Hidizs AP200



Re: Hidizs AP200

Indlægaf kvik » 6. dec 2017, 22:48

Morten, er din stål eller alu? Sad og læste om udviklingen af QA361, varmeledeevne for stål vs alu var en af overvejelserne. Stål leder dårligere, dvs varmen holdes inde længere, og enheden føles dermed måske ikke så varm udvendig i første omgang. Alu lige modsat, leder godt, og føles derved varm hurtigere. Siden stål holder mere på varmen (leder mindre), bliver komponenterne mere udsatte end med alu (der leder varmen bort bedre/hurtigere). På længere sigt kan det måske blive interessant, om de to AP200-versioner udvikler forskellige svagheder/fejl. Nævner det i relation til de divergerende temperaturudsagn (ikke varm, varm, brændvarm) i HeadFi-tråden.
kvik

Brugeravatar
 
Indlæg: 4718
Tilmeldt: 28. jul 2011, 01:27
Geografisk sted: Norge

Re: Hidizs AP200

Indlægaf Mortenhoe » 6. dec 2017, 23:05

Min er i alu. Den bliver en anelse lun lige under skærmen, på høj gain. Dog ikke alarmerende. Jeg forestiller mig at det er der forstærker chippen sidder.
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2048
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens

Re: Hidizs AP200

Indlægaf Mortenhoe » 25. dec 2017, 01:22

De seneste opdateringer til AP200's firmware har inkludere bedre power management(selvom 6-7 timer kontinuerligt på spotify og 8-9 stykker på Foobar er ret fornuftigt), og de har adresseret at man ikke kunne holde vol op og vol ned inde, når skærmen var slukket. Hidizs virker til at tage deres software ret seriøst med AP200.

Jeg er ovenud tilfreds med min. Skærmen er lidt som på en gammel telefon, ifht. til respons. Men nede i de her priser, forestiller jeg mig ikke at det bliver bedre. I foobar er alle knapperne store, og jeg rammer derfor aldrig forkert. Det sker dog jeg får trykket på et forkert bogstav, når jeg skal søge i Spotify eller bruger browseren. Dette genere mig ikke specielt meget, og det ER jo android, så jeg kunne evt. installere et andet tastatur.

Android kører flydende på min. Jeg kan streame Spotify i hele hytten uden udfald, og det har lykkedes mig at gemme offline til SD kortet.

Hidizs' hjemmeside er håbløst langsom, men head-fi tråden bliver konstant opdateret med alternative download sites (google drive, dropbox etc. etc.)
0.2.2Beta : https://www.head-fi.org/threads/new-hid ... t-13931330
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2048
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens

ForegĂĄende

Tilbage til Lydkilder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 4 gæster