Pladespiller.. Hmm



Re: Pladespiller.. Hmm

Indlægaf kvik » 29. nov 2015, 21:25

Hvad RIAA angår, så synes jeg stadig, at du skal kigge efter en vintage forstærker med indbygget RIAA og hovedtelefonudgang :-) Og så ville jeg ringe til pladespiller-manden, ikke bare vente på, at han af sig selv svarer på dit dba-spgm.
kvik

Brugeravatar
 
Indlæg: 4718
Tilmeldt: 28. jul 2011, 01:27
Geografisk sted: Norge

Re: Pladespiller.. Hmm

Indlægaf Gerner » 29. nov 2015, 21:35

Skrev en SMS til vedkommende, men hvis hun ikke har givet besked inden i morgen, sĂĄ giver jeg hende lige et kald. ;-)
Synes det er lidt sent at ringe nu..
Gerner

 
Indlæg: 1167
Tilmeldt: 8. maj 2014, 20:36

Re: Pladespiller.. Hmm

Indlægaf Tweaker » 29. nov 2015, 23:52

Den er ikke så tosset. Den kan godt give dig et pænt indtryk af hvad vinylen står for. Men få en ordentlig RIAA til den, ellers nytter det ikke så meget.
Amp`s: Little Dot MKIV-SE, Lake People G109S, Pro-Ject Headbox S USB.
DAC`s: Musical Fidelity V90, M2Tech Young.
DAC/Amp`s: CEntrance DACport HD, Beresford Caiman II, Beresford Bushmaster, Beresford Bushmaster II.
Bøffer: Sennheiser HD650, Pioneer SE-A1000, Creative Aurvana Live!, AKG K702, Stax SR-40/SRD-4, Beyerdynamic DT150 og DT990PRO-LE, Hifiman 400s, Koss Porta Pro, Koss BT540i, Edifier H850.
Tweaker

Brugeravatar
 
Indlæg: 314
Tilmeldt: 28. aug 2015, 17:01
Geografisk sted: København

Re: Pladespiller.. Hmm

Indlægaf toppe » 30. nov 2015, 00:30

kvik skrev:Hvad RIAA angår, så synes jeg stadig, at du skal kigge efter en vintage forstærker med indbygget RIAA og hovedtelefonudgang :-) Og så ville jeg ringe til pladespiller-manden, ikke bare vente på, at han af sig selv svarer på dit dba-spgm.


+1
Ligesom man ikke skal underkende en gammel forstærker/reciever med Phone indgang, skal man ikke se bort fra et gammeldags tlf opkald - i salgs/købs sammenhæng er det ofte langt mere effekttivt end en (sms) besked - særligt når der er tale om et rigtig godt tilbud....

Billede
:grin:
toppe

Brugeravatar
Redaktør
 
Indlæg: 2037
Tilmeldt: 13. aug 2011, 16:46
Geografisk sted: Nørrebro

Re: Pladespiller.. Hmm

Indlægaf Mataugust » 30. nov 2015, 17:04

Audioquest Diamond-->
Denafrips Ares -->
Cambridge CXC --> Luxman LV-107u --> HL Adapterboks--> AKG K701/Grado GS100/Philips A5pro
Thorens TD320 -->Trichord Dino -->
Mataugust

Brugeravatar
 
Indlæg: 2752
Tilmeldt: 25. sep 2011, 22:37
Geografisk sted: Slagelse

Re: Pladespiller.. Hmm

Indlægaf Tweaker » 30. nov 2015, 19:26

Den forsvinder hurtigt.
Amp`s: Little Dot MKIV-SE, Lake People G109S, Pro-Ject Headbox S USB.
DAC`s: Musical Fidelity V90, M2Tech Young.
DAC/Amp`s: CEntrance DACport HD, Beresford Caiman II, Beresford Bushmaster, Beresford Bushmaster II.
Bøffer: Sennheiser HD650, Pioneer SE-A1000, Creative Aurvana Live!, AKG K702, Stax SR-40/SRD-4, Beyerdynamic DT150 og DT990PRO-LE, Hifiman 400s, Koss Porta Pro, Koss BT540i, Edifier H850.
Tweaker

