Hisoundaudio studio-i vs. studio-v



Hisoundaudio studio-i vs. studio-v

Indlægaf fnb1 » 10. sep 2011, 21:29

Har læst den fine anmeldelse af Hisoundaudio studio-i her på siden, men er der nogen der ved om studio-v er en lige så god afspiller?
fnb1

 
Indlæg: 32
Tilmeldt: 10. sep 2011, 21:27

Re: Hisoundaudio studio-i vs. studio-v

Indlægaf Claus-DK » 11. sep 2011, 00:02

Min hedder bare Studio og er ikke en I, jeg ved så ikke om det er en V, men jeg tror trygt du kan regne med at det er en afspiller ud over det sædvanlige..

Velkommen til..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12677
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hisoundaudio studio-i vs. studio-v

Indlægaf Burning777 » 11. sep 2011, 08:39

Hej fnb1 - Velkommen til forum :-)
Hvor kan man finde noget en Studio-V ? Hisoundaudio har ikke noget pĂĄ deres egen webside om den?

http://www.hisoundaudio.com/products.php

Jeg kom til at se at jeg da ogsĂĄ bare har Studio og ikke Studio-I... De er ikke verdens bedste til at lave hjemmesider. Studio-I modellen er vist slet ikke lanceret endnu - eller hvordan skal man forstĂĄ deres webside. Under Studio-I er der et billede af den samme som jeg har? :?
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 3909
Tilmeldt: 2. apr 2011, 07:58
Geografisk sted: Herning

Re: Hisoundaudio studio-i vs. studio-v

Indlægaf Claus-DK » 11. sep 2011, 10:17

Det er fakiskk en Studio V jeg har, jeg tror det er 5 og er den femte revidering af afspilleren..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12677
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hisoundaudio studio-i vs. studio-v

Indlægaf Claus-DK » 11. sep 2011, 10:26

Burning: har du prøvet den som forstærker til en Ipod ??
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12677
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hisoundaudio studio-i vs. studio-v

Indlægaf Burning777 » 11. sep 2011, 10:34

Claus-DK skrev:Det er fakiskk en Studio V jeg har, jeg tror det er 5 og er den femte revidering af afspilleren..


Hvor kan man se hvilken revision det er?
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 3909
Tilmeldt: 2. apr 2011, 07:58
Geografisk sted: Herning

Re: Hisoundaudio studio-i vs. studio-v

Indlægaf Burning777 » 11. sep 2011, 10:37

Claus-DK skrev:Burning: har du prøvet den som forstærker til en Ipod ??


Ja, jeg har leget lidt med at bruge line-in og det er en af de bedre hovedtelefonforstærkere, der ligger i den. Men den mangler lige lidt for at få de sidste 5% med så man har magien fra iQuben. Men den minder meget om den og er neutral som forstærker. Hvis man ikke i forvejen havde alverdens udstyr kunne man godt leve med blot at have sådan en Studio. Den trækker de fleste hovedtelefoner rigtigt flot selv HD650 lyder hæderligt ude af den.

Det eneste man kunne ønske sig efter nogen tids brug er at formen med hjørnerne ikke var så kantede så den er ikke så rar at have i lommen altid. Det er dog et lille problem da den i forvejen er lille så den er let nok at have med.
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 3909
Tilmeldt: 2. apr 2011, 07:58
Geografisk sted: Herning

Re: Hisoundaudio studio-i vs. studio-v

Indlægaf fnb1 » 11. sep 2011, 12:23

Det er den her jeg mener :-)
http://www.advancedmp3players.co.uk/sho ... 12853.html

Har bare læst lidt forskellige steder at nogen synes den lyder rigtig godt, men andre synes det er overpriced kina p**.
Noget med en billig chip den er bygget pĂĄ.
fnb1

 
Indlæg: 32
Tilmeldt: 10. sep 2011, 21:27

Hisoundaudio studio-i vs. studio-v

Indlægaf nc8000 » 11. sep 2011, 14:17

Den Studio jeg havde (har faktisk haft 2 forskellige) spillede rigtig godt med det den ville spille og batteritiden er fantastisk. Gui'en er ikke ret god og knapperne virker indimellem, ofte med mange forsøg før de reagerer
nc8000

 

Re: Hisoundaudio studio-i vs. studio-v

Indlægaf Burning777 » 11. sep 2011, 20:18

fnb1 skrev:Det er den her jeg mener :-)
http://www.advancedmp3players.co.uk/sho ... 12853.html

Har bare læst lidt forskellige steder at nogen synes den lyder rigtig godt, men andre synes det er overpriced kina p**.
Noget med en billig chip den er bygget pĂĄ.


Det ligner godtnok den har jeg. Og den kan jeg godt stå inde for - den spiller ganske udemærket. Den lyder bedre end en iPod synes jeg men om man kan leve uden iPod'ens convenience for at få den lidt bedre lyd er et spørgsmål om smag.
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 3909
Tilmeldt: 2. apr 2011, 07:58
Geografisk sted: Herning

Re: Hisoundaudio studio-i vs. studio-v

Indlægaf Claus-DK » 11. sep 2011, 22:55

Jeg synes ikke GUIen er noget problem, det eneste der irritere mig lidt ved brugerfladen er at når man bruger et mickroSDkort, så bliver musikken fra kortet ikke integreret i resten af musikken, hvilket gør at man skal vælge enten hukommelskort eller intern hukommelse og hukommelseskortet er kun muligt at bruge som en slags fil bibliotek, den kan spille random og sårn, men man skal lede i mapperne..

Jeg synes den er nem at betjene og kan gøre det mens den ligger i lommen, ikke noget problem der..

Jeg synes også at den hjørner er for skarpe i lommen..

Men jeg tror så også nu, at jeg har nævnt alt hvad jeg på nogen måde kan brokke mig over..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12677
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev


Tilbage til Lydkilder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 6 gæster

cron