Rega Apollo-R



Rega Apollo-R

Indlægaf Decadence » 19. aug 2016, 01:03

Hej!

Jeg har ligget på den lade side mht. Indlæg herinde de sidste par uger, men her får I lige et af de bedre.

Jeg havde købt en to år gammel cd-afspiller, som desværre ikke virkede ved modtagelse, men dette ville forhandleren gerne hjælpe mig med selvom den var omtrent en måned over reklamationsrettens udløb. Tak, til Søren fra Audiocompagniet.

Afspilleren tilbragte et par måneder i England hvor drevet kom til at spinne igen, samt den fæle ridse på låget er blevet buffet ud.

Billede

Så nu sidder jeg med en nydelig brugt afspiller, der gør det som den skal.

Og det er da lige til at blive glad i lĂĄget over :D

Billede

Billede


Sent from my iPad using Tapatalk
Rega Apollo R --> Zigis Rock'n Glass --> Philips Fidelio X2 / ZMF Vibro Galaxy / Superlux HD681B
Decadence

Brugeravatar
 
Indlæg: 569
Tilmeldt: 15. mar 2012, 09:39
Geografisk sted: Aarhus

Re: Rega Apollo-R

Indlægaf kvik » 19. aug 2016, 01:43

Fin, kompakt afspiller, gætter på, at RnG aldrig har lydt bedre.
kvik

Brugeravatar
 
Indlæg: 4718
Tilmeldt: 28. jul 2011, 01:27
Geografisk sted: Norge

Re: Rega Apollo-R

Indlægaf Decadence » 19. aug 2016, 09:52

Før har jeg haft den gamle Apollo smidt foran, en afspiller der også gør det rigtig godt. Om det lyder bedre nu er jeg ikke sikker på, for begge afspillere lyder meget ens. Måske lidt mere klarhed i toppen med den nye :)

Jeg glæder mig i hvert fald bare til at bruge lidt flere timer end hvad godt er i det lille hjørne :)


Sent from my iPad using Tapatalk
Rega Apollo R --> Zigis Rock'n Glass --> Philips Fidelio X2 / ZMF Vibro Galaxy / Superlux HD681B
Decadence

Brugeravatar
 
Indlæg: 569
Tilmeldt: 15. mar 2012, 09:39
Geografisk sted: Aarhus

Re: Rega Apollo-R

Indlægaf kvik » 19. aug 2016, 11:29

Jeg syntes, at der var noget bekendt ved setup'et :-) Begge har sikkert Rega-lyden, som du siger.
kvik

Brugeravatar
 
Indlæg: 4718
Tilmeldt: 28. jul 2011, 01:27
Geografisk sted: Norge


Tilbage til Lydkilder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 8 gæster