&O H6, Hifiman HE-500, Hifiman HE-5LE, Koss KSC75, Sennheiser HD800, Sennheiser Momentum, Stax Sigma (NB), Stax SR-307, Stax Lambda Signature
Forstærkere: Musical Fidelity X-can V8P, Stax SRM-T1, Emotiva Mini-X
DAC's: Danish Audio Design DAC 05
Kilde:Fiio X3, PC
davidsh

Brugeravatar
 
Indlæg: 1799
Tilmeldt: 26. nov 2012, 14:16
Geografisk sted: Århus, Danmark

Re: Audio GD SA1.32 DAC - Lytteindtryk fra touren

Indlægaf davidsh » 10. aug 2013, 13:49

Åh nej! Har lige fundet ud af at der forskel på lydstyrken mellem de 2 DAC's selvom jeg havde testet det så der ikke skulle være, men det er en anden historie. Det er en ommer, kan ikke bruge mine AB indtryk til noget. ØV :-(
Syns eller Audio GD'en var betydeligt bedre, men det var der så en meget god grund til..

Ny plan igen! Regner med at modtage Ican i løbet af ugen. Vil prøve at sammenligne mellem alle 3 DAC's, hvorefter jeg vil sende Audio GD'en videre i næste uge. Intet kan gå galt thumbs
Senest rettet af davidsh 12. aug 2013, 15:44, rettet i alt 1 gang.
Hovedtelefoner: B&O H6, Hifiman HE-500, Hifiman HE-5LE, Koss KSC75, Sennheiser HD800, Sennheiser Momentum, Stax Sigma (NB), Stax SR-307, Stax Lambda Signature
Forstærkere: Musical Fidelity X-can V8P, Stax SRM-T1, Emotiva Mini-X
DAC's: Danish Audio Design DAC 05
Kilde:Fiio X3, PC
davidsh

Brugeravatar
 
Indlæg: 1799
Tilmeldt: 26. nov 2012, 14:16
Geografisk sted: Århus, Danmark

Re: Audio GD SA1.32 DAC - Lytteindtryk fra touren

Indlægaf Claus-DK » 10. aug 2013, 13:52

Du kører da med klatten.. rulle4
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Audio GD SA1.32 DAC - Lytteindtryk fra touren

Indlægaf davidsh » 10. okt 2013, 19:54

Lytteindtryk
I den tid jeg har haft SA 1.32, har jeg virkelig nydt dens lyd. For mig er den karakteriseret af en meget raffineret og anelse varm lyd. Rigtig god gengivelse af rum og detaljer, omend uden at de træder frem.

Dog sidder jeg med en fornemmelse af, at jeg ikke med sikkerhed ville kunne skeldne min DAD DAC 05 fra SA 1.32’eren i en blind test, og derfor vil jeg simpelthen ikke prøve at gå i dybden med denne DAC. Jeg føler ganske enkelt ikke, at jeg er kvalificeret til at lave et dybdegående review, så jeg vil nøjes med at skrive mine indtryk, som læseren kan behandle som han/hun vil. De opfattede forskelle vil jeg dog nævne, da jeg har brugt noget tid på at sammenligne disse.

Jeg finder, at SA 1.32 har en varmere gengivelse med mere fylde og rundere kanter og lyden er mere levende, hvor DAC 05’eren føles lidt tyndere til sammenligning, dog med mere punch i bassen. På trods af dette, synes jeg at SA 1.32 mere dynamisk og i virkeligheden også lige så detaljeret, men DAC 05 har en tendens til at lægge lidt ekstra vægt på detaljerne, og de træder mere frem og virker mere fremhævede. Alt i alt virker det til at SA 1.32 spiller med større overskud, specielt i komplekse passager.

Stort lytterum sammen med den varme tone er noget, der giver en rigtig lækker oplevelse. Nærmest en anelse romantisk.
Lytterummet virker virkelig stort og afbalanceret med SA 1.32. DAC 05 har til sammenligning en del dybde, men virker en anelse klemt på højde og bredde. Ydermere virker den en smule mere anmassende og skarp, kantet og takket, omend uden den helt samme dynamik som SA 1.32 har. Af og til føler jeg at DAC 05 giver et lidt forket sløret og takket indtryk af detaljer, hvis det giver mening. Nærmest som om den 'skyder over' ved impulser og tager noget tid om at falde til ro.

Alt i alt synes jeg DAC 05 lægger mere op til koncentreret lytning, hvor SA 1.32 er mere afslappet og rund, men stadigvæk med virkelig god dynamik og lytterum, der tillader én at dykke helt ned i detaljerne, hvis altså man vil lytte aktivt, og alt i alt klarer den bedre at separere lag end DAC 05 gør. Så teknisk finder jeg altså SA 1.32 bedre, men DAC 05 har bestemt også noget at byde på med sin lidt specielle signatur.

Konklusion
Kort sagt: SA 1.32 har en varm tone, den er dynamisk, engagerende og musikalsk med et rigtig godt lytterum, der er rigtig afbalanceret. DAC 05 er mere tynd i lyden, mindre dynamisk, dog mere detaljeorienteret. Lytterummet er ikke lige så afbalanceret og har en fornuftig dybde, men ikke så meget højde og bredde og kan virke lidt klemt. Generelt er SA 1.32 overlegen på seperation, lytterum og detaljer. Resten ser jeg som forskelle i signatur.

Rigtig god DAC, men jeg er ikke sikker på det er det værd for mig, for jeg føler trods alt, jeg begynder at bevæge mig ud i et område, hvor jeg ikke med sikkerhed kan sige A lyder helt klart anderledes og bedre end B som man kan med hovedtelefoner og til dels også forstærkere.

Al lytning er foregået med coax input fra mit (ret ringe) lydkort eller optisk fra mit onboard lydkort (sikkert også ret ringe) med begge DACs. USB fik jeg aldrig til at fungere.
Hovedtelefoner: B&O H6, Hifiman HE-500, Hifiman HE-5LE, Koss KSC75, Sennheiser HD800, Sennheiser Momentum, Stax Sigma (NB), Stax SR-307, Stax Lambda Signature
Forstærkere: Musical Fidelity X-can V8P, Stax SRM-T1, Emotiva Mini-X
DAC's: Danish Audio Design DAC 05
Kilde:Fiio X3, PC
davidsh

Brugeravatar
 
Indlæg: 1799
Tilmeldt: 26. nov 2012, 14:16
Geografisk sted: Århus, Danmark

Re: Audio GD SA1.32 DAC - Lytteindtryk fra touren

Indlægaf Mataugust » 10. okt 2013, 20:54

davidsh skrev:Al lytning er foregået med coax input fra mit (ret ringe) lydkort eller optisk fra mit onboard lydkort (sikkert også ret ringe) med begge DACs. USB fik jeg aldrig til at fungere.


Netop usb indgangen er vist styrken i den dac. Jeg kunne ikke, i en ab test, høre nævneværdig forskel på SA1.32 og min 1500 kr. Sony cd afspiller, men andre siger at det er usb der er styrken i den. Bare ærgeligt at den kan være så svær at få til at spille.
Audioquest Diamond-->
Denafrips Ares -->
Cambridge CXC --> Luxman LV-107u --> HL Adapterboks--> AKG K701/Grado GS100/Philips A5pro
Thorens TD320 -->Trichord Dino -->
Mataugust

Brugeravatar
 
Indlæg: 2748
Tilmeldt: 25. sep 2011, 22:37
Geografisk sted: Slagelse

Re: Audio GD SA1.32 DAC - Lytteindtryk fra touren

Indlægaf Burning777 » 10. okt 2013, 21:49

Hvad koster denne DAC egentlig på danske plader?
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 3909
Tilmeldt: 2. apr 2011, 07:58
Geografisk sted: Herning

Re: Audio GD SA1.32 DAC - Lytteindtryk fra touren

Indlægaf Ostebaronen » 10. okt 2013, 21:54

Mmm... Ost...
Ostebaronen

Brugeravatar
Code Poet
 
Indlæg: 2481
Tilmeldt: 17. maj 2011, 10:00
Geografisk sted: Søllerød

Re: Audio GD SA1.32 DAC - Lytteindtryk fra touren

Indlægaf Burning777 » 10. okt 2013, 22:01

Hmmm... Efter jeg har fået HD800 er jeg kommet til at tænke at der nok bør komme en bedre kilde ind i mit system. Og som jeg husker denne DAC så er den jo fremragende og vil sikkert passe helt vildt godt til HD800. Det er bare bittert at den er så fysisk stor.
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 3909
Tilmeldt: 2. apr 2011, 07:58
Geografisk sted: Herning

Re: Audio GD SA1.32 DAC - Lytteindtryk fra touren

Indlægaf stollesen » 10. okt 2013, 22:04

Ostebaronen det er nfb 1.32 du hen vise til ;-)
ikke sa 1.32 :-)
Current headphones: hifiman he-1000
Amps:
DAC:
NAD M50 Digital Music Player
stollesen

 
Indlæg: 559
Tilmeldt: 14. jun 2011, 14:42
Geografisk sted: Næstved

ForegåendeNæste

Tilbage til Lydkilder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 7 gæster