Spotify / streaming pĂĄ dap - fungerer det nu?



Re: Spotify / streaming pĂĄ dap - fungerer det nu?

Indlægaf Mortenhoe » 7. okt 2016, 13:40

kvik skrev:Er det mon muligt at få special-bygget en portabel streamer/forstærker? Eller finde et handy, dedikeret streamer-modul, der kan kobles på f.eks. Mojo? Det er vel ikke nok, at enheden har wifi, hvis den skal fungere overalt (på farten)?


Det ville være noget nemmere at snuppe en af de mindste android telefoner på markedet. De er nok heller ikke så dyre. Android = app support og næsten alle DACs jeg har haft har været plug and play med android.
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2048
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens

Re: Spotify / streaming pĂĄ dap - fungerer det nu?

Indlægaf DavidB » 7. okt 2016, 15:27

Sony ZX2 har en del sound features som specifikt er beregnet til at fĂĄ det bedste ud af lossy materiale


Jeg glæder mig til at prøve den til meetet.

Er det mon muligt at få special-bygget en portabel streamer/forstærker? Eller finde et handy, dedikeret streamer-modul, der kan kobles på f.eks. Mojo? Det er vel ikke nok, at enheden har wifi, hvis den skal fungere overalt (på farten)?


Har tænkt tanken, men aner ikke hvor jeg skulle lede :)

Mojo's annoncerede wifi modul lyder interessant. Det vill ihvertfald nok være en brugbar løsning derhjemme, hvor jeg er på farten når der laves mad, gøres rent osv.

Cayin i5 er vist et af de bedre bud, den fĂĄr gode anmeldelser.


Den tjekker jeg ud.

Det ville være noget nemmere at snuppe en af de mindste android telefoner på markedet. De er nok heller ikke så dyre. Android = app support og næsten alle DACs jeg har haft har været plug and play med android.


Det er det jeg gør nu. Altså har en telefon med tilkoblet dac. Det er det jeg vil væk fra. Jeg vil have én maskine, ikke flere der er koblet sammen :)
DavidB

Brugeravatar
 
Indlæg: 781
Tilmeldt: 18. aug 2012, 21:04
Geografisk sted: Værløse

ForegĂĄende

Tilbage til Lydkilder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 4 gæster

cron