Motions-Gear-Fi

Re: Motions-Gear-Fi

Indlægaf Burning777 » 29. mar 2014, 13:13

@vaskebjørnen og DavidB - Hvordan er det gået med jeres fordodsløb? Er i stadig igang med det?
Desktop: Meier Daccord ff --> Meier Classic ff --> Beyerdynamic DT-1770 Pro
Portable: iPod Classic --> CLAS --> Meier Quickstep --> Etymotic ER4XR / Beyerdynamic T51p / Tzar 350
Burning777

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire

Geografisk sted: Herning

Indlægaf msp » 31. mar 2014, 20:49

Thjaa, mon det høre til her...

Jeg har lige fĂĄet sĂĄdan nogle

Billede

http://store.universal-music.co.uk/euro ... t/78023544

De er rigtig gode, bliver hvor de skal under mine trampe ture rundt i skoven... spiler ogsĂĄ ganske fint godt med bund...

Hilsen Morten
msp

Indlægaf jaffse » 1. apr 2014, 13:38

Der er da ogsĂĄ en trĂĄd til hvadsomhelst pĂĄ hoved-fi.dk :-)

Jeg løber selv og det i minimalistiske sko: Merrell Road Glove 2 og Vivobarefoot One. Jeg startede egentligt op med at løbe, fordi jeg blev tvunget til DHL af mit arbejde, og købte store og kluntede motion-control-sko hos Marathonsport efter en løbetest. Jeg overpronerede åbenbart helt vildt. Det tog mig så ca. 6 uger at gå ned med skade (ITBS) og efter at have kæmpet med det i 3 mdr. sagde jeg fuck det, købte mig flade sko og startede forfra. Jeg har så siden februar været skadesfri og langsomt men sikkert bevæget mig op på 35-40 km. ugentligt. Min fødder, hæl, læg osv. brokker sig jævnligt over en lang tur, men så putter jeg lidt is på og tager en ekstra dags pause. "The Stick", en skumrulle og støttebind til hævede muskler gør også underværker :-)

Jeg har prøvet FiveFingers, men mine fødder er freaky og der er for stor forskel i længden til, at de passer mig. Desuden prøver jeg pulstræning efter Maffetone's principper, fordi min grundform er røv, så det er mere tid på benene end afstand der er vigtigt lige p.t. Og for pokker det kræver tålmodighed at se selv ældre damer overhale en, fordi min puls ikke må overstige 141 bpm.

Billede

"The Stick"
Profile on: Bandcamp - my gear
Home: Micromega MyDAC, Burson Soloist, Sennheiser HD650
Portable: iPod Touch 32Gb, Sennheiser HD25 Aluminium
jaffse

Brugeravatar

Geografisk sted: København K

Indlægaf Ostebaronen » 1. apr 2014, 14:13

Det eneste motions-gear som jeg bruger er et par bodylab handsker med håndledsstøtte.

Billede

Så ikke så meget med at løbe, men mest det med at løfte jern :D
Mmm... Ost...
Ostebaronen

Brugeravatar
Code Poet

Geografisk sted: Søllerød

Indlægaf el_serpiente » 2. apr 2014, 15:15

Jeg har da også købe noget gear:
Billede
el_serpiente