Android-fi!



Re: Android-fi!

Indlægaf iSoap » 18. apr 2012, 01:50

vaskebjørnen skrev:
iSoap skrev:
vaskebjørnen skrev:Så fik jeg endelig taget mig sammen til at root'e min Nexus S.. rulle2


Godt at høre. Så prøv at installere "Voodoo Sound" på den.
Det er uhyggeligt sĂĄ meget bedre lyden bliver, vil pĂĄstĂĄ at den er pĂĄ iPhone niveau, og nogen mener endda den er bedre.
Bass boost funktionen er jeg hvertfald fan af rulle2
(Der findes dog langt bedre kilder men et lyt værd imo)

Voodoo sound siger min kernel ikke er kompatibel :-o :?

Hmm. Troede faktisk bare det krævede root. Jeg bruger selv custom kernel, så det er bare i min. Galaxy S er ubrugelig uden custom rom, så har altid bare haft root og den rigtige kernel.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2
Galaxy S3 --> Creative Aurvana Live
Bærbar --> Ibasso D12 --> Takstar Pro80
Klaver --> Creative Aurvana Live ;)
iSoap

Brugeravatar
 
Indlæg: 197
Tilmeldt: 22. jan 2012, 01:44
Geografisk sted: Odense

Re: Android-fi!

Indlægaf Ostebaronen » 19. apr 2012, 22:00

Det tager ikke mange sekunder at skifte kerne pĂĄ svinet :D
Mmm... Ost...
Ostebaronen

Brugeravatar
Code Poet
 
Indlæg: 2481
Tilmeldt: 17. maj 2011, 10:00
Geografisk sted: Søllerød

Re: Android-fi!

Indlægaf onetowatch » 23. apr 2012, 20:34

Hvilken android tlf. skal man købe hvis jeg skal overbevises om at det er vejen frem? Har i flere år været iphone bruger og har også en windows mobil (Lumia 800), men overvejer om android skal prøves.
Forhindringer er det du ser, hvis du fjerner øjnene fra målet.
onetowatch

Brugeravatar
 
Indlæg: 467
Tilmeldt: 13. dec 2011, 21:56
Geografisk sted: Odense S, Fyn

Re: Android-fi!

Indlægaf Sorensiim » 23. apr 2012, 20:53

onetowatch skrev:Hvilken android tlf. skal man købe hvis jeg skal overbevises om at det er vejen frem? Har i flere år været iphone bruger og har også en windows mobil (Lumia 800), men overvejer om android skal prøves.


Jeg er ham den gale Android fanboy i spændetrøjen ovre i hjørnet, men jeg må insistere på at du skal finde en med Ice Cream Sandwich/Android 4.0. Jeg har været med siden Android 1.6 og det er først nu at tingene er lige så lækre og integrerede og generelt bare virker som om det er lavet med vilje og med et samlet mål i stedet for noget blandet kode der tilfældigvis snakkede sammen.

Og brug lige så meget på en Android mobil som du ellers ville have brugt på den nyeste iPhone. Det åbne Android miljø giver et gigantisk udvalg af mobiler og man får hvad man betaler for. Jeg er helt tosset med min Galaxy Nexus, men den er lidt stor. Heldigvis har den en superlækker skærm, så det er ok med mig og jeg tænker bestemt ikke over størrelsen i hverdagen.
The best things in life are free. The second best are very, very expensive.
All the gear but no idea | Komfort-mod til Ultrasone & Beyerdynamic | Mine faste testnumre
Sorensiim

Brugeravatar
 
Indlæg: 4908
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:42
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Android-fi!

Indlægaf vaskebjørnen » 23. apr 2012, 21:00

Jeg har kun været med siden 2.2 på HTC desire senere Cyanogen modded til 2.3 gingerbread.. men min Nexus S tromler HTC'en helt af vejen det er noget der virker, der er fuld thumps up for ics 4.0.4 og Nexus S
WARNING:DO NOT ATTEMPT TO DRIVE OR OPERATE HEAVY MACHINERY WHILE PLAYING YOUR AIR GUITAR

[GEAR] On the go: Ipod 160GB : Qusp LOD : Alo RX : Future Sonics Atrio
vaskebjørnen

Brugeravatar
Kabelsnedker
 
Indlæg: 2165
Tilmeldt: 19. nov 2011, 15:13
Geografisk sted: Næstved

Re: Android-fi!

Indlægaf Anda » 23. apr 2012, 21:21

HTC One X :twisted:
HiFiMAN HE-6 | Yamaha M-4 | Palmer Monicon | Audio-GD SA-1.32 | Gustard U10
Grejliste
Anda

Brugeravatar
 
Indlæg: 2239
Tilmeldt: 15. nov 2011, 00:46
Geografisk sted: København V

Re: Android-fi!

Indlægaf helledie » 23. apr 2012, 21:38

Jeg gik fra Iphone 3gs til Galaxy Nexus - og det har jeg IKKE fortrudt!
helledie

Brugeravatar
 
Indlæg: 658
Tilmeldt: 1. apr 2011, 14:33
Geografisk sted: Randers

Re: Android-fi!

Indlægaf onetowatch » 23. apr 2012, 23:00

jeg siger mange tak for input og skal nok vende tilbage når jeg har 100 spørgsmål til hvordan man nu lige gør dit og dat. Der findes sikkert flere forums specielt til android, men nok ingen med så flinke og hjælpsomme brugere som her.
Forhindringer er det du ser, hvis du fjerner øjnene fra målet.
onetowatch

Brugeravatar
 
Indlæg: 467
Tilmeldt: 13. dec 2011, 21:56
Geografisk sted: Odense S, Fyn

Re: Android-fi!

Indlægaf onetowatch » 23. apr 2012, 23:26

er der forskel på nexus og nexus s udover størrelsen? og hvad med galaxy S II, den ser umiddelbart lækker ud rent design mæssigt. Det syntes jeg ikke man kan påstå at nexus s gør.
Forhindringer er det du ser, hvis du fjerner øjnene fra målet.
onetowatch

Brugeravatar
 
Indlæg: 467
Tilmeldt: 13. dec 2011, 21:56
Geografisk sted: Odense S, Fyn

Re: Android-fi!

Indlægaf iSoap » 23. apr 2012, 23:35

Nexus S er ved at være en ældre sag. Har en Galaxy S som er den med indhold magen til Nexus S. Jovist Nexus S har fået 4.0, men den er ved at virke lidt sløv i forhold til de nye. Galaxy S II er jeg ikke så imponeret over. Jeg ville vælge Galaxy Nexus eller Galaxy Note. Selv venter jeg på Galaxy S III.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2
Galaxy S3 --> Creative Aurvana Live
Bærbar --> Ibasso D12 --> Takstar Pro80
Klaver --> Creative Aurvana Live ;)
iSoap

Brugeravatar
 
Indlæg: 197
Tilmeldt: 22. jan 2012, 01:44
Geografisk sted: Odense

Re: Android-fi!

Indlægaf onetowatch » 23. apr 2012, 23:57

Hvad gør nexus bedre end S II ?
Forhindringer er det du ser, hvis du fjerner øjnene fra målet.
onetowatch

Brugeravatar
 
Indlæg: 467
Tilmeldt: 13. dec 2011, 21:56
Geografisk sted: Odense S, Fyn

Re: Android-fi!

Indlægaf iSoap » 24. apr 2012, 04:39

Mener du Galaxy Nexus?
Måske bare mig, men var ret skuffet da jeg fandt ud af at opløsningen på SGSII var den samme som på min SGS. Var ret klar til at flytte over til den nye model da den kom. Indtil jeg opdagede det, så valgte jeg at vente.
Generelt er Galaxy Nexus bare bedre. Bl.a. har den Hardware acceleration, som virkelig gør en forskel.
Må indrømme at alt jeg ved er hvad jeg har læst, set og kortvarigt oplevet i butikker. Men det stopper mig selvfølgelig ikke fra at have en mening ;)

Hvis du kunne leve med størrelsen, så ville jeg måske vælge Galaxy Note. Det er som en lille Tablet. Fantastisk opløsning på 1280x800, skærmstørrelse på 5,65", og med mulighed for at bruge pen.
Galaxy S3 --> Creative Aurvana Live
Bærbar --> Ibasso D12 --> Takstar Pro80
Klaver --> Creative Aurvana Live ;)
iSoap

Brugeravatar
 
Indlæg: 197
Tilmeldt: 22. jan 2012, 01:44
Geografisk sted: Odense

Re: Android-fi!

Indlægaf Sorensiim » 24. apr 2012, 08:18

iSoap skrev:Mener du Galaxy Nexus?
Måske bare mig, men var ret skuffet da jeg fandt ud af at opløsningen på SGSII var den samme som på min SGS. Var ret klar til at flytte over til den nye model da den kom. Indtil jeg opdagede det, så valgte jeg at vente.
Generelt er Galaxy Nexus bare bedre. Bl.a. har den Hardware acceleration, som virkelig gør en forskel.
Må indrømme at alt jeg ved er hvad jeg har læst, set og kortvarigt oplevet i butikker. Men det stopper mig selvfølgelig ikke fra at have en mening ;)

Hvis du kunne leve med størrelsen, så ville jeg måske vælge Galaxy Note. Det er som en lille Tablet. Fantastisk opløsning på 1280x800, skærmstørrelse på 5,65", og med mulighed for at bruge pen.


Galaxy Nexus har samme opløsning, men på 4.65" inkl. knapperne i bunden - der så forsvinder når du ser film. Jeg er helt syg med min Galaxy Nexus men er meget spændt på hvad de finder på med den næste...

1) Intel opkøber firma der laver mobilradioer (bluetooth, wifi, 3G/4G etc) for at kunne bage dem ind i deres cpu/gpu løsninger. Mindre elektronik med mindre strømforbrug
2) Intel og Motorola annoncerer et samarbejde om at lave produkterne fra #1 virkelig fede
3) Google køber Motorola. Haps. (Jeg vil have deres budget til impulskøb...) Motorola har altid lavet mobiler der som de eneste kunne konkurrere med Nokia på byggekvalitet.
4) Intel lancerer x86-baserede mobile cpu'er (samme arkitektur som din pc, gør det uendeligt meget nemmere at portere kode osv).
5) Google lancerer x86 support i Android 4.0
1+2+3+4+5 = Den næste (eller måske næste igen) Nexus mobil bliver noget nyt. Og vildt fedt tror jeg.
The best things in life are free. The second best are very, very expensive.
All the gear but no idea | Komfort-mod til Ultrasone & Beyerdynamic | Mine faste testnumre
Sorensiim

Brugeravatar
 
Indlæg: 4908
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:42
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Android-fi!

Indlægaf iSoap » 24. apr 2012, 12:04

Er nu ret sikker på at Galaxy Nexus har 1280x720 opløsning. Ikke at der er den store forskel, men mener at Galaxy Note lige har de extra 80 pixels for sig selv. Tilgengæld er pixeltætheden større på Galaxy Nexus fordi skærmen er så meget mindre.
Galaxy S3 --> Creative Aurvana Live
Bærbar --> Ibasso D12 --> Takstar Pro80
Klaver --> Creative Aurvana Live ;)
iSoap

Brugeravatar
 
Indlæg: 197
Tilmeldt: 22. jan 2012, 01:44
Geografisk sted: Odense

Re: Android-fi!

Indlægaf Sorensiim » 24. apr 2012, 14:16

iSoap skrev:Er nu ret sikker på at Galaxy Nexus har 1280x720 opløsning. Ikke at der er den store forskel, men mener at Galaxy Note lige har de extra 80 pixels for sig selv. Tilgengæld er pixeltætheden større på Galaxy Nexus fordi skærmen er så meget mindre.


Du har fuldstændig ret - my bad 1musik.

Men nøøøj jeg elsker når man smider et 720p klip på Gnexus og "knapperne" lige glider væk... rulle2
The best things in life are free. The second best are very, very expensive.
All the gear but no idea | Komfort-mod til Ultrasone & Beyerdynamic | Mine faste testnumre
Sorensiim

Brugeravatar
 
Indlæg: 4908
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:42
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Android-fi!

Indlægaf iSoap » 24. apr 2012, 17:41

Sorensiim skrev:Du har fuldstændig ret - my bad 1musik.

Men nøøøj jeg elsker når man smider et 720p klip på Gnexus og "knapperne" lige glider væk... rulle2


Var inde i 3 i dag for at se på note og nexus. Blev mest fanget af Note da jeg prøvede at have den i lommen. Uhyggeligt at den kan være der så nemt. Dog var Galaxy Nexus klart billigt med kun 3,5k efter 6 måneder inkl. Abo.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2
Galaxy S3 --> Creative Aurvana Live
Bærbar --> Ibasso D12 --> Takstar Pro80
Klaver --> Creative Aurvana Live ;)
iSoap

Brugeravatar
 
Indlæg: 197
Tilmeldt: 22. jan 2012, 01:44
Geografisk sted: Odense

Re: Android-fi!

Indlægaf onetowatch » 24. apr 2012, 22:14

Tror skam at jeg satser pĂĄ en nexus sĂĄ snart jeg fĂĄr solgt min Lumia 800. iPhone beholder jeg lige som backup hvis nu ikke jeg falder for android. Atter engang tak for gode rĂĄd.
Forhindringer er det du ser, hvis du fjerner øjnene fra målet.
onetowatch

Brugeravatar
 
Indlæg: 467
Tilmeldt: 13. dec 2011, 21:56
Geografisk sted: Odense S, Fyn

Re: Android-fi!

Indlægaf imbalance » 27. apr 2012, 08:55

Hey

Jeg har lige opgraderet fra Desire til One S.. Og træls man ser at skærmen ikk er så ridse modstandig og grinagtig 16gb internt :roll: , og jeg har ikke været for god ved min Desire de sidste år, men dens skærm er stadig ret så brugbar selvom den har være med på job altid og alt virker som det skal, og batteritiden er stadig rigtig fin..

Jeg skal ha en tøse pung til min One S nu.. men den er jo så ny at der ikke rigtig er noget specifikt til den endnu..

Min kone har fĂĄet min Desire, men hun vil ha en Lumia 900..

Hendes SE Micro Pro døde pga min søn har en sær toilet humor.. Gæt selv hvad der kan ske hvis en fon bades i toilettet..
Senest rettet af imbalance 27. apr 2012, 09:06, rettet i alt 1 gang.
If you cant EAT it or F**K it - Then KILL it!

Dap: Sony Z-1070 - Rocoo BA - DX100

On-Ear - DT1350

C/iems - Fischer DBA02MK2 - Ety HF3/ER4P - Starkey HF-2/SA43
imbalance

 
Indlæg: 333
Tilmeldt: 5. apr 2011, 12:37
Geografisk sted: På landet hvor ingen kan høre dig skrige!

Re: Android-fi!

Indlægaf Sorensiim » 27. apr 2012, 09:05

imbalance skrev:Hey

Jeg har lige opgraderet fra Desire til One S.. Og træls man ser at skærmen ikk er så ridse modstandig, og jeg har ikke været for god ved min Desire de sidste år, men dens skærm er stadig ret så brugbar selvom den har være med på job altid og alt virker som det skal, og batteritiden er stadig rigtig fin..

Jeg skal ha en tøse pung til mine One S nu.. men den er jo så ny at der ikke rigtig er noget specifikt til den endnu..

Min Kone har fĂĄet min Desire, men hun vil ha en Lumia 900..

Hendes SE Micro Pro døde pga min søn har en sær toilet humor.. Gæt selv hvad der kan ske hvis en fon bades i toilettet..


Der er kun ét sted jeg kigger efter tilbehør til Mobilos: www.mobilefun.co.uk - De har det nyeste og i alle prisgrupper. Ingen grund til tøsepung, snup en skærmbeskytter (folie) og evt. et tyndt cover. "Barely There" covers kan anbefales!
The best things in life are free. The second best are very, very expensive.
All the gear but no idea | Komfort-mod til Ultrasone & Beyerdynamic | Mine faste testnumre
Sorensiim

Brugeravatar
 
Indlæg: 4908
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:42
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Android-fi!

Indlægaf imbalance » 27. apr 2012, 09:10

Sorensiim skrev:
imbalance skrev:Hey

Jeg har lige opgraderet fra Desire til One S.. Og træls man ser at skærmen ikk er så ridse modstandig, og jeg har ikke været for god ved min Desire de sidste år, men dens skærm er stadig ret så brugbar selvom den har være med på job altid og alt virker som det skal, og batteritiden er stadig rigtig fin..

Jeg skal ha en tøse pung til mine One S nu.. men den er jo så ny at der ikke rigtig er noget specifikt til den endnu..

Min Kone har fĂĄet min Desire, men hun vil ha en Lumia 900..

Hendes SE Micro Pro døde pga min søn har en sær toilet humor.. Gæt selv hvad der kan ske hvis en fon bades i toilettet..


Der er kun ét sted jeg kigger efter tilbehør til Mobilos: http://www.mobilefun.co.uk - De har det nyeste og i alle prisgrupper. Ingen grund til tøsepung, snup en skærmbeskytter (folie) og evt. et tyndt cover. "Barely There" covers kan anbefales!


Jeg havde et folie på min Desire fra start, og prøvede at skifte den selv senere, men kvinder er meget bedre til det, min store pølser kunne íkke hitte ud af sætte en ny på...

Det var os det jeg ledte efter igĂĄr, altsĂĄ et folie og jeg har stadig den originale plast pĂĄ, men de har fandme skrevet pĂĄ lortet sĂĄ man ikke rigtig kan ha den pĂĄ og se hvad man laver..

Jeg skal ha sĂĄdan et folie pĂĄ NU, ellers er der ikke meget ved det.. :?
If you cant EAT it or F**K it - Then KILL it!

Dap: Sony Z-1070 - Rocoo BA - DX100

On-Ear - DT1350

C/iems - Fischer DBA02MK2 - Ety HF3/ER4P - Starkey HF-2/SA43
imbalance

 
Indlæg: 333
Tilmeldt: 5. apr 2011, 12:37
Geografisk sted: På landet hvor ingen kan høre dig skrige!

ForegåendeNæste

Tilbage til Andet-fi

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster