LiTe DAC-AH (8x TDA1543 NOS DAC)



LiTe DAC-AH (8x TDA1543 NOS DAC)

Indlægaf Burning777 » 10. apr 2011, 10:24

Så fik jeg hentet min seneste impuls afsvedning hos Pest DK og efter en koporlig import afstraffelse, hvor produktets pris blev forøget med næsten 50%, er jeg klar til noget burn-in. Jeg faldt over denne for at se hvor meget lyd man kan få når man går lidt længere ud af NOS (ikke "New Old Stock" men "Non Oversampling") DAC tangenten.

Denne er moddet med BlackGate Caps og Burr-Brown OPA637AP. Folk ovre på head-fi siger den skal have en måneds tid inden den spiller som den skal så jeg nøjes med at postere nogle billeder her til at begynde med. Men jeg må dog sige at selvom jeg har en nogenlunde CD-afspiller med rør i udgangstrinnet og som jeg er ret glad for så er denne LiTe DAC en betydelig forbedring lige ud af boksen når den spiller fra coax ud på CD-afspilleren og fra optisk ud fra den bærbare er jeg meget overrasket over hvor god den er.

Det første man gør når man får nyt er selvfølgelig at flå toppen af. I dette tilfælde for at se om de lovede mods var udført. Det var de heldigvis.

Billeder:
Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 3909
Tilmeldt: 2. apr 2011, 07:58
Geografisk sted: Herning

Re: LiTe DAC-AH (8x TDA1543 NOS DAC)

Indlægaf Aquila » 10. apr 2011, 10:47

Det ser sgu da meget godt ud det dér.

Hvad er det for en stander dine HD650 sidder pĂĄ? :-)
WESTONE ES5!!!!
Aquila

Brugeravatar
 
Indlæg: 907
Tilmeldt: 1. apr 2011, 18:30
Geografisk sted: Kolding.

Re: LiTe DAC-AH (8x TDA1543 NOS DAC)

Indlægaf Burning777 » 10. apr 2011, 10:55

Det er en CrossRoad stander jeg fik af Uncle Wilson hos Jaben i Hong Kong.
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 3909
Tilmeldt: 2. apr 2011, 07:58
Geografisk sted: Herning


Tilbage til Lydkilder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 7 gæster

cron