nc8000 skrev:Det skulle være et restparti af den gamle udgave
nc8000 skrev:23/9 18:00 holder jeg en privat whiskysmagning med forudgĂĄende spisning pĂĄ min hjemmeadresse i Jerslev 12 km fra Kalundborg. Nogle af mine private venner kommer samt Walbaum og mĂĄske Kolind. Er der andre her der har lyst til at deltage ?
Der er 3 pladser ledig (vi bliver maks 8) og det koster 200kr at deltage. Vi skal smage 8 forskellige whiskier (plus mĂĄske noget andet) og temaet er "ikke fra Skotland".
Buyer no 1 skrev:nc8000 skrev:23/9 18:00 holder jeg en privat whiskysmagning med forudgĂĄende spisning pĂĄ min hjemmeadresse i Jerslev 12 km fra Kalundborg. Nogle af mine private venner kommer samt Walbaum og mĂĄske Kolind. Er der andre her der har lyst til at deltage ?
Der er 3 pladser ledig (vi bliver maks 8) og det koster 200kr at deltage. Vi skal smage 8 forskellige whiskier (plus mĂĄske noget andet) og temaet er "ikke fra Skotland".
Det lyder super hyggeligt, men der er nok lidt langt hjem fra Jerslev efter 8 whiskier (plus måske noget andet). Jeg har et par kontakter i Kalundborgområdet som jeg lige tjekker, hvorefter jeg evt. vender tilbage og hører om der stadig er ledige pladser.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 22 gæster