Astell&Kern SR25 media scanning



Astell&Kern SR25 media scanning

Indlægaf medicatedyouth » 22. sep 2020, 14:23

Hej!

Jeg købte en Astell&Kern SR25 ved launch og var rigtig glad for den til at starte med, men nu gider den ikke vise alle filer selvom jeg laver en full rescan. Nogen der har samme problem eller oplevet det ved andre DAPs? Har prøvet at formatere to microSD kort i afspilleren, men den gider ikke vise alle filer. Kan tilgå filerne ved at kigge i Folders, hvilket er fint nok, men ville bare være rart at have intern og ekstern lagerplads samlet et sted.

MY
medicatedyouth

Brugeravatar
 
Indlæg: 43
Tilmeldt: 22. okt 2019, 07:02

Re: Astell&Kern SR25 media scanning

Indlægaf Claus-DK » 22. sep 2020, 15:14

Jeg havde en afspiller pĂĄ et tidspunkt, kan ikke lige huske hvad det var for en, men der var det ogsĂĄ 2 forskellige biblioteker alt efter om det var pĂĄ kort eller pĂĄ det interne lager, meget irriterende..
Men hvis din har kunnet have et stort fælles bibliotek, må man næsten tro at den har fået opdateret Firmwaren og så er det opstået. Måske kan du rulle den tilbage og bruge en ældre firmware ?

Det ville være mit bedste bud..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Astell&Kern SR25 media scanning

Indlægaf medicatedyouth » 22. sep 2020, 15:19

Claus-DK skrev:Jeg havde en afspiller pĂĄ et tidspunkt, kan ikke lige huske hvad det var for en, men der var det ogsĂĄ 2 forskellige biblioteker alt efter om det var pĂĄ kort eller pĂĄ det interne lager, meget irriterende..
Men hvis din har kunnet have et stort fælles bibliotek, må man næsten tro at den har fået opdateret Firmwaren og så er det opstået. Måske kan du rulle den tilbage og bruge en ældre firmware ?

Det ville være mit bedste bud..


Den opdaterer firmware over wifi og det ser ikke ud til, at man kan downloade en ældre firmware og installere den desværre.
medicatedyouth

Brugeravatar
 
Indlæg: 43
Tilmeldt: 22. okt 2019, 07:02

Re: Astell&Kern SR25 media scanning

Indlægaf medicatedyouth » 22. sep 2020, 22:48

Hm har smidt et Sandisk kort i på 128GB og det bliver læst bedre end de to Samsung. Det underlige er bare, at Samsung kortene bliver læst korret på min iBasso DX120. Sært.
medicatedyouth

Brugeravatar
 
Indlæg: 43
Tilmeldt: 22. okt 2019, 07:02


Tilbage til Lydkilder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 5 gæster