Schiit Modi + Magni med HD650



Schiit Modi + Magni med HD650

Indlægaf JensMikkelsen » 9. okt 2014, 11:21

Nogen der har nogle oplevelser med Modi + Magni kombinationen? Jeg kører den til USB 2.0 i computeren med mine HD650.
So far i forhold til min DX50, kan der godt være en meget lille baggrundsstøj, når man skruer mere op, men ellers er de utrolig rene og præcise at lytte med.
Pladespiller: Rega RP3
Pickup: Rega Elys 2
Reciever: Denon RCD-N7
RIAA: NAD PP2
Gulvhøtalere: B&W DM 603 Series 2
IEM's: Westone UM Pro 10
Hovedtelefoner at home: Sennheiser HD650
DAC: Schiit Modi
AMP: Schiit Magni
DAP: iBasso DX50
JensMikkelsen

Brugeravatar
 
Indlæg: 6
Tilmeldt: 5. okt 2013, 23:46
Geografisk sted: Odense

Re: Schiit Modi + Magni med HD650

Indlægaf SteelyD » 7. feb 2015, 00:24

Jeg har selv et par HD650 som jeg driver fra et Soundblaster ZxR lydkort. Jeg synes det lyder fremragende, især sammenlignet med min nyindkøbte FIIO X5 som slet ikke kan levere lydkvalitet i samme klasse som ZxR'en. Men jeg bliver lidt nysgerrig, der er godt nok mange der praiser Modi+Magni med HD650.

Sættet er jo billigt nok, så måske man bare skulle købe et sæt. men jeg er ikke sikker på at jeg kan undvære muligheden for at finjustere lyd signaturen på mine 'bøffer, som jeg kan med ZxR. ZxR kan endda gemme mine favorit indstillinger med forskellige 'bøffer. Er der nogen måde man kan justere EQ når man bruger Mode+Magni som jeg ikke lige kan komme i tanke om?
SteelyD

 
Indlæg: 34
Tilmeldt: 7. feb 2015, 00:08

Re: Schiit Modi + Magni med HD650

Indlægaf davidsh » 8. feb 2015, 13:10

Ja, der er equalizer APO som virker over hele systemet. Det er lidt teknisk udfordrende, men giver enormt mange indstillingsmuligheder. Det hjælper meget at få fat i en god GUI


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hovedtelefoner: B&O H6, Hifiman HE-500, Hifiman HE-5LE, Koss KSC75, Sennheiser HD800, Sennheiser Momentum, Stax Sigma (NB), Stax SR-307, Stax Lambda Signature
Forstærkere: Musical Fidelity X-can V8P, Stax SRM-T1, Emotiva Mini-X
DAC's: Danish Audio Design DAC 05
Kilde:Fiio X3, PC
davidsh

Brugeravatar
 
Indlæg: 1799
Tilmeldt: 26. nov 2012, 14:16
Geografisk sted: Ã…rhus, Danmark

Re: Schiit Modi + Magni med HD650

Indlægaf SteelyD » 9. feb 2015, 04:35

davidsh skrev:Ja, der er equalizer APO som virker over hele systemet. Det er lidt teknisk udfordrende, men giver enormt mange indstillingsmuligheder. Det hjælper meget at få fat i en god GUI


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fantastisk!

Nu skal jeg bare vælge mellem Magni+Modi og Sound Blaster X7. Decisions decisions.
SteelyD

 
Indlæg: 34
Tilmeldt: 7. feb 2015, 00:08


Tilbage til Lydkilder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 8 gæster