af superpronker » 5. maj 2017, 18:38
Efter at have leget med et Magicforce med Cherry mx Brown kopier i noget tid, er jeg blevet overbevist om en ny undskyldning for at blive fattigere. Men jeg har lidt svært ved at beslutte mig, så jeg ville gerne have jeres inputs:
- Jeg har en mac med US layout, og jeg skifter frem og tilbage mellem de to (det generer mig ikke).
- Jeg vil helst ikke skulle for langt fra home row, og jeg har ikke noget imod at lære et kompliceret layout at kende.
- Jeg er glad for Browns, men kan ikke gennemskue, om linears ville være bedre for mig. Mit favoritkeyboard er (underligt nok) det indbyggede i den lenovo thinkpad t450s, jeg havde på arbejdet i en periode. Jeg er ret glad for magicforce, men den er også lidt irriterende: nogle gange "hviner" den lidt (formentlig bare fordi det er billigt), og i starten blev mine fingre lidt trætte (bøs, I know - det går langsomt over).
- Jeg koder og skriver, men gamer ikke rigtig.
- det skal fungere godt med mac.
Jeg er meget tiltrukket af ergodox - jeg kan godt lide ideen om split keyboard, men jeg har aldrig prøvet det. Det ser bare så rart ud. Og så synes jeg det ser super liret ud med all tasterne ved tommelfingrene.
Jeg synes også Pok3r ser lækkert ud. Jeg bruger tasterne enormt meget normalt (alt+pile og cmd+pile), så jeg er spændt på, hvordan det fungerer, når man bruger pile ved home row.
Jeg er i USA lige pt., så jeg sparer toldtægt.
Bøffer: LCDD-XC | LCD-X | k340 | k701
Amp/dac: M-dac | Hegel HD12
In-ear: Jabra 65t