pof skrev:Hvor dælen køber I de der Obscura?
Det ser desværre ikke ud til at de har den i Belgisk Bryg længere. Men så kan den fås i stor flaske i Bagsværd Vinhandel.
pof skrev:Hvor dælen køber I de der Obscura?
Bender skrev:10 a stk i Netto
Begge fås også i frugt varianter, men jeg foretrækker disse
MKjeldsen skrev:Brew Dog - Hoppy Christmas (Festiva IPA). Købte den i Kvickly i går. Den er mega vild!
Lanzky skrev:MKjeldsen skrev:Brew Dog - Hoppy Christmas (Festiva IPA). Købte den i Kvickly i går. Den er mega vild!
Amerikanerne kan altså et eller andet med Pale Ales. Er selv ganske begejstret for Dogfish Head og Goose Island, men også Schlafly, Sierra Nevada, Boulevard Brewery og andre brygger glimrende IPA og APA.
Netto fører i øvrigt Sierra Nevada, hvilket man skal påskønne med et køb i ny og næ.
Psymon skrev:Brewdog er Skotske ;)
Psymon skrev:Hehe, det tror jeg gerne på!
Hvis der er skal prøves lidt sjovt IPA, så har Amager bryghus lavet en single hop serie som smager ret godt
Psymon skrev:Jer fra kbh skal tage et smut på Fermentoren hvis i ikke har været der endnu. Det er en super dejlig ølbar, med meget fornuftige priser og 20 forskellige øl på hanerne. Samtidig har de en del på flaske, som kan findes i deres menukort.
De har vel en 10 forskellige juleøl på fad i øjeblikket, og der var vist et par IPA'er blandt dem da jeg var der i torsdags.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 4 gæster