Android-fi!



Re: Android-fi!

Indlægaf Sorensiim » 3. jun 2013, 20:28

Rappo skrev:Jeg har omsider taget mig sammen til at komme videre i verden, så nu har jeg bestilt en LG Nexus 4 som afløser for min efterhånden aldrende HTC Desire. :grin:

rulle2
The best things in life are free. The second best are very, very expensive.
All the gear but no idea | Komfort-mod til Ultrasone & Beyerdynamic | Mine faste testnumre
Sorensiim

Brugeravatar
 
Indlæg: 4908
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:42
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Android-fi!

Indlægaf telum » 28. jun 2013, 10:21

Jeg mangler en APP til min minix. Jeg vil gerne via min telefon logge ind på den og se samme skærm som vises på mit tv og kunne styre den. Det med en remote der styrer en pil på skærmen er OK, men mange app's som Netflix er lavet til touch input.

Jeg har ikke kunnet finde en app der giver mig controllen over et andet android device og samtidig viser mig samme skærm - "remote desktop" er altid fra eller til windows...

HJÆLP oh alvidende fora musik14 rulle2
telum

Brugeravatar
Ridder af Hoved-fi
 
Indlæg: 1731
Tilmeldt: 12. apr 2011, 12:32
Geografisk sted: Dronninglund

Sv: Android-fi!

Indlægaf Thomas WM » 28. jun 2013, 11:00

telum skrev:Jeg mangler en APP til min minix. Jeg vil gerne via min telefon logge ind på den og se samme skærm som vises på mit tv og kunne styre den. Det med en remote der styrer en pil på skærmen er OK, men mange app's som Netflix er lavet til touch input.

Jeg har ikke kunnet finde en app der giver mig controllen over et andet android device og samtidig viser mig samme skærm - "remote desktop" er altid fra eller til windows...

HJÆLP oh alvidende fora musik14 rulle2

Teamviewer har været igang med en android app/'server', men mener kun det var til sgs3. Det må der næsten være nogen der har pillet ud, men har ikke undersøgt det nærmere..

Sendt fra min Nexus 4 med Tapatalk2
Thomas WM

 

Re: Android-fi!

Indlægaf hks777 » 14. aug 2013, 21:16

Rappo skrev:Jeg har omsider taget mig sammen til at komme videre i verden, så nu har jeg bestilt en LG Nexus 4 som afløser for min efterhånden aldrende HTC Desire. :grin:


Hvad synes du om den?
Hvor stor er forskellen?
Hvordan er lyden under opkald i den sammenlignet med desire?
Gear:
custom made stationær pc->v-link III->colorfly c4->RSA sr71b->He-500
Asus u46s->Fiio E10->HyperX Cloud
ipod classic->RSA sr71b-> ????
hks777

Brugeravatar
 
Indlæg: 537
Tilmeldt: 1. apr 2011, 16:19
Geografisk sted: 20 km fra kolding

Re: Sv: Android-fi!

Indlægaf Rappo » 14. aug 2013, 22:36

hks777 skrev:
Rappo skrev:Jeg har omsider taget mig sammen til at komme videre i verden, så nu har jeg bestilt en LG Nexus 4 som afløser for min efterhånden aldrende HTC Desire. :grin:


Hvad synes du om den?
Hvor stor er forskellen?
Hvordan er lyden under opkald i den sammenlignet med desire?
Fantastisk telefon, helt klart pengene værd! Kæmpe opgradering i forhold til HTC Desire og faktisk så er kvaliteten ved stemme opkald ret god. :-)
Mit grej <--
I need my 1987 DG-20 Casio electric guitar, set to mandolin, yeah. Drop the drums!
Rappo

Brugeravatar
 
Indlæg: 1980
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:37
Geografisk sted: Odense

Re: Android-fi!

Indlægaf hks777 » 6. sep 2013, 09:47

nu modtog jeg min nexus 4 i går rulle2
Gear:
custom made stationær pc->v-link III->colorfly c4->RSA sr71b->He-500
Asus u46s->Fiio E10->HyperX Cloud
ipod classic->RSA sr71b-> ????
hks777

Brugeravatar
 
Indlæg: 537
Tilmeldt: 1. apr 2011, 16:19
Geografisk sted: 20 km fra kolding

Re: Sv: Android-fi!

Indlægaf Rappo » 6. sep 2013, 10:42

hks777 skrev:nu modtog jeg min nexus 4 i går rulle2
Tillykke med den og velkommen i klubben. :-)
Mit grej <--
I need my 1987 DG-20 Casio electric guitar, set to mandolin, yeah. Drop the drums!
Rappo

Brugeravatar
 
Indlæg: 1980
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:37
Geografisk sted: Odense

Re: Sv: Android-fi!

Indlægaf Sorensiim » 6. sep 2013, 12:19

Rappo skrev:
hks777 skrev:nu modtog jeg min nexus 4 i går rulle2
Tillykke med den og velkommen i klubben. :-)

+1!

Jeg sidder og læser Nexus 5 rygter og savler over Xperia Z1... Hvis jeg dog bare kunne komme på et-eller-andet som Nexus 4 gør dårligt, så var det meget nemmere! Fantastisk telefon til den pris, det er kun på kameraet at topmodellerne trækker fra den og så skal der smides mindst 2K mere på bordet for at få lidt bedre billeder.
The best things in life are free. The second best are very, very expensive.
All the gear but no idea | Komfort-mod til Ultrasone & Beyerdynamic | Mine faste testnumre
Sorensiim

Brugeravatar
 
Indlæg: 4908
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:42
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Sv: Android-fi!

Indlægaf odderen » 6. sep 2013, 12:45

Sorensiim skrev:
Rappo skrev:
hks777 skrev:nu modtog jeg min nexus 4 i går rulle2
Tillykke med den og velkommen i klubben. :-)

+1!

Jeg sidder og læser Nexus 5 rygter og savler over Xperia Z1... Hvis jeg dog bare kunne komme på et-eller-andet som Nexus 4 gør dårligt, så var det meget nemmere! Fantastisk telefon til den pris, det er kun på kameraet at topmodellerne trækker fra den og så skal der smides mindst 2K mere på bordet for at få lidt bedre billeder.

Ja det er godt nok meget spændene på vej. jeg går selv og savler i lange baner over den nye note 3. men z1 er nu også meget fin. jeg kan bare ikke med skærmene på sonys modeller. deres design er heller ikke helt i min smag. de er alt for firkantede :roll:
7musik Autoriseret Odder 7musik
odderen

Brugeravatar
 
Indlæg: 952
Tilmeldt: 3. jan 2013, 23:33
Geografisk sted: Helsinge

Re: Sv: Android-fi!

Indlægaf Sorensiim » 6. sep 2013, 17:55

odderen skrev:Ja det er godt nok meget spændene på vej. jeg går selv og savler i lange baner over den nye note 3. men z1 er nu også meget fin. jeg kan bare ikke med skærmene på sonys modeller. deres design er heller ikke helt i min smag. de er alt for firkantede :roll:


Nu er dig og Mage så også de eneste jeg kender med hænder store nok til at betjene en Note 3 :mrgreen:
The best things in life are free. The second best are very, very expensive.
All the gear but no idea | Komfort-mod til Ultrasone & Beyerdynamic | Mine faste testnumre
Sorensiim

Brugeravatar
 
Indlæg: 4908
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:42
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Sv: Android-fi!

Indlægaf odderen » 6. sep 2013, 18:21

Sorensiim skrev:
odderen skrev:Ja det er godt nok meget spændene på vej. jeg går selv og savler i lange baner over den nye note 3. men z1 er nu også meget fin. jeg kan bare ikke med skærmene på sonys modeller. deres design er heller ikke helt i min smag. de er alt for firkantede :roll:


Nu er dig og Mage så også de eneste jeg kender med hænder store nok til at betjene en Note 3 :mrgreen:

Det har du vel ret i :-?

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk2
7musik Autoriseret Odder 7musik
odderen

Brugeravatar
 
Indlæg: 952
Tilmeldt: 3. jan 2013, 23:33
Geografisk sted: Helsinge

Re: Android-fi!

Indlægaf Anda » 6. sep 2013, 19:29

I har det lågsus! 8-) Sørens gamle Nexus S har det rimelig hårdt efterhånden...

Sorensiim skrev:Nu er dig og Mage så også de eneste jeg kender med hænder store nok til at betjene en Note 3 :mrgreen:

Mon ikke Ostebaronen kan være med i den klub? :grin:
HiFiMAN HE-6 | Yamaha M-4 | Palmer Monicon | Audio-GD SA-1.32 | Gustard U10
Grejliste
Anda

Brugeravatar
 
Indlæg: 2239
Tilmeldt: 15. nov 2011, 00:46
Geografisk sted: København V

Re: Sv: Android-fi!

Indlægaf odderen » 6. sep 2013, 19:50

Anda skrev:I har det lågsus! 8-) Sørens gamle Nexus S har det rimelig hårdt efterhånden...

Sorensiim skrev:Nu er dig og Mage så også de eneste jeg kender med hænder store nok til at betjene en Note 3 :mrgreen:

Mon ikke Ostebaronen kan være med i den klub? :grin:

Den lille fyr? Nu må i da stoppe :mrgreen:

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk2
7musik Autoriseret Odder 7musik
odderen

Brugeravatar
 
Indlæg: 952
Tilmeldt: 3. jan 2013, 23:33
Geografisk sted: Helsinge

Re: Android-fi!

Indlægaf Sorensiim » 6. sep 2013, 21:37

Anda skrev:I har det lågsus! 8-) Sørens gamle Nexus S har det rimelig hårdt efterhånden...

Sorensiim skrev:Nu er dig og Mage så også de eneste jeg kender med hænder store nok til at betjene en Note 3 :mrgreen:

Mon ikke Ostebaronen kan være med i den klub? :grin:

Mon ikke Søren har en Nexus 4 til salg en dag, når han falder i og kommer til at købe en Moto X/Nexus 5/Xperia Z1/HTC One... :mrgreen:
The best things in life are free. The second best are very, very expensive.
All the gear but no idea | Komfort-mod til Ultrasone & Beyerdynamic | Mine faste testnumre
Sorensiim

Brugeravatar
 
Indlæg: 4908
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:42
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Android-fi!

Indlægaf Ostebaronen » 7. sep 2013, 17:36

Jeg har haft en Galaxy Note og den kunne jeg godt betjene enhåndet. Men den fylder alt for meget i lommen.
Mmm... Ost...
Ostebaronen

Brugeravatar
Code Poet
 
Indlæg: 2481
Tilmeldt: 17. maj 2011, 10:00
Geografisk sted: Søllerød

Re: Android-fi!

Indlægaf Brade123 » 11. sep 2013, 19:28

Kan også lige komme med en erfaring med Sgs3. Det er en Fantastisk telefon, meget bedre end min tidligere HTC Sensation! Gav 3000.kr for den her et par uger før sommerferien sluttede. Den er alle pengene værd. Lyden til opkald er faktisk meget god, headsettet der medfølger er overraskende godt (ifht hvad man plejer at få passer disse faktisk i ørene) Billeder har den lidt problemer med, men det går an. Og ja det er rigtigt Teamviewer er med på Sgs3, og man skal lige vænne sig til det, men så virker det også rigtig godt. Elsker den har alle mulige funktioner, som hvis man kigger på den slukker skærmen ikke, den kan dele skærmen op i 2 ved nogle apps som f.eks. Youtube og lommeregner, og man kan have video kørene (hvis den ligger på sit bibliotek) et sted på skærmen hvor den ikke fylder. Dette er bare nogle af tingene. Spørg endelig hvis i har nogle spørgsmål til den, kan ikke komme på nogen som er bedre i dette prisleje.
Brade123

 
Indlæg: 64
Tilmeldt: 30. jun 2013, 11:43

Re: Android-fi!

Indlægaf odderen » 11. sep 2013, 19:45

Brade123 skrev:Kan også lige komme med en erfaring med Sgs3. Det er en Fantastisk telefon, meget bedre end min tidligere HTC Sensation! Gav 3000.kr for den her et par uger før sommerferien sluttede. Den er alle pengene værd. Lyden til opkald er faktisk meget god, headsettet der medfølger er overraskende godt (ifht hvad man plejer at få passer disse faktisk i ørene) Billeder har den lidt problemer med, men det går an. Og ja det er rigtigt Teamviewer er med på Sgs3, og man skal lige vænne sig til det, men så virker det også rigtig godt. Elsker den har alle mulige funktioner, som hvis man kigger på den slukker skærmen ikke, den kan dele skærmen op i 2 ved nogle apps som f.eks. Youtube og lommeregner, og man kan have video kørene (hvis den ligger på sit bibliotek) et sted på skærmen hvor den ikke fylder. Dette er bare nogle af tingene. Spørg endelig hvis i har nogle spørgsmål til den, kan ikke komme på nogen som er bedre i dette prisleje.

LG G2 kommer til at ligge i samme prisleje... Men gs3 er stadigvæk en super telefon!
7musik Autoriseret Odder 7musik
odderen

Brugeravatar
 
Indlæg: 952
Tilmeldt: 3. jan 2013, 23:33
Geografisk sted: Helsinge

Re: Android-fi!

Indlægaf mcfrede » 11. sep 2013, 20:05

Apropos LG G2... Jeg kom til at bestille en i går... ^_^

Sendt fra min LG-E975 med Tapatalk 4
McFrede --> :cry: :lol: <-- Verden
mcfrede

Brugeravatar
DIY god
 
Indlæg: 906
Tilmeldt: 11. apr 2011, 23:35
Geografisk sted: Vestsjælland, Danmark

Re: Android-fi!

Indlægaf odderen » 11. sep 2013, 20:10

mcfrede skrev:Apropos LG G2... Jeg kom til at bestille en i går... ^_^

Sendt fra min LG-E975 med Tapatalk 4

Du må endelig fortælle om den. Den virker meget spændene :grin:
7musik Autoriseret Odder 7musik
odderen

Brugeravatar
 
Indlæg: 952
Tilmeldt: 3. jan 2013, 23:33
Geografisk sted: Helsinge

Re: Android-fi!

Indlægaf mcfrede » 11. sep 2013, 22:30

Det skal jeg gøre, den stod som midlertidig udsolgt, men mon ikke den kommer engang? :P
McFrede --> :cry: :lol: <-- Verden
mcfrede

Brugeravatar
DIY god
 
Indlæg: 906
Tilmeldt: 11. apr 2011, 23:35
Geografisk sted: Vestsjælland, Danmark

ForegåendeNæste

Tilbage til Andet-fi

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 5 gæster