Kompakt og brunstig DAP



Kompakt og brunstig DAP

Indlægaf Sweppesfetterlein » 21. apr 2019, 12:53

Kender I til nogen?

Behøver ikke bluetooth, dsd eller andet fancy stads. Har dog brug for en 2 VRMS single ended samt en UI der gerne skulle være lidt smartere end den fundet i min xDuoo D3 Nano. Jeg er fx meget glad for min iPods touch screen manøvrering.

Så ja kortfattet: søger lille brunstig dap med fornuftig touch screen, muskler via single end og gerne til menneskepenge thumbs

Hvad har I af mulige kandidater?
Smør til folket!
Sweppesfetterlein

 
Indlæg: 745
Tilmeldt: 4. jul 2017, 23:18
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kompakt og brunstig DAP

Indlægaf Claus-DK » 21. apr 2019, 13:07

Køb den M2 Gerner har til salg, ikke Ipod smart i UI, men fin at betjene og lyder godt..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Kompakt og brunstig DAP

Indlægaf truebuie| » 21. apr 2019, 13:12

Sådan en Sony Walkman NW-A45 kan jeg nu nemt anbefale. Der er rigeligt juice i den til at trække HD600 til øredøvende niveauer og så er interfacet dejligt nemt at finde rundt i thumbs
Klarer stort set alle filformater du smider efter den og som en lille bonus er der ogsĂĄ bluetooth mulighed.
Gav vist selv ~1200kr for min.
Skrivebord - Gustard X16 -> Singxer SA-1 -> Hifiman Arya
Portable - Fiio BTR5 -> Dunu SA6 Ultra / Airpods Pro
https://Kabelsnedker.dk
truebuie|

Brugeravatar
 
Indlæg: 546
Tilmeldt: 29. jun 2017, 19:31
Geografisk sted: Svenstrup

Re: Kompakt og brunstig DAP

Indlægaf Sweppesfetterlein » 21. apr 2019, 14:49

Tak for input d’herrer:)
Sonyen kunne godt være en kandidat. M2 minder lidt for meget om min xDuoo, som lyder brandgodt..men ja er sgu lidt irriterende at skulle navigere rundt på via knapper.
Gerner gemmer yderligere ogsĂĄ sin annonce ret godt. Den er hverken her eller pĂĄ den blĂĄ;)
Smør til folket!
Sweppesfetterlein

 
Indlæg: 745
Tilmeldt: 4. jul 2017, 23:18
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kompakt og brunstig DAP

Indlægaf Mortenhoe » 21. apr 2019, 15:30

Zishan Z3.
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2048
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens

Re: Kompakt og brunstig DAP

Indlægaf Sweppesfetterlein » 21. apr 2019, 16:13

Jeps den har jeg efterhånden set på RÆTTI mange gange..men ja den har samme slags knapnavigation som min xDuoo og M2en, så den er skisme disket ruller1
Desværre... men ja det er jo netop fordi at jeg ikke magter det sløve knap-værk, at jeg leder efter en ny. Ellers kører jeg bare med den jeg har. Den spiller skidegodt thumbs
Smør til folket!
Sweppesfetterlein

 
Indlæg: 745
Tilmeldt: 4. jul 2017, 23:18
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kompakt og brunstig DAP

Indlægaf Sweppesfetterlein » 21. apr 2019, 20:09

Tror jeg har fundet frem til en selv. Det er faktisk en efterfølger af en dap jeg allerede har ejet og har været virkelig glad for, Cowon Plenue D2.
45 timers spilletid. 2 VRMS i SE og det dobbelte, hvis jeg skulle få lyst til at køre balanceret.
Godt nok på den anden side af 2 jern men bare det at man kun skal lade den en gang i ugen er sgu pengene værd.
Smør til folket!
Sweppesfetterlein

 
Indlæg: 745
Tilmeldt: 4. jul 2017, 23:18
Geografisk sted: Aalborg


Tilbage til Lydkilder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 11 gæster