Psymon skrev:Jeg tror den bedste løsning til htpc i øjeblikket er nyeste i3, 4GB ram, ssd til styresystem og så lagerdiske ud over det hele. Det skulle give rimelig strømsvag maskine der eventuelt kan køles passivt.
JB_dk skrev:Intel nuc xbmc i stuen. Raspberry pi xbmc I soveværelset. Og en lille nas i klædeskabet. Det er lykke
Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk
Svendherlig skrev:Har du prøvet at rense det for støv? Hvis der er meget støv, kan bælæseren have svært ved at køre rundt, samt "køleribbens" effekt nedsættes.
crazydazy95 skrev:Rensning for støv og måske endda en klat ny kølepasta mellem kølermodulet og selve GPU'en (igen en lidt besværlig proces, men billigere og nemmere end ny køler) giver ofte et rigtig godt resultat. 85 burde der dog ikke være noget galt med. Det er en høj temperatur, ja, og det gør måske, at den yder en lille smule mindre, ja, men det er ikke noget der for brugeren eller kortets holdbarhed har nogen voldsom betydning.
crazydazy95 skrev:Så lidt, det var også det jeg tænkte, derfor snakken om rensning osv., hihi, håber du får det bedste ud af dit setup!
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 16 gæster