QNKTC AB-1.2 USB DAC



Re: QNKTC AB-1.2 USB DAC

Indlægaf Henrik_sdk » 15. jun 2014, 16:37

[email protected] skrev:NÃ¥ finnes denne anmeldelsen ogsÃ¥ pÃ¥ dansk og med prising i DKK:
http://www.lydogbillede.dk/test/henry-audio-usb-dac-128
http://www.henryaudio.com/reload_DK.php

Mvh
Børge

Det bliver spændende med tour og fælleindkøbspriser her på siden... musik13
Henrik_sdk

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 2385
Tilmeldt: 1. apr 2011, 23:46
Geografisk sted: Ringsted

Re: QNKTC AB-1.2 USB DAC

Indlægaf kvik » 15. jun 2014, 18:42

Henrik_sdk skrev:Det bliver spændende med tour og fælleindkøbspriser her på siden... musik13

Tja, interessen var helt fraværende her på siden, når jeg i sin tid tilbød at sende min på tur (til trods for at alle anmeldelser var overstrømmende også dengang). Men det kan selvfølgelig godt være, at stemningen har vendt siden da. Jeg håber da, at Børge tager dig på ordet, og sender sin gode, lille dac på tour.
kvik

Brugeravatar
 
Indlæg: 4718
Tilmeldt: 28. jul 2011, 01:27
Geografisk sted: Norge

Re: QNKTC AB-1.2 USB DAC

Indlægaf zenny » 25. okt 2014, 11:44

For at ligge mig lidt i kølvandet på Ketils betragtninger over 'lydoplevesen' af denne dac vil jeg foreløbig dele dette : Jeg skal bruge den til mobilt brug ved min hjemme arbejds plads der skifter 'plads' rundt i huset pga familiens behov og husets opbygning. Tilbage på sporet - det skal være en ren usb dac og bruges sammen med Fiio Mont Blanc (der efter min mening har et ret (vanvittigt) højt gain) og Phillips Fidelio X1/M1 + Beyerdynamic dt770 'PL' og Foobar imellem bærbar og dac, den har jo den feature at kunne køre med / uden driver og pga utålmodighed og manglende tid har jeg kun lyttet i 'grøn' tilstand som altså er uden driver og det mest påfaldende var 'manglende lyttetræthed' hvilket jo er et godt tegn - desuden fin luft i detaljerne i musikken og god mellemtone - nu mangler jeg kun 'rød' tilstand dvs med driver og det glæder jeg mig til - med mere højopløst musik må den selv skalere ned for den spiller bare videre uden at smide Foobar af så det er jo nemt at arbejde med - flere indtryk følger :-)

rulle4
zenny

 
Indlæg: 275
Tilmeldt: 11. maj 2011, 21:52

Foregående

Tilbage til Lydkilder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 12 gæster