Brugeravatar
 
Indlæg: 314
Tilmeldt: 28. aug 2015, 17:01
Geografisk sted: København

Re: Pladespiller.. Hmm

Indlægaf Gerner » 30. nov 2015, 19:36

Først lige kommet på computeren igen.. Så chancen for den pladespiller er i hvert fald fortabt.. Men ellers tak Mataugust!
Gerner

 
Indlæg: 1167
Tilmeldt: 8. maj 2014, 20:36

Re: Pladespiller.. Hmm

Indlægaf McCleod » 22. jan 2016, 16:02

Claus-DK skrev:Som en der kan huske hvordan det var at have sin musik pĂĄ vinyl vil jeg sige GLEM DET..
Af mange grunde, den vigtigste er at formatet er ringere og har ikke mulighed for de samme frekvenser som du har med digital lyd, en LP gĂĄr til omkring de 12 khz hvis jeg ikke husker helt forkert..


Du husker meget forkert. Vinyl er mere højopløst end CD. Det er muligt at gemme firsporslyd på en vinylskive (hvor de to spor ligger ved en højere frekvens og "blandes ned" i det hørbare område lidt på samme måde som FM-stereo).

Udstyret er også lidt et problem, den gang man brugte plove, kunne man købe dem til fornuftige penge og så opgradere med en fin pickup, det var lidt vejen frem hvis man var en fattigrøv...


Det er stadig en mulighed.

Begge dele i en anstændig kvalitet både plov og pickup er ikke noget der bliver købt eller lavet ret meget af og er derfor DYRT...


Du følger ikke ret godt med.

En ordentlig pickup kostede en tusse i 1985 jeg tør slet ikke tænke på hvad man må bløde for sådan noget i dag..


Det samme. Hvis man kompenserer for inflationen er de faktisk blevet billigere. AudioTechnica AT-95E koster 100,- mere i dag end den gjorde for 25 ĂĄr siden.

I dag skal man også ud og løse problemet med en riia, jeg havde pladespiller i 15 år og vidste ikke der var noget der hed en riia, bare at det var skidt at forbinde andre ting til Phono indgangen, men det var jo så den riia der indbygget i forstærkere dengang, det er de ikke mere også lidt et bump på vejen..


De sælges til gengæld i et meget stort styktal. Og de findes i mange prisklasser og fra mange producenter.

Du kan ikke have en plov på et skrivebord, den skal stå på en noget der er TUNGT, ellers får du alle mulige problemer, det populære hos os var en god tyk flise på 15-20 kilo..


Det bedste er en hylde på væggen. Der er 2 meter fra mine højttalere til min pladespiller (de kan se hinanden). Jeg kan spille så højt at det er ubehageligt (især for naboerne) uden at det går galt mellem de to.

Jeg er nok et gammelt surt rævgaf på dette område, men lige grammofonen har jeg ikke de varmeste minder om, musikken fra dengang, ja men bestemt ikke selve mediet..


Du skal komme forbi og høre mit setup ved lejlighed. Så kan du også få mulighed for at lytte lidt til FiiO E11K. :-)
Nuværende setup: Beyerdynamic Custom One Pro og DTX 41 iE, FiiO E11K, Rega P3/RB300, Ortofon MC10 Super II, Denon DCD-735, Marantz CD-67mkii, NAD 114, NAD 3020i (kun effektdelen), JBL 4406 på standere. På farten: Sansa Clip+ (Rockboxed).
McCleod

Brugeravatar
 
Indlæg: 19
Tilmeldt: 4. nov 2014, 00:22
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Pladespiller.. Hmm

Indlægaf Claus-DK » 22. jan 2016, 16:52

McCleod skrev:
Claus-DK skrev:Som en der kan huske hvordan det var at have sin musik pĂĄ vinyl vil jeg sige GLEM DET..
Af mange grunde, den vigtigste er at formatet er ringere og har ikke mulighed for de samme frekvenser som du har med digital lyd, en LP gĂĄr til omkring de 12 khz hvis jeg ikke husker helt forkert..


Du husker meget forkert. Vinyl er mere højopløst end CD. Det er muligt at gemme firsporslyd på en vinylskive (hvor de to spor ligger ved en højere frekvens og "blandes ned" i det hørbare område lidt på samme måde som FM-stereo).

