Margarine-fi



Margarine-fi

Indlægaf Henrik_sdk » 13. jan 2013, 00:49

Hov der var lige noget jeg kunne vide lidt mere om, er der egentlig forskel på de billige discount produkter i forhold til "mærke" produkterne.
DET må der være nogen der ved lidt om (host)
Billede
Henrik_sdk

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 2386
Tilmeldt: 1. apr 2011, 23:46
Geografisk sted: Ringsted

Re: Margarine-fi

Indlægaf Niels » 13. jan 2013, 00:51

Godnat
Niels

 

Re: Margarine-fi

Indlægaf Buyer no 1 » 13. jan 2013, 02:58

Det her er den bedste kvalitet man kan opdrive :-)
Billede
Buyer no 1

Brugeravatar
 
Indlæg: 3685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:40
Geografisk sted: Region Hovedstaden

Re: Margarine-fi

Indlægaf Claus-DK » 13. jan 2013, 04:10

Ja der er forskel på produkterne, det er ikke bare det samme produkt i 70 indpakninger vi producere..
Men spørger du mig om nogle af mærkerne deler recepter, så er det korrekt, det samme produkt kan sælges i flere lande med forskellige navne..

Til brødet skal du tage den du bedst kan lide, der er ikke den store forskel på hvad der er i mange bordmargariner, det er mere forholdet af de forskellige ingredienser de er forskelligt..

Til rørekager og brød bør man bruge en margarine der er lavet til dette formål, der er forskel på den måde det opfører sig på både unde æltningen/hævningen og selve bagningen, ikke de store og voldsomme forskelle, men dog noget der kan både smages og især føles i munden..

Skal vi lave wienerbrød skal vi ned til bageren og tigge noget "rullemargarine" (den jeg laver) det er en meget underholdende margarine at producere, den kører sådan helt ude på grænserne af hvad vores produktionsudstyr kan levere af tryk og det kan give lidt gris når der ryger en pakning med 100 bar bagved, vel og mærke "margarinetryk" det griser lidt men det giver en glat hud, nå tilbage til historien, det er sådan en sej djævel af en margarine som man kan trække i uden den revner og dermed kan man undgå huller i sin butterdej, så når der er store huller i din butterdej er det fordi jeg ikke har lavet margarinen til det..

Forøvrigt producerer vi ikke Becel, på vores fabrik, så du bedes venligst få det billede fjernet omgående..

Dem her laver jeg.. 4musik

Billede
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12677
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Margarine-fi

Indlægaf Henrik_sdk » 13. jan 2013, 04:25

kan man købe den nogen steder..
Henrik_sdk

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 2386
Tilmeldt: 1. apr 2011, 23:46
Geografisk sted: Ringsted

Re: Margarine-fi

Indlægaf Claus-DK » 13. jan 2013, 13:40

Jeg tror de 2½ kg jeg laver bliver brugt i storkøkkener og sådan og den der er en stegemargarine, nok det mest ligemeget margarine..
I øvrigt sælges de i Sverige/Finland og Frankrig
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12677
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Margarine-fi

Indlægaf pof » 13. jan 2013, 14:15

Da jeg fik min Audinst HUD-MX1, undrede pakkemanden sig over at jeg bestilte smør ruller1
pof

Brugeravatar
 
Indlæg: 795
Tilmeldt: 18. aug 2011, 17:23
Geografisk sted: StorCPH


Tilbage til Andet-fi

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst