Der er da ogsĂĄ en trĂĄd til hvadsomhelst pĂĄ hoved-fi.dk
Jeg løber selv og det i minimalistiske sko: Merrell Road Glove 2 og Vivobarefoot One. Jeg startede egentligt op med at løbe, fordi jeg blev tvunget til DHL af mit arbejde, og købte store og kluntede motion-control-sko hos Marathonsport efter en løbetest. Jeg overpronerede åbenbart helt vildt. Det tog mig så ca. 6 uger at gå ned med skade (ITBS) og efter at have kæmpet med det i 3 mdr. sagde jeg fuck det, købte mig flade sko og startede forfra. Jeg har så siden februar været skadesfri og langsomt men sikkert bevæget mig op på 35-40 km. ugentligt. Min fødder, hæl, læg osv. brokker sig jævnligt over en lang tur, men så putter jeg lidt is på og tager en ekstra dags pause. "The Stick", en skumrulle og støttebind til hævede muskler gør også underværker
Jeg har prøvet FiveFingers, men mine fødder er freaky og der er for stor forskel i længden til, at de passer mig. Desuden prøver jeg pulstræning efter Maffetone's principper, fordi min grundform er røv, så det er mere tid på benene end afstand der er vigtigt lige p.t. Og for pokker det kræver tålmodighed at se selv ældre damer overhale en, fordi min puls ikke må overstige 141 bpm.
"The Stick"
Profile on: Bandcamp -
my gearHome: Micromega MyDAC, Burson Soloist, Sennheiser HD650
Portable: iPod Touch 32Gb, Sennheiser HD25 Aluminium