Udstyret er også lidt et problem, den gang man brugte plove, kunne man købe dem til fornuftige penge og så opgradere med en fin pickup, det var lidt vejen frem hvis man var en fattigrøv...


Det er stadig en mulighed.

Begge dele i en anstændig kvalitet både plov og pickup er ikke noget der bliver købt eller lavet ret meget af og er derfor DYRT...


Du følger ikke ret godt med.

En ordentlig pickup kostede en tusse i 1985 jeg tør slet ikke tænke på hvad man må bløde for sådan noget i dag..


Det samme. Hvis man kompenserer for inflationen er de faktisk blevet billigere. AudioTechnica AT-95E koster 100,- mere i dag end den gjorde for 25 ĂĄr siden.

I dag skal man også ud og løse problemet med en riia, jeg havde pladespiller i 15 år og vidste ikke der var noget der hed en riia, bare at det var skidt at forbinde andre ting til Phono indgangen, men det var jo så den riia der indbygget i forstærkere dengang, det er de ikke mere også lidt et bump på vejen..


De sælges til gengæld i et meget stort styktal. Og de findes i mange prisklasser og fra mange producenter.

Du kan ikke have en plov på et skrivebord, den skal stå på en noget der er TUNGT, ellers får du alle mulige problemer, det populære hos os var en god tyk flise på 15-20 kilo..


Det bedste er en hylde på væggen. Der er 2 meter fra mine højttalere til min pladespiller (de kan se hinanden). Jeg kan spille så højt at det er ubehageligt (især for naboerne) uden at det går galt mellem de to.

Jeg er nok et gammelt surt rævgaf på dette område, men lige grammofonen har jeg ikke de varmeste minder om, musikken fra dengang, ja men bestemt ikke selve mediet..


Du skal komme forbi og høre mit setup ved lejlighed. Så kan du også få mulighed for at lytte lidt til FiiO E11K. :-)



Jeg synes stadig det er noget bøvl og en outdated teknologi..
Men bevares du må da lytte alt det du vil til dine LPer, det ændrer ikke rigtig mine holdninger..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12675
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Pladespiller.. Hmm

Indlægaf McCleod » 22. jan 2016, 18:48

Claus-DK skrev:Jeg synes stadig det er noget bøvl og en outdated teknologi..


Det giver en mere intens oplevelse, da man ikke bare kan shoppe rundt i numrene. Har man samtidig nogle gode plader (gode optagelser og godt mastered) så er oplevelsen endnu større. Der er albums hvor jeg foretrækker vinyludgaven fremfor CD'en.

Men bevares du må da lytte alt det du vil til dine LPer, det ændrer ikke rigtig mine holdninger..


Dine holdninger til lyd er meget firkantede og alligevel lytter du til mobilt grej der bankes let af et gennemsnitligt lydkort eller en pladespiller til fĂĄ tusinde kroner.
SanDisk Sansa Clip+ fĂĄr major woop-ass af Asus Xonar DX.
Nuværende setup: Beyerdynamic Custom One Pro og DTX 41 iE, FiiO E11K, Rega P3/RB300, Ortofon MC10 Super II, Denon DCD-735, Marantz CD-67mkii, NAD 114, NAD 3020i (kun effektdelen), JBL 4406 på standere. På farten: Sansa Clip+ (Rockboxed).
McCleod

Brugeravatar
 
Indlæg: 19
Tilmeldt: 4. nov 2014, 00:22
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Pladespiller.. Hmm

Indlægaf Claus-DK » 22. jan 2016, 19:16

Jeg synes ikke der er noget som helst intenst ved at støve plader af, jeg kan godt lide at shoppe rundt i musikken, 12000 ange på random og så masser af tryk på skip knappen..det er lige mig
Jeg tror ikke din mĂĄde at lytte pĂĄ er hverken ringere eller bedre, men hvordan jeg lytter musik er det ikke lidt langt ude et argument ??


Undskyld med hvad ved du om hvilket udstyr jeg lytter til ??

Ja jeg har en sansa Clip+ som jeg bruger pĂĄ jobbet som jeg synes yder godt for pengene, men tror du at det er min preference og at jeg synes den er det bedste, for det er ret meget forkert...at en sansa kan bankes for et par tusinde er vel ingen overraskelse nĂĄr den koster 300 ???

Men til din orientering er det lige for tiden sĂĄledes..
Min musik på en Ibasso DX50 som føder musikken optisk ind i en Aune S16 som så går via nogle grønne kabler over i min toptunede MF V8, som så føder mine DX1000 fra JVC..
Og hvis du som sĂĄ meget som et kort sekund forestiller dig at det er nok ligesom min "FiiO og Beyer" tager du uendeligt meget fejl, Fiioen er vel pĂĄ niveau med en sans..

Helt ærligt jeg sælger det lort, tror du min standard er en Sansa Clip ????? kom nu ind i kampen...

Er mine holdninger firkantede ?? Jeg opfordrer til at prøve ting og være åben, du lukker dørene ved at sige det er det bedste de har uden at have hørt det andet ???
Du kæmper indædt for grammonfon teknologi ??? vi lever i år 2016 vær lidt mere åben og mindre firkantet..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12675
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Pladespiller.. Hmm

Indlægaf Tweaker » 22. jan 2016, 19:59

Kald det bare en outdated teknologi, men det er brugerne tilsyneladende ligeglade med http://time.com/money/4056464/vinyl-rec ... -revenues/

Prøv iøvrigt at spørge en kompetent hifi forhandler, om vedkommende sælger flest CD afspillere eller pladespillere ;-)

Iøvrigt er der potentielt mere information i det analoge. Ned til en størrelsorden af 1/1000 del af bølgelængden af lys. Der er lang vej endnu for det digitale. Så outdated, det syntes jeg ikke man kan snakke om.

Artiklen snakker også om "ritualet". Man tager pladecoveret, med et dejligt stort billede på, tager roligt pladen ud af indercoveret og lægger pladen forsigtigt på, støver den af, og sænker langsomt pickuppen ned i rillen. Meget afstressende, og man "lader op", og glæder sig til musikken. Det er en hel andagt.
Amp`s: Little Dot MKIV-SE, Lake People G109S, Pro-Ject Headbox S USB.
DAC`s: Musical Fidelity V90, M2Tech Young.
DAC/Amp`s: CEntrance DACport HD, Beresford Caiman II, Beresford Bushmaster, Beresford Bushmaster II.
Bøffer: Sennheiser HD650, Pioneer SE-A1000, Creative Aurvana Live!, AKG K702, Stax SR-40/SRD-4, Beyerdynamic DT150 og DT990PRO-LE, Hifiman 400s, Koss Porta Pro, Koss BT540i, Edifier H850.
Tweaker

Brugeravatar
 
Indlæg: 314
Tilmeldt: 28. aug 2015, 17:01
Geografisk sted: København

Re: Pladespiller.. Hmm

Indlægaf Claus-DK » 22. jan 2016, 22:39

Tweaker skrev:Kald det bare en outdated teknologi, men det er brugerne tilsyneladende ligeglade med http://time.com/money/4056464/vinyl-rec ... -revenues/

Prøv iøvrigt at spørge en kompetent hifi forhandler, om vedkommende sælger flest CD afspillere eller pladespillere ;-)

Iøvrigt er der potentielt mere information i det analoge. Ned til en størrelsorden af 1/1000 del af bølgelængden af lys. Der er lang vej endnu for det digitale. Så outdated, det syntes jeg ikke man kan snakke om.

Artiklen snakker også om "ritualet". Man tager pladecoveret, med et dejligt stort billede på, tager roligt pladen ud af indercoveret og lægger pladen forsigtigt på, støver den af, og sænker langsomt pickuppen ned i rillen. Meget afstressende, og man "lader op", og glæder sig til musikken. Det er en hel andagt.


Det eneste "hifi" i mit område er Elmutanten, mediamarkt, Saturn, Føtex, Bilka, Fona der er ikke ret mange LPer i de butikker, så jeg var af det indtryk at det ikke var en vare "alle" købte, jeg tror der er flere der køber CDer dem er der mange af overalt, selv på tankstationen.. rulle6
Vi har et par enkelte små feinsmeckerere i Flensburg med begrænsede åbningstider, de har et lille udvalg af plader, har godt nok aldrig set nogen købe en, men det kan vist lade sig gøre..

Det teoretiske tvivler jeg på er muligt med et mindre budget end rumfærgen, så for en med min økonomiske formåen er det uden for rækkevidden og så kan det jo være lidt ligemeget, synes jeg, ligesom jeg også synes de nye hovedtelefoner fra Sennheiser til en ½ million er uinteressante, jeg får aldrig råd til dem...

Det der ritual, var for undertegnede en regulær plage, sådan er vi så forskellige..
Hvis jeg vil andagt og ritualer finder jeg mig en religion, det skal ikke stĂĄ i vejen for min musik 1musik
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12675
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Pladespiller.. Hmm

Indlægaf Tweaker » 22. jan 2016, 23:05

Claus, du snakker om noget helt andet end det jeg siger. Jeg siger at dedikerede hifi butikker, og jeg har selv spurgt flere om det, sælger flere pladespillere end CD afspillere. Det er vel ikke ensbetydende med at LP markedet er enormt? Det er det ikke. Det fortæller måske mere om at CD markedet er døende. Streaming er klart det største medie i øjeblikket.

Jeg peger såmænd bare på at interessen for LP er stigende. Og det er det vel ikke helt uden grund, eller fordi folk bare er blevet retroagtige eller nostalgiske. Det er sikkert heller ikke på grund af betjeningskomforten. Kunne det være på grund af lyden? Det er det eneste jeg lige kan komme på, vil være grunden.
Amp`s: Little Dot MKIV-SE, Lake People G109S, Pro-Ject Headbox S USB.
DAC`s: Musical Fidelity V90, M2Tech Young.
DAC/Amp`s: CEntrance DACport HD, Beresford Caiman II, Beresford Bushmaster, Beresford Bushmaster II.
Bøffer: Sennheiser HD650, Pioneer SE-A1000, Creative Aurvana Live!, AKG K702, Stax SR-40/SRD-4, Beyerdynamic DT150 og DT990PRO-LE, Hifiman 400s, Koss Porta Pro, Koss BT540i, Edifier H850.
Tweaker

Brugeravatar
 
Indlæg: 314
Tilmeldt: 28. aug 2015, 17:01
Geografisk sted: København

Re: Pladespiller.. Hmm

Indlægaf Buyer no 1 » 22. jan 2016, 23:36

Tweaker skrev:Jeg peger såmænd bare på at interessen for LP er stigende. Og det er det vel ikke helt uden grund, eller fordi folk bare er blevet retroagtige eller nostalgiske. Det er sikkert heller ikke på grund af betjeningskomforten. Kunne det være på grund af lyden? Det er det eneste jeg lige kan komme på, vil være grunden.


Jeg tror det er lige omvendt :-) Jeg tror at den stigende interesse for lp-afspilning netop skyldes nostalgi, retro og andre modefænomener. Og ikke lydkvaliteten. Jeg tror, at 90 % af dem der køber de populære modeller fra Project eller Rega, ikke aner hvad VTA eller RIAA står for, men køber dem netop fordi de finder det andægtigt eller rituelt at afspille lp-er. Altså på den hippe retro-agtige måde. Selvfølgelig er der også nogle der går all-in med henblik på maksimal lydkvalitet, men jeg tror ikke det er den målgruppe der driver statistikken vedrørende lp-salg i vejret.
Buyer no 1

Brugeravatar
 
Indlæg: 3685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:40
Geografisk sted: Region Hovedstaden

Re: Pladespiller.. Hmm

Indlægaf Claus-DK » 22. jan 2016, 23:41

Rundstyk det fejllæste jeg..
De eneste seriøse butikker vi har i området er dem i Flensburg de sælger Linn og de gør i sådan noget, men han ved sørgeligt lidt om hovedtelefoner så jeg kommer der ikke særligt tit..
Er helt enig med dig i at CDer er på vej i graven og har været det et godt stykke tid..

Jeg tror det er en trang til at gå i far og farfars fodspor der gør pladespillere interessante for tiden, men jeg kan da tage fejl..
Jeg lyttede også til 78er da jeg var stor teenager, det var min fars og det skulle da prøves, det lød grusomt kan jeg huske..

Om 25 ĂĄr bliver CDafspillere det helt store hit....
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12675
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Pladespiller.. Hmm

Indlægaf Tweaker » 23. jan 2016, 00:23

Der er sikkert mere end et svar på hvorfor selv ungdommen er begyndt at interessere sig for LP`erne. Jeg kan ikke rigtigt få det til at stemme med "fast food" generationen, hvor alt gerne må være hurtigt og nemt, men ikke nødvendigvis velsmagende. Nogle mener at ungdommen har opdaget 60-70 og 80`er musikken, og vil gerne vil have fat i de gamle ting, der ikke er blevet digitaliseret. Og det tror jeg de vil, fordi de syntes det er fedt, og ikke fordi det er retro.
Amp`s: Little Dot MKIV-SE, Lake People G109S, Pro-Ject Headbox S USB.
DAC`s: Musical Fidelity V90, M2Tech Young.
DAC/Amp`s: CEntrance DACport HD, Beresford Caiman II, Beresford Bushmaster, Beresford Bushmaster II.
Bøffer: Sennheiser HD650, Pioneer SE-A1000, Creative Aurvana Live!, AKG K702, Stax SR-40/SRD-4, Beyerdynamic DT150 og DT990PRO-LE, Hifiman 400s, Koss Porta Pro, Koss BT540i, Edifier H850.
Tweaker

Brugeravatar
 
Indlæg: 314
Tilmeldt: 28. aug 2015, 17:01
Geografisk sted: København

Re: Pladespiller.. Hmm

Indlægaf Claus-DK » 23. jan 2016, 01:39

For at vende tilbage til min indledende svada mod pladespillere, det er ikke lyden, ikke med de penge folk bruger pĂĄ det, bare een highend pickup koster mere end et normalt hifi setup..

Musikken fra 60-70 og 80 findes det stadig i analoge master kopier og hvor gode er de efter 50 år ?? noget af det gør givetvis.

Jeg har en mistanke om at en stor del af den analoge musik der presses på LPer stammer fra en digital kopi, renset for støj for at få et bedre signal til støj forhold, det giver afgjort mening at gøre således når man tænker på at netop det er det svageste punkt i de indspilninger både på grund af kildematerialet´s alder og udstyret´s kvalitet..

Jeg tænker her på det ikke nye musik, for det er ret sikkert analogt hele vejen, det er ligesom mantraet..

Uanset hvad er det godt de nyder musikken og kan det at udforske en verden af vinyl åbne øjnene for det gode musik fra dengang far var dreng er det da win win, så slipper jeg for alt det Medina i radioen..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12675
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Pladespiller.. Hmm

Indlægaf Daf » 28. jan 2016, 23:27

Som Tweaker skriver er "streaming klart det største medie i øjeblikket", og jeg tror det vil vokse yderligere, men romantikken omkring lp vil nok blive, også længere end cd tror jeg.

Jeg gider ikke lp længere, det har jeg ikke gjort længe, men jeg gider heller ikke cd, ipod eller computer mere.
Væk med lp.
Væk med cd.
Væk med ipod(i stationært setup).
Væk med computer.
Ind kommer et apparat der har interface som en ipod og trækker data direkte fra usb stik, gapless alac- og aac filer, som er det jeg bruger. (Marantz na6005) Ikke mere af det omkostningsfulde vrøvl der ofte er med digital overførsel via usb fra computer eller fra andre eksterne enheder. Og så kan apparatet i øvrigt også streame fra internettet, så mulighederne er fantastiske for at lære ny musik at kende.

Personligt kunne jeg ikke drømme om at vende tilbage til nogen som helst form for ekstern afspiller efter jeg har fået en såkaldt "streamer".
Rme adi-2 dac fs -> Violectric hpa v200 ae (ss3602) / Stax srm323s / Stax srm006ts -> Audeze lcd-x / Stax sr307 / Stax sr407
Aune x8 (ne5532) -> Lake people g109s -> Akg k702
Audioquest dragonfly red -> Akg k702
Carl martin rock bug -> Akg k712
Daf

 
Indlæg: 1391
Tilmeldt: 16. jun 2011, 19:38
Geografisk sted: Odense

ForegĂĄende

Tilbage til Lydkilder